Temp is vandaag omhoog gegaan dus gisteren ei gehad neem ik aan. Niet geklust, wel vrijdag en woensdag. Positieve ov testen op donderdag en vrijdag (ochtend)
dat verhaal van YARA lijkt een beetje op het programma wat ik altijd kijk op TLC.. I didnt know i was pregnant. alleen kwam jij er gelukkig nog achter VOOR de bevalling!! wat een bizar verhaal meid! snap heel goed dat je het nu anders wilt en dat je negatieve testen nu niet meer vertrouwd! zolang je ongi wegblijft raad ik je aan zowiezo elke week te testen, dan weet je het misschien wel eerder dan na 28 weken zeg! wat bizar! werd je ook niet dikker dan? of trek in gek voedsel??? of andere kwaaltjes??? waarom heb je maar 1 test gedaan eigenlijk? achja gebeurd is gebeurd ik hoop dat het bij je tweede wondertje wel wat anders gaat meid! <ego in> ik heb geen last van ongi krampen (ben wel ongi) nu heel weinig, wat er in de wc lag vanmiddag toen ik erachter kwam dat ik ongi was best normale hoeveelheid en donkerrood/helderrood met veel slijm!(sorry) en, had ik erge krampen, maar daarna tampon in gedaan en net eruit gehaald na 4 uurtjes en bijna niks meer? ik snap het niet maar zal wel komen omdat het de eerste dag is van ongi! <ego uit>
@aloha, de andere van de rare menstruatie was ik haha. Het zijn geen stolsels wel heel veel slijm en alweer meer dan vanmorgen dus is gewoon m'n menstruatie alleen dan amper wat rood en veel bruin. En het rode is echt plakkerig slijm(bloed). Vind het niet erg dat het nu niet zoveel is hoor haha heerlijk! Mag elke maand wel!
sta er nu zelf ook van te kijken hoelang die is geworden whahaha Ik vind het heerlijk ontspannend met een bak thee achter de pc. Antwoorden tik in eerst in kladblok op pc en dan scroll je makkelijk erdoorheen en als ik klaar ben kopieer en plak ik het als reactie.. maar dit is wel heel erg lang @yara ik blijf erbij dat ik nog niet vind dat je ronde voorbij is al.. welke test had je nou gebruikt?? @maddog jammer meis, maar echt het kan nog! En voor het testen hoef je je niet te schamen hoor, sommige op dit forum vinden het onzin blabla en hebben hun mening erover. Ik vind dat rond 10 dpo testen niet gek is, volgens mij doen meer mensen het dan die ervooruitkomen overigens staat het in de omschrijving van testen dat het kan haha en wie niet waagt wie niet wint toch! @deurmat spannend hoor.. ik dacht dat ik nooit meer normaal naar de wc zou kunnen haha kramp oeef @perzik jeetje snel gegroeid dan! 17 mm en dan al hup! Meestal is het toch bij 22 mm springen en gestimuleerde rondes rond de 24 mm.. en dan 2 mm per dag groei laatste dagen? Kan ik fout hebben hoor.. @wondertjes precies haha dan kan je ook niet straks zeggen ja maar en zus zo haha @cgnet nou dan heb je goede kans toch! ben benieuwd!! @shy dat is redelijk normaal hoor 1e mens dag, niet nu nog weer doorgaan met jezelf gek maken.
Banner gewijzigd...ik ga me dus maar eens verplaatsen naar de volgende nod groep!!! Hopelijk ga ik jullie daar niet tegenkomen Ik zal zo nu en dan nog eens meelezen hier! Succes dames! Op naar roze
Haha.. Je bedenkt op een gegeven moment vanalles hè!! @aloha... Wouw wat een reacties!! Respect! als we maar niet allemaal jou reactie gaan quoten
ik ga mezelf niet gek maken komende 2 weken...komt pas weer na me eisprong denk ik hihi. maar ik ga me proberen meer te beheersen met me gedrag in een Ander NOD-topic als ik me nod weet haha.. <ego> ik ben ongesteld dat is gewoon zo dus gewoon fris en fruitig een nieuwe ronde in nieuwe ronde nieuwe kansen al heb ik geen idee wanneer me eitje precies is!. ik ga gewoon opletten op symptomen vanaf dag 10 en gewoon elke dag even het slijm controleren en bmm, ik heb besloten NA deze ronde te beginnen met Ovu testen (das best prijzig vind ik en alles wat ik niet uitgeef kan naar de toekomstpot van de aanstaande kleine!) vriendlief kijken er naar uit om weer ons best te doen deze ronde. we proberen om de dag te klussen. maar meestal klussen we op dagen dat we vrij zijn en vanaf morgen weer werken dus!! we zijn woensdag/zaterdag/zondag vrij.. denken julliedat dat genoeg klusdagen zijn als we standaard die dagen doen? <ego exit> @aloha nog een keer, echt respect voor je lange reactie op iedereen!! @ alll wie gaan er morgen (vroege)testen doen????
Nou dames, ik mag op rood:x. vier dagen te vroeg ongesteld geworden! Wel balen maar we gaan gewoon weer proberen. Voor de roze dames gefeliciteerd! Vooor de komende testers, veel succes! Ik blijf duimen voor de negatieve testers, op naar de volgende ronde ik blijf gezellig meelezen en zal me weer aanmelden bij de volgende NOD gedeelte als mijn eisprong is geweest. dikke knuffels
@aloha ik heb test gedaan van trekpleister 2 voor 5 euro..kruidvat is dicht tijdelijk hier... @shy idd gelukkig wist ik het wel voor bevalling. En niet meer getest omdat ik geen klachten had nog geen 2 kilo aangekomen pas toen ik het wist groeide ik wat meer maar ook niet erg...haha.. Klusse de komende dagen en om de dag is het beste en proberen niet langer dan een dag er tussen anders loop je je eitje miss mis
Balen zeg! Als je te vroeg ben dan zit je wel des te eerder weer bij je nod ik heb me ook aangemeld al bij het volgende nod gedeelte. Liever niet maarja we gaan er weer tegen
Off topic maareh zijn er nog dames in voor word on of wordfeud hihi Balen voor de rode dames Succes in volgende rondexx
Balen dames! Maddog ik snap wel dat je getest hebt. Rond de eisprong was ik allemaal niet lekker. Ik heb zelfs toen getest haha hoe "dom" ben je dan hihi. Hier nog altijd misselijk en best regelmatig wat dunnere redelijk doorzichtige afscheiding. We wachten vrolij af.. Straks lekker slapen en dan zijn we weer dagje dichterbij de NOD. En voor alsnog ben ik er redelijk rustig onder.
@ Aloha Een eitje van 17mm is aan de kleine kant, klopt! Het was geen gestimuleerd eitje. Ik was in de ochtend bij de gynaecoloog en in de avond had ik pijn in mijn eierstok. Ik denk ook niet dat het in de tussen tijd nog even 2mm gegroeid is. Jij hebt een mooi temperatuur kaartje, ook op 6 DPO. Weet je al wat jou LF is?
Oke mag me toevoegen als je wilt marieke30611 word on en wordfeud milmar2911..mag hoeft niet.. Balen dames maar idd 4 dagen eerder betekent weee korte cyclus
Geen wordfeud meer voor mij.. Wel rummified! Is een rummikub app. Kan je met meerdere mensen spelen.. Wel grappig. @adria jammer!! Op naar de volgende ronde!