@Brenda en @elphaba: van harte gefeliciteerd!, supergaaf! @picasso, je test wel erg vroeg hoor. Er zijn maar weinig mensen die op 7 of 8 dpo positief testten. Ligt er ook aan wanneer je innesteling plaatsvond en of je snel HCG aanmaakt of niet. Dus houd nog even hoop. Geen bloed geeft moed.
Ik kan denk ik toch wel op rood Bah bah en nog eens bah Meiden op roze: proficiat!! Meiden nog in de onzekerheid: volhouden en hopelijk mogen jullie wel bij de roze aansluiten. Anders kletsen we gewoon verder op de april lijst
Hoi dames! Ik kan helaas weer op rood! Balen, volgende ronde maar weer Pff. Heel veel succes voor de meiden die nog gaan testen en een hele dikke proficiat voor de meiden op roze! Super!
Ik spring er even tussen van het andere forum om je een dikke proficiat te wensen. Na al het lange wachten eindelijk!
Lita en Marietje25 balen!! Sterkte dames Annnn ik vind het niet heel vroeg om te testen hoor. Morgen 1 dag voor nod toch? Als je niet kan wachten zou ik er een kruidvat 2v5 tegen aan gooien. Ik duim voor je. Je kunt wel wat leuk ni5euws gebruiken!
Gefeliciteerd helemaal super!! En zoo verdient na zo lang moeten wachten! @lita, balen joh dat je toch op rood moet....ongi toch doorgezet? @kelly, spannend joh, kan dus toch nog raak zijn! @anne, spannend hè dat wachten en wachten! Hopelijk test je snel positief! Hier lekker aan het genieten in Gent maar wel heel de dag de vraag in mijn hoofd of het nu raak is of niet. Ben braaf aan de ijsthee ipv gezellig met vriend samen aan de wijn en lekker even los gaan in een kroegje zit er toch ook niet in nu dus we zijn nu lekker vroeg terug in de hotelkamer. Vrijdag nog een x testen en als ie weer negatief is dan zaterdag een extra gevoelige test. En als het dan nog steeds negatief blijft de HA maar bellen??
alle meiden met ongi Jeetje balen zeg!! alle roze gefeliciteerd!!! maar het moest een Roze lijst worden dus hoop dat er nog vele volgen
Hier nieuwe symptomen... Sterker/anders ruikende urine en paar blauwe aderen over borst. Er ligt een test klaar voor morgenvroeg, maar ik weet nog niet of ik durf...
Iedereen die zwanger is Gefeliciteerd! En iedereen op rood balen en succes in de volgende ronde! Ik mag ook op rood, op naar ronde 9 alweer
Zoete urine lucht, en hier op bride borsten vanmorgen een dikke ader. Nu alleen nog spierpijn in m'n liezen/bekken. Ik wacht nog even met testen.
Mop81 ik heb gister online 2 ultra testen van mat care besteld. Die meten vanaf 10ml/IU. Dus zolang ik de rode zee niet zie doe ik de 10e een test.
Ik mag helaas weer op rood(heb niet meegekletst hier omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn, maar wilde de lijst wel even up-to-date houden)