NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Gefeliciteerd! Foto van je testje? Hopen dat het een plakkerd is!

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja zo deden wij het ook totdat ik te horen kreeg dat het zo niet goed was. Het zaad zou zo zwakker en minder worden...
    Wij doen het om de dag en rond ei 4 dagen achter elkaar als ik de testjes op zie lopen en dat zou te veel zijn:(
    Maar een gezonde man moet toch makkelijk 1x voldoen zaad afgeven of zie ik dat echt verkeerd....

3. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb gelezen dat iedere dag het zaad idd zwakker kan maken omdat het zeg maar in de teelbal aansterkt. En zaadcellen kunnen zelfs maximaal 7 (!) dagen overleven bij een vrouw dus zou je in principe 7 vruchtbare dagen hebben. Het probleem is vaak niet het bevruchten van de eicel maar het innestelen. Zo heb ik het in ieder geval begrepen... maar schijnbaar zijn er veel verschillende meningen. Wij vrijen meestal om de 2-3 dagen

4. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een vraagje...
    Mijn ongi kun je eigenlijk niet echt een menstruatie noemen al zeg ik het zelf... een inlegkruisje is voldoende, zo weinig is het. En in plaats van vreetbuien die ik normaal heb, heb ik nu erg maagzuur en een misselijk gevoel. Voor mijn gevoel klopt het niet!!

Ik ben mijn temp in gaan vullen op FF en die gaf aan dat mijn ei de 24e is geweest (en dus niet de 22e zoals die andere tempkaart aangaf) Dat zou betekenen dat ik nu pas op 10 DPO zit. Dan zou een menstruatie op 8 DPO ook al erg vroeg zijn of niet? En mijn temp was vanochtend ook weer hoger (37.0) dus alleen 1 dag lager (dipje?)

Mijn vraag: zou het misschien toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap niet gehad, maar je hoeft dit niet altijd te hebben toch? Of is een menstruatie op 8 DPO wel mogelijk?

Ik heb net een test gedaan en die was (natuurlijk) negatief. Ik ben bang dat ik mezelf hoop zit te geven, maar ergens zegt mijn gevoel dat het niet klopt. Ben heeeel benieuwd wat jullie hiervan denken???

5. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Kun je misschien een foto van je temperatuurkaart op FF hier uploaden, dan kan ik eens met je meekijken.
    Zoals je hier beschrijft klinkt het wel heel aannemelijk dat je eisprong later was en je op 8/9 dpo een innesteling had. Ik zou over 2-3 dagen nogmaals testen. Ik duim voor je!

6. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    @Brenda en @Motherlove, van harte gefeliciteerd!!

Mooie foto van je test Motherlove, zo 1 dag voor nod! Ik had al een paar dagen je temp. kaartje gevolgd en vond het er al goed uitzien, maar ja, soms weet je het nooit zeker tot die mooie tweede roze streep verschijnt!

7. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Sorry ben hier heeel lang niet geweest omdat ik het te druk vond worden en het daardoor even niet bij kon houden hahaha
    Maar alle roze van harte gefeliciteerd!! En alle rode wat balen zeg! Houd de moed erin op naar de volgende hopelijk betere ronden!!

Ik hebd eze maand mijn ovutesten nit zo nauwkeurig gebruikt (soms eendcag vergeten) dus weet niet precies waar mn ei zat maar rond die tijd om de dag geklust dus als het goed is er niet naast gezeten

Helaas wel een negatieve tst maar nog steeds geen ongesteldheid terwijl ik die dinsdag al verw88 dus even afwachten nog
    Hoop het stiekemwel maar denk eik van niet dat het raak is
    Als ik vant weekend nog niet ongesteld ben nog maar een testje

Hoop in iedergeval niet dat mijn cyclus veeeel langer is dak iedere maand zolang moet gaan zitten wachte
    Mja we zien het wel

8. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2728 Star84, 6 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
    Super als je even mee wil kijken!
    Ik hoop dat het zo lukt met toevoegen...

My Ovulation Chart

edit: ik krijg alleen deze toegevoegd en die andere dus niet?? Omdat ik in had gevuld dat ik ongesteld ben geworden is ie een nieuwe begonnen...hoe krijg ik dat andere kaartje toegevoegd?

9. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Wat voor kleur had het bloed? Zou idd over 4 dagen nog eens opnieuw testen. Misschien was het wel gewoon een hele korte menstruatie, maar voor de zekerheid toch nog even geen alcohol drinken. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zal wel even mee duimen ;)

10. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2730 Star84, 6 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  11. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie en lief dat je meeduimt!
    Het was wel rood bloed. Las op internet dat het bruin of rood kan zijn, dus dat wil denk ik niet zoveel zeggen?

12. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even snel een vraagje vanuit Gent ;)
    Kan het zijn dat je ovulatie testjes wel zijn op en afgelopen en je geen eisrpong hebt gehad? Normaal zijn mijn testjes altijd wit, ik heb dus niet standaard een streepje zoals sommige. Twijfel namelijk of ik nu geen eisprong heb gehad en daarom nog niet ongi ben... Heb namelijk nog steeds niet positief getest en ook geen bloed gezien. Maar baar de huisarts bellen anders maandag denk ik...

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ohnee, ik heb net een klein beetje bloed verloren. Ben bang dus dat ik ongesteld ben geworden. Baal hier echt enorm van :(.

14. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat zou echt enorm balen zijn!! Hopen dat het niet doorzet!

15. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee zeilbootje!!
    Hier nog niks te bekennen, al verwacht ik het nu toch door de spierwitte test morgen wel.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    zie dit forumpje pas laat maar miss mag ik nog mee in de afwacht fase bij jullie??!!!! :)
    mijn nod is de 13 dus psies nog n week...
    weet alleen neit of ik zo lang kan wachten met n test

17. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0

Om je FF temperatuurkaartje in je handtekening te plaatsen doe je het volgende:
    - ga in FF naar MY chart
    -klik dan op SHARING
    - klik dan op GET code
    - kopieer vervolgens de tekst onder het kopje BB CODE ( simpel link) en
    - plak deze tekening hier op de site in je handtekening ( te vinden via gebruikersinstellingen). Hoop dat t lukt!

18. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan zou het nu gelukt moeten zijn!

Toch krijg ik als ik op de link klik eerst een wit scherm en moet dan naar my chart gaan...maar dan zie je hem als het goed is!

19. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Helaas, Star, ik zie nog steeds geen kaartje.
    Zit je op de pc, of via IPad/iPhone?

20. Brenda87

Brenda87 Lid

12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Vanmorgen geen tijd gehad om een foto te maken. ML wilde het graag "zeker" weten dus net een clearblue digital gedaan. En ja hoor zwanger 1-2 weken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,5 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina