Laatste ong was 1feb en mijn cyclus is altijd 29/30 dagen geweest. Na de mk heb ik helaas mijn ovulatie niet meer duidelijk gevoeld (voorheen voelde ik dat heel goed) dus ik weet het niet zo goed....
Ik ga morgen weer een testje wagen donderdag tot zaterdag 5 z&k zeer gevoelige zwangerschapstesten gedaan op alle 5 een licht streepje te zien. Vanmorgen een action test omo wit dus tja kweet het niet meer. Kunnen toch ook geen 5 indrogers geweest zijn Of misschien omdat ik nu toch ziek lijk te worden misschien een bacterie die hg afgeeft haha
hmm dat is heel irritant ja maar je hoort nou ja heb gelezen dat die Zk gevoelige testen meer negatieve lijntjes of indrogers geeft...al hoop ik voor jou dat ze echt positief waren...hou hoop wanneer is je nod??
Pugga wanneer is je NOD? Action is bedoeld na de NOD volgendemij zijn die niet zo gevoelig. Spannend!! Ik heb nu wat ongi krampen maar zou pas woensdag ongi moeten hebben dan maar Miss is lf wel korter dan?
Pugga van een "ziekzijnbacterie" kan je lichaam toch geen hcg aanmaken? Misschien morgenvroeg of overmorgen een kruidvat 2v5 test? Daar lees ik eigenlijk de beste verhalen over. Bbtje ik zou idd 1x per dag gaan testen. Heb er nog weinig ervaring mee hoor, maar bij mij was 2x per dag genoeg om mijn ovulatie te kunnen bepalen ook al weet ik niet precies of de echte grootste piek nu aan het begin of einde van die dag zat. Duidelijk was het wel. En anders net als ik de Actiontesten gaan doen? Die waren zo duidelijk bij mij! Met mijzelf gaat het wel. Nog steeds in herstellende fase. Overdag voelde ik me wat fitter vandaag, maar vanaaf weer extreem moe. En qua mogelijke zwangerschapskwaaltjes: Nog gevoelige borsten, al lijkt dat vandaag ietsje minder dan de twee dagen hiervoor. En ben steeds enorm opgeblazen na een maaltijd. Als ik zaterdag nog geen ongiesymptomen heb ga ik testen.
Ja ik hoop het ook, en dat ie nu ook doorzet en niet morgen weer lichter ofzo.. Hoe is het bij jou? Pugga, spannend zeg! Wanneer ga je weer testen? Hoop dat ie dan donkerder is..
Ja dat zou je wel zeggen.... Heb al een aantal dagen wat mogelijke symptomen maar ja, kan altijd beiden kanten op. Vorige zwangerschap had ik de dag na mijn nod een duidelijke rode streep. Kan het zo zijn dat je lichaam op een verschillend tempo hcg aanmaakt bij iedere zwangerschap?
Ann bedoelde het ook niet heel serieus weet ook weldat die niet bestaan blij dat het beter gaat met jou hopelijk volgende week enorm blij door een positieve test gaat het herstel vast helemaal goed
ja je hoort het meer dat ze bij de de e 3 voor nod positief en de 2e bv 1 dag na nod...dus dat zou zeker kunnen hoor!
Oké, dit is dus mijn waslijst aan testjes (even een linkje): http://i36.photobucket.com/albums/e38/BBtje/ovu2maart2_zps1c0732a5.jpg En dit zijn die van de laatste paar dagen even in close-up: http://i36.photobucket.com/albums/e38/BBtje/ovu2maart3_zpsfa7fb6f1.jpg Tja, wat moet je hiermee? Geen idee. Het is voor mij een groot mysterie...
Pugga spannend! Ik zie bij de bovenste een streep de rest niet is dat de laatste? Ik blijf nog even hopen... Pff ik haat dit
Helaas bovenste was de eerste in het echt zijn ze alle 5 ongeveer gelijk. Maar goed heb nu zoiets van laat de ongi maar koen want dit wird dus niks dan maar liever een korte cyclus en niet weer zo lang