Zolang je niet ongesteld bent kan het en vooral met deze testen toch? Anders een keer een ander merk test?
Al de hele avond ongi krampen hier....morgen NOD Wel de hele week al misselijk en last van m'n buik Gisteravond negatieve action test....
Bbtje waarom test je twee keer per dag? Je lh piek duurt minimaal 48 uur dus als je 1x per dag test vind je hem sowieso! Het beste voor mij werkt rond het middaguur testen met de tweede urine van de dag. En daarvoor niet teveel drinken. Vorige maand had ik drie dagen een positieve waarvan de middelste echt knal-knal was
nee dat hoeft niet je kan ook een hele korte lh piek hebben hoor..en er zijn erbij die hem daardoor missen op de ovutest.
Moeilijk hoor, alleen 26-02 en 28-02 zijn wat donkerder. Temp je ook? Want daaraan kun je zien of je ei geweest is of niet.
Oh neeeeeee!!!! Uurtje geleden mijn temperatuur opgemeten om te kijken hoe het ervoor staat ivm ziek zijn. Maar is maar 37,2 en dat is toch veel te laag in de avond om zwanger te kunnen zijn?? Ik temperatuur verder niet. Behalve deze week ivm ziek zijn. Hij was natuurlijk ook hele week veel hoger.
volgens mij wisselt dat verschil per persoon hoor...dus zegt niks en na 18 uur savonds wordt hij al lager en schijnt om 3 uur snachts ofzo op zijn laagst te zijn en dan loopt het weer op en daarom zeggen ze dat als je wakker bent je temp op zijn laagst is..maar dat laagste punt is dan al geweest....ik had gisteravond voor het eerst ook getempt ik dacht ook laat ik eens kijken en toen was hij lager dan vanmorgen..dus niet op blind staren
Ann dat zegt dan toch. Niks als je het de hele maand niet gemeten hebt. Misschien is het voor je normle doen wel hoog en dus goed voor zw
Als het goed is vertrek ik morgenvroeg om 8u al met één van de vijf reisgenoten samen met een van de vluchtende reservisten richting hongarije. De rest van de groep komt later met de auto (we passen niet met zn zessen tegelijk). Vanaf dan kan ik dus niet meer online maar ik laatu weten als ik veilig thuis ben. Hopelijk dinsdagavond.
@Picasso: veilige terugreis, lijkt mij best spannend zo. @BBTje: ik zou ook minimaal 2 x per dag testen als je testen weer oplopen, of als je niet zeker bent wanneer je ovulatie zal zijn. Of je gaat om de dag klussen, maar ja, een beetje spontaniteit houdt het wel weer leuker, lijkt mij. Tip voor de volgende keer voor goedkope ovulatietesten: ga naar Amazon.co.uk en zoek op wondfo one step ovulation test. Daar zijn ze heel goedkoop. Nog goedkoper dan Z&K. En in combinatie met temperaturen ben je wel wat zekerder' maar ik weet niet of je er zoveel mee bezig wil zijn. De LH- piek hoeft zeker niet altijd minimaal 48 uur te duren. Ligt eraan hoeveel oestrogeen je lichaam afgeeft, die zorgt voor de aanmaak van het luteiniserend hormoon (LH). @Annn: geen paniek! je temperatuur van 37,2 zegt op dit moment helemaal niets. Sowieso heb je geen vergelijkingsmateriaal met de periode van voor je ovulatie, en daarnaast dien je ten alle tijde in de ochtend te testen, wanneer je minimaal 3 uur geslapen hebt, op hetzelfde tijdstip, en op deElfde manier ( via de billen is de meest betrouwbare meetwijze). Fijn dat je weer een beetje aan het herstellen bent. @zwangere meiden: van harte gefeliciteerd!! Hopelijk volgen er snel meer! @meiden die ongesteld zijn: wat rot zeg, altijd wel een dikke teleurstelling. Ik duim voor jullie voor de volgende ronde dat het raak mag zijn!
Pfoe, spannend hoor Picasso. Succes! Vandaag geen bloed, maar wel de krampjes. Ik wacht morgen af en test op zijn vroegst dinsdag.
Succes hopelijk blijft ongi uit! Scrats: bale!!!! Hier weer maagzuur en lijkt alsof mijn tepels anders zijn en er wat aders tevoorschijn zijn gekomen maar ik bekijk het normaal niet zo goed dus weet niet of die aders altijd zichtbaar zijn?! Je let zo erg op je lichaam nu om gek van te worden.. Maar de vorige zwangerschap kon ik me herinneren dat ik erg veel afscheiding had dat heb ik nu juist helemaal niet...??!
Mystiek vind het knap dat je het zolang volhoud zonder te testen En scrat zeker na een licht streepje is hetvenorm zuur