Lief dat jullie zo meeleven. Ik hoop natuurlijk ook dat het niet doorbreekt en dat ik over een paar dagen toch een positieve test in handen heb!
@Saroanda: dit soort foto's zien we hier graag!! Gefeliciteerd!, @Ik87: bedankt nog voor het verplaatsen op de NOD lijst. En jouw temperatuurkaartje ziet er inderdaad veelbelovend uit, zo 1 dag voor NOD. Ik duim voor je dT je morgen twee mooie roze streepjes hebt!
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het besef begint langzaam te komen, in de eerste ronde raak, wie had dat gedacht. Ikzelf absoluut niet i.i.g. Ik hoop voor jullie dames dat jullie snel ook zulk soort goed nieuws mogen krijgen.
Van harte gefeliciteerd Saroanda! Geniet ervan! Vandaag ging mijn temp. weer wat omhoog. 2 dagen geleden had ik de hoop al opgegeven, omdat mijn temp. een aantal dagen zakte, maar nu is de temp. 2 dagen achter elkaar hoger. Was het maar alvast zaterdag, dan wist ik meer. Ik durf niet te testen voor mijn nod.
Proficiat Saroanda ! Hoop ook bij je te mogen aansluiten in het roze. Hier nog steeds geen blijken van ongi en volgens berekeningen al 2 dagen over de nod. Borsten voelen sinds gisteren ook erg gespannen aan (!). Durf alleen nog geen test te doen door de negatieve test van zondagochtend.... Argh...wordt gek hier =x!!!
Ja daar wordt je onzeker van....zijn je cyclussen altijd even lang? Zoja dan zou ik toch ff een testje doen.