Het blijft iedere ronde weer spannend inderdaad. Hoop dat deze lijst behoorlijk roze mag gaan kleuren.
Ik had net een belangrijk gesprek en stond rechtop, opeens voelde ik wat.... En ik wist gelijk: &#* dat is mijn menstruatie. Vandaar ook dat enorm zeurende gevoel in mijn onderrug en de krampjes vandaag... Het was wel maar een klein beetje bloed (half theelepeltje niet eens). Ik hoop natuurlijk dat het niet door zet, maar zal wel. Wel een nette 2e cyclus: 28 dagen!! Vorige cyclus was precies 1 week langer.
weet je wanneer je ei was...al hoop ik dat het niet je ongi is!! en anders volgende ronde nieuwe kansen!
Ik dacht hem dus vorige week echt gevoeld te hebben. Blijkbaar niet dus, want ik ben nu toch echt ongesteld. Nieuwe kansen!
Testen is nog verrrrr van mijn bed. Maar mijn gevoelige borsten blijven sinds gisteren en mijn buik is zooooo opgeblazen. Niet normaal. ?
Oh wat bale om te lezen dat er weer een paar Meide op rood gaan.. Jammer! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.. Hier nog in dubio wanneer ik en of ik nog zal testen... Gister was hij wit maar Miss te vroeg dus durf niet meer...
Mag ik op de lijst? Lees al even mee Mijn nod is vandaag dus allemaal heel erg spannend, heb er iig een goed gevoel bij! GewoonSamen, ronde 3, 1e kindje, nod 1 maart
26mei: balen! Succes de volgende ronde. Hier nog 4 dagen te gaan en mijn temp is nog altijd 36.8. Ben benieuwd wat hij de komende dagen gaat doen want de vorige ronde vloog hij de laatste 4 dagen opeens naar beneden. Krijg wel het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden, weet niet waarom. Het is 1 maart, wij zijn aan de beurt!!! Op naar veel roze!!!
Goedemorgen dames! @mei26 bale grr succes in de volgende ronde. . Mijn temp heeft een dipje zit nu op 9dpo ..maar wel fijn die iets normalere waarde van 37.2 ipv 37.6..en spannend wat hij morgen gaat doen...heb er nog steeds een goed gevoel bij...we wachten... N TESTERS VANDAAG? ?????
Morning.. Balen mei26, succes de volgende ronde. Ben benieuwd naar de testers vandaag... Ben benieuwd of zijn ei nu eindelijk eraan komt. Zat net wel te denken, misschien is hij later omdat ik ziek ben geweest vorige week, weet niet of zoiets kan hoor... of mijn cyclus is voor het eerst in de war, kan ook nog...
Wat vinden jullie? Vandaag is mijn NOD en nog geen ongi te bekennen. Normaal word ik het altijd gelijk als ik opsta en mijn cyclus is stipt 29 dagen.. Vind het zo spannend!!!
Twijfel nog een beetje.. Al heb ik er wel een goed gevoel bij. Zou alleen zo'n teleurstelling zijn als het dan niet zo is.. Wanneer is jouw NOD Joma? Weet jij trouwens hoe ik op de lijst kom?
Ik zou testen.. Als je ongesteld zou worden is het ook een teleurstelling.. Is hij positief kun je een dansje doen!!!! Is hij negatief even goed balen en komt de ongi Miss sneller ivm geen spanningen meer.. Succes