NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd en laat t maar een lekkere plakbeeb zijn!!

2. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland

Dank je wel, indd even een leuke uitzoeken!
    T is zo raar gevoel als t bevestigd wordt! Haha wel leuk gevoel :p

3. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    @NookY & @mariska2009: Balen zeg!! hopen op meer succes in de volgende ronde meiden,
    blijven jullie nog wel gezellig mee kletsen?

@Engeltjes: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat de baby blijft plakken waar die zit!

@rare ongesteldheden bij tientje, ik heb gehoord van een meid hier op deze site ook die naar de HA ging omdat ze rare menstuatie had, dat de HA zei dat je pas van een menstruatie mag spreken als je minimaal 2 dagen helderrood bloed verlies hebt, Raar he wat zou het dan zijn bij jullie?

<ego> ik heb vandaag last van dik wit slijm, al is het slijm het lijkt een beetje droog. (met droog bedoel ik eigenlijk, niet zo vochtig als het andere slijm) meer een crèmetje. betekend dat ,dat de ongi eraan komt?

ik zie nu trouwens dat 5 maart de dag is dat ik ongesteld moet worden:S
    dus ik moet even verplaatst worden (volgens banner en FF)
    <ego uit>

4. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland

Dank je wel!

5. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland

Voorzichtig?

Maar bedankt voor de felicitatie

6. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland
    Kaatje87 en zwangels,bedankt :) hoop voor jullie dat de lijst ook roze gaat kleuren!

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Gefeliciteerd engeltjes!

Jammer voor de dames met rood, maar volgende ronde weer veel geluk toegewenst!

en DAMN! wat waren er ineens veel pagina's bij :eek: van 74 pagina's naar 145 ofzo... kreeg gister visite, dus heb wat pagina's overgeslagen..

mijn nod staat op 15e, dus ik heb t hier nog rustig. wel jammer dat rond de tijd van mijn mogelijke eisprong, ik net nieuw werk had, en mijn vriend het druk op werk. waardoor we beiden wat meer moeite hadden, hij had veel stress, dus moeite in bed, en ik had van nek tot tenen spierpijn, dus dat hielp ook niet echt mee!
    maar ik wacht gewoon netjes af tot halverwege maart :)

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    #1568 Yasmin84, 3 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
    Shy dat creamy wat je omschrijft heb ik vaak na m'n ei. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik het ook maar de afgelopen cyclussen ook gewoon.

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Ja dat hoop ik ook! Zaterdag mag ik testen van mezelf :)

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nog een lange week te gaan dan :)
    Hoop het zo voor je hoor!!

En alle andere meiden natuurlijk ook!

11. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    ja het is wat creamy, maar niet heel erg uitsmeerbaar als een echte creme (ja geprobeerd om ff te kijken onder welkenaam ik het moest plaatsen sorry voor de vieze praat van mij tijdens de lunch ;)

maar mijn eisprong zou tochzeker al geweest zijn, volgens fertilityfriend, waarom zou anders me tempzogestegenzijn

ik gavolgende maand denk ik echtmaar ovutesten gebruiken

sorry voor de aanelkaar geplakte woorden me spatie van me laptop doet raar zit wat onder die toets vast denk ik!!
    (me laptop sinds gister terug)

12. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Super gefeliciteerd engeltje!!! Joepie!!

13. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Gefeliciteerd Engeltjes :D

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Gefeliciteerd engeltjes!!! Heerlijk van genieten nu en fantaseren over je beebje!

15. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Hè balen weer een aantal rode dames, maar gelukkig ook weer een roze!! Gefeliciteerd meis!! @hier: niet veel aan de hand.. En ook niet veel mee bezig ... Ik zie het allemaal wel =D

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    @Roze mensjes Gefeliciteerd!!
    @Rode mensjes Balen zeg op naar de volgende ronde dan maar!

Voor mij is het nog even afwachten.. zit pas op 3dpo :( en de dagen gaan zo langzaam haha maar ja geduld is een schone zaak heah

17. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    @all
    hoe verschillend wij meiden zijn he
    sommige meiden geen testdrang die overtijd zijn sommige kunnen heg niet laten voor hun nod te testen. sommige zijn er niet veel mee bezig.
    ik zat helemaal stijf van zenuwen. en achteraf is testen niet zo eng hihi.

ik wacht rustig af tot ik ongi word. en ga pas weer testen als ongi paar dagen uitblijft.

en wil de meiden bedanken die zeiden dat ik moest testen ongeacht de uitslag. ik sta er veel relaxter in nu!
    dikke knuf voor jullie

dikke knuf voor de rode roze blauwe en afwachtende dames!

18. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa! Engeltjes gefeliciteerd!!! Geweldig meid!

19. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

@ Alle positieve testers

Gefeliciteerd!!!! Super leuk!!! Ik hoop echt dat er nog veel meer roze bij komt!!

@ Meiden die helaas ongesteld zijn geworden

Jammer!!! :( Met veel goede moed de volgende ronde in, het valt niet mee de hele maand al die vragen onzekerheden...er is nu duidelijkheid (helaas een ongi) en hopelijk is het de volgende maand raak!! Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

@ Alle meiden die hun nod nog afwachten of overtijd zijn

Jemig al die stress he haha, je wordt er gewoon echt niet goed van!!! Spanning is te snijden die dagen voor nod en het valt niet mee om alle symtomen (of die nu van een komende ongi of eventuele zwangerschap zijn...en je weet ook niet waar je ze bij moet plaatsen...) van je af te zetten en er niet over na te denken...dat is gewoon bijna onmogelijk!! Ik hoop echt dat er nog heel veel roze bijkomt!! :D Zou super leuk zijn!!

@ Hier

Vrijdag of gister zou mijn nod zijn, (zoals al eerder gezegd, vrijdag was 28 dagen en dat was tot 2 cyclussen geleden de laatste acht maanden elke keer het geval en de laatste 2 cyclussen dus 29 dagen) en nu zit ik dus op dag 30 :( en ik heb totaal geen symtomen van een komende ongi...echt helemaal niks gewoon en gister een negatieve test (wel met heel weinig plas gedaan want ik moest eigenlijk niet...hij liep ook heeeel langzaam door, maar had wel een controlestreepje). Ik slik nu vanaf donderdag die shatavari, kan dit echt de reden zijn dat mijn cyclus nu langer duurt :(, ik vind het zo vaag allemaal...kan toch niet goed zijn. Pff wat een ellende...

20. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ik snap het helemaal, zeker als het de eerste keer is dat je test en je totaal niet weet wat je te wachten staat :) het is ook echt ongeloofelijk spannend allemaal. Gelukkig heb je nu je rust een beetje kunnen vinden en ik hoop dat je alsnog een positieve test krijgt op je nod of iets later. En anders weer door naar de volgende ronde, met goede moed!!

Deel Deze Pagina