hé, wat vervelend voor je . Fijn dat je er positief in staat! Ik wil geen drama queen uithangen maar voel met echt heel verdrietig. Voor de miskraam had ik altijd regelmatige cyclussen en nu valt er blijkbaar weinig te voorspellen.... Hoe doe ik het nu met het berekennen van mijn volgende nod? vorige cyclus 29 dagen en nus dus 33 dagen.
Oh wat balen lita en kellyk! Ik had zo'n goede hoop! Nou vol goede moed de volgende ronde dan maar in! Brenda, das een mooi streepje, gefeliciteerd! Hier vanmorgen toch weer een testje gedaan, wil het zo graag weten, maar helaas weer negatief. Begrijp er echt helemaal niets van, waarom duurt het zo lang...
Pfff, wat spanned nog dan. Ik duim voor je Geen bloed is iig nog een goed teken!!! Heb je ook andere symptomen?
Oh wat balen voor de dames waarbij het deze rond helaas niet is gelukt. Nog extra vervelend als je lichaam je voor de gek houdt en er gewoon voor fun een paar dagen extra aan hangt. Alsof het wachten nog niet zenuwslopend genoeg is. Ik hou de moed er nog even in, maar probeer ook nuchter te zijn. Niet makkelijk, vooral omdat ik ergens denk (wil) dat het raak is :-S.
Ja geen bloed is zeker goed, maar niet weten waar je aan toe bent is heel vervelend! Heb nog steeds ongi achtige krampjes in buik en rug. En dat is het eigenlijk. Maar die krampjes heb ik dus nu al een dag of 4. Als ik ongesteld wordt ben ik dat altijd maar anderhalve dag..wat ook heel kort is natuurlijk..misschien slaat mijn ongi wel een keer over, dat kan toch ook? Hoop natuurlijk zo dat ik nog een positieve test ga zien! Maar als dat niet zo is dan liever nu gelijk ongi en op naar de volgende ronde!
Ja, dat wachten en die onzekerheid vreet je ook op. na mijn MA tijd weet ik er helaas alles van... Maareh, wacht anders nog tot het weekend en koop een extra gevoelige test voor na 't weekend. Is dat een idee? Volgens mij kan je alleen een ongestelheid overslaan als je geen eiesprong hebt gehad. Succes ermee!!
Lita: balen zeg van de ongi... Je mag ook best verdrietig zijn. Eerst met een kop thee en chocola op de bank en daarna mag je aan de alcohol! Voor alle meiden op rood: heel erg balen en ik deel wijn uit! Wesp: ook al zo'n mooie test! Over twee dagen moet ie vast nog donkerder zijn!
Haha vanavond allemaal aan de wijn! Ik drink eigenlijk nooit doordeweeks (drink sowieso bijna nooit) maar ik doe vanavond met jullie mee
Ik mag weer op rood Gefeli meiden op roze, geniet van het wondertje in je buik! Meiden op het wachtbankje veel succes! Wij gaan er even tussenuit, hopelijk dat een pauze ons goed doet...
Ik snap er niks meer van!!! Nu is weer geen bloed te bekennen, nog geen druppel! Vannacht wel (mini)tampon in gehad en was wel rood (sorry voor de details...) Maar voel me helemaal niet ongi. En toen ik net naar de wc ging was het dus ook weg. Is er een kans dat het toch innestelingsbloed is geweest? Ik ging ervanuit dat ik het weekend pas ongi ging worden dus vond het al zo vroeg (wat natuurlijk ook best een keer kan maar toch...) Ben ff helemaal in de war nu. Dus misschien toch voor de zekerheid maar geen wijn vanavond
Hoi dames! Ik sta op datumloos maar had wel verwacht dat ik afgelopen dagen ergens ongesteld zou worden. Nog niet dus, ook niet echt t gevoel dat het eraan komt. Wel sinds vanochtend waterig rekbaar slijm. Nooit eerder gehad maar heb dan ook altijd medicatie gebruikt. Herkent iemand dit? 2 dagen geleden negatieve action test (geen ochtendurine maar wel bijna 3u niet gedronken en geplast) Vandaag nog even afwachten en anders morgen toch nog maar een keer testen. Zoiezo daarna t ziekenhuis bellen want moesten terug komen als cyclus langer als 35 dagen was. Balen die onzekerheid zeg!