NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    @rode dames balen
    @roze dames gefeliciteerd

REst succes :)

Hier nog geeeeeeen ongi word er moe van.. Lees nu ook ineens dat door verwijderen van KOPER spiraal je cyclus wel in war kan raken...dacht dat dit NIET kon :( maar in uitzonderlijke gevallen dus wel...zal ik dan wel weer hebben heb altijd uitzonderlijke dingen...sorry voor ego reactie:(

Een enorm baal momentje

2. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Knuffel!!!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

He:( hoelang is hij er nu uit dan?

4. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Lise, het kriebelt nu al.....
    Wachten wachten!!! Morgen lekker ochtendje vrij dis rustig s morgens proberen!

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Precies!! Ik ben dinsdag vrij.. Dus ik dacht hetzelfde! Gelijk met manlief uit bed.. Dan doen we het samen en kan ik de rest van de dag alleen balen of genieten!!
    Haha ik ben benieuwd morgen voor jou: ik duim voor je.
    Lfs

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Begin februari maar volgens ha kon ik gelijk ervoor gaan cyclus blijft gelijk dus eitje etc ook...maar niks blijkt minder waar...voor mn bevalling ook zulke afwijkende cyclu. En nu miss weer...heeft lang geduurd voor mn meisje kwam maar toen had ik nog geen kaas gegeten v cyclussen ovu testen etc anders miss sneller ;) maar hoop nu toch sneller dan na ruim 2 jaar zwanger te zijn....zit jullie lekker te vervelen met zelf medelijk ik weet het haha sorry dames...:)

7. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Jammer shy!!

8. Vlindertjuh1987

Zal je altijd zien dat je dan bij die uitzonderlijke gevallen hoor, pff wordt je ook niet vrolijk van!! Op hoeveel dagen zit je nu en hoelang is de spiraal er uit??

9. Vlindertjuh1987

Jeetje zeg, ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten om weer 2 jaar te wachten. Maar dat het zo bij je meisje was hoeft nog niet te betekenen dat dat nu weer het geval is. Waardoor duurde het toen zolang, is daar een rede voor gevonden of lag het nergens aan?? Gelukkig zijn er nu ovutesten enz, dat maakt het iets "makkelijker" om te kunnen zien of je er een eitje aan zit te komen. En geeft toch niks joh haha, we zijn hier om naar elkaar te luisteren en elkaar advies te geven toch ;)

10. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht

Dag na mn laatste ongi eruit nu 32 dagen later.....ben ook niet teleurgesteld dat niet raak in eerste ronde maar wel dat mn cyclus in war is zit nu er tegen aan te hikken want voel van alles maar nega testen;)

11. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht

Ik denk dat het bij mn dochter is gekomen door onregelmatige cylus en klussen o verkeerde moment. Zijn niet naar ziekenhuis geweest ervoor. Wilden we wel maar toen kreeg ik vage klachten nega zwangerschaps test. Naar huisarts daar ook nega. Ha dacht gewoon maagklachten dus medicatie gekregen. Ongi bleef uit. Heb ik altijd bij medicijn gebruik dus niks raars. Maagklachten verdwenen na aantal weken maar toen begon ik dingen te voelen en toch maar test gedaan vette knaller naar ziekenhuis voor termijn echo......en wat toen bleek was echt onwerkelijk 28 weken zwanger.....:)

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Nog een vraagje:
    Herkennen jullie een trekkerig gevoel links en rechts onderin je buik!
    Ik heb het nu al een aantal dagen.. Niet heel overheersend aanwezig maar als ik zit voelt het alsof iemand er zacht indrukt ofzo!

13. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL

Heh???? Dat is bizar!
    Raar dat een test dan geen HCg oppikt!!
    Wel raar.. Dan heb je nog maar 12 wkn om er aan te wennen.

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat heb ik toevallig vandaag ineens gevoeld! Alleen aan de linkerkant. Rechts geen eierstok en eileider meer.
    Weet niet of het wat betekent hoor!

15. Vlindertjuh1987

Dan valt 32 dagen nog mee, het kan veel gekker. Hopelijk is je volgende cyclus korter (gemiddelde is volgens mij 28 dagen, vandaar dat ik ook zeg dat het nog wel meevalt), of waren je cyclussen tijdens of voor de spiraal minder dan dat aantal dagen? En het zou natuurlijk nog beter zijn als je de vlgd ronde in de roze lijst mag!! :D

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    :$ dan schrik je daar wel van toch?? Jeetje hoe dingen soms kunnen lopen zeg!

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou meiden, ik denk toch dat ei nu pas onderweg is, toch even een ovu test gedaan ( had er toch nog een paar in huis), en hij is bijna net zo donker, als ik vanavond thuis kom van t werk nog s testen en de komende dagen ook nog maar.. Maar nou maar weer aan de klus dan..
    Betekent wel dat ik dan op een cyclus van 47/48 dagen zit :s
    Zou iemand mij van de 6de naar de 15de willen zetten? Dan blijf ik iig nog in dit topic! ;)

18. Vlindertjuh1987

Dat heb ik ook regelmatig, alleen dan aan de rechterkant. Als ik erop druk doet het ook pijn. Was er vrijdag voor bij de dokter en hij zegt dat ik het prikkelbare darmsyndroom heb en dat het daaraan ligt haha.

19. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Ik heb enkel heel in begin getest dus waarsch gewoon te weinig hcg in urine..en te weinig klachten ook gewoon ongi eerste 2 maanden wel minder maar had ik vaker dus tja je denk er niet wat achter....en idd je wereld staat op zn kop...alles regelen en tot overmaat v ramp nog trombose in wk37 een helse bevalling:-$ en na bevalling galblaas ontsteking door ontregeld lichaam door zwangerschap..schijnt vaker voor te komen ..
    Maar was in ieder geval een hele ervaring. Volgende graag iets anders haha zoals eerste echo met klein beebje ipv baby v 28 weken haha

20. Vlindertjuh1987

Zo maar goed dat je op de valreep een ovutest gedaan hebt zeg!! :D Betekend iig dat je eitje onderweg is, dat is dan wel weer fijn nieuws!! Wel jammer dat je weer zo`n lange cyclus hebt..hopelijk mag jij de 15e op roze!! Veel succes met klussen haha :D

Deel Deze Pagina