Hoi meiden, mag ik erbij op de lijst? LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje NOD is 15 maart
Wat veel nieuwen alweer. Lijst raakt alweer goed gevuld. Beertje: gewoon goed laten checken. Je wilt toch zeker weten dat het goed zit daar van binnen. Zeilbootje: ik zou voor de ovulatietesten dipsticks van zwanger en kids gaan. Goedkoop en duidelijk! Ik gebruik ze ook altijd en vind ze erg fijn. Hier: vandaag weer een typisch gevalletje van een baby in je buik is veel zwaarder dan al ruim 1,5 jaar geen baby in je buik. Was zo boos! Kwam echt op me over dat er voor mijn verdriet geen plaats was. Gelukkig was mijn man snel thuis om me te troosten. Hopelijk kan ik van alles wel een beetje slapen, ben echt moe.
Mart heeft iemand dat tegen je gezegd?? belachelijk hoe stom sommige mensen zijn. Ja zwanger zijn kan zwaar zijn maar als je al anderhalf jaar wacht pfff gelukkig geen ervaring maar ik geloof toch echt wel dat dat enorm zwaar is.
Applejo 27 jaar. 1e kindje 2e ronde Nod 12 maart! Ik moest donderdag officieel ongesteld Worden.. maar ben het nog niet.. en testen Omowit.. en 1x per dag een kleine bloeding met t afvegen..
jeetje wat een belachelijke opmerking zeg!!! Je zou ze een stomp in de smoel moeten geven en zeggen die is zwaar he..grrrrrr
Ik vind dat echt een belachelijke opmerking idd:x zeker iemand die binnen twee maand zwanger is? Sommige weten echt niet hoe ze mensen kunnen kwetsen
Het ergste is misschien nog wel dat het mijn mama was stomp voor haar smoel geven lijkt me in dit geval niet zo handig. Ben huilend weggegaan, voelde me enorm boos, verdrietig, gekwetst etc. Ik snap dat zwanger zijn heel zwaar kan zijn. Maar na ruim 1,5 jaar ernaar verlangen en dan constant rekening met zwangeren moeten houden en alle verhalen keer op keer aan moeten horen brak ik vandaag. Alles draait om zwangeren en onvruchtbaarheid wordt verzwegen/ontweken terwijl mijn familie hiervan op de hoogte is. Doet pijn!
Dat kan ik me goed voorstellen. En van je moeder zou je toch moeten verwachten dat ze je steunt ipv zulke opmerkingen te zeggen waar ze je mee kwetst. Dat vind ik nog erger dan van een kennis ofzo die het zegt
Moeders kunnen inderdaad erg bot uit de hoek komen. Ik heb dat ook altijd heel raar gevonden dat sommige mensen maar menen alles te kunnen zeggen
Ik ben net weer ongesteld geworden Mag ik me hier aansluiten? Annnn, 3de ronde, 1ste kindje, nod 8 maart. Zal morgen bijlezen hier! Nu mijn teleurstelling verwerken...
Oh wat naar zeg Mart! Fijn dat je een lieve man hebt die je kan steunen. Jij ook sterkte Ann. Wat betreft mijn eventuele bezoek aan de gyn: ik denk haast dat mijn huisarts me niet wil doorverwijzen. Ik ben eind oktober nog langs geweest omdat ik drie weken overtijd was en toen zei ze dat ze mij vanwege mijn jonge leeftijd pas na twee jaar wilde doorsturen. En toen ik eerder bij haar was omdat ik elke maand stierf van de buikpijn als ik ongi ben gaf ze me zware ibuprofen (waarvan ik later dus las dat je het beter niet kunt slikken bij kinderwens). Vanwege die pijn wil ik graag laten checken op endometriose. Ik merk dat het hele gebeuren me echt gek maakt en af en toe zelfs belemmert bij mijn dagelijkse bezigheden. Daarom wil ik echt graag onderzocht worden ook al zijn wij "nog maar" negen maanden bezig. Ik laat woensdag wel even weten of het gelukt is..
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Maart 2014 ♥ Deze nod lijst moet Roze worden 1. (5) : Cosy, 28 jaar, 5e ronde (2e na mk), 1e kindje Love1990, 23 jaar, 2e ronde na MK, 1e kindje Amanda, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Ona82, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Scrat, 29 jaar, 1ste ronde, 2e kindje 2. (1) : Bloempje34, 33 jaar, 3 ronde, 1e kindje 3. (8) : Mystiek, 29 jaar, 5de ronde, 1e kindje Beertje22, 22 jaar, 2de ronde na mk, 1ste kindje Polkadot, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Angelaaaa, 22 jaar, 14de ronde, 1ste kindje Babybanjo, 40+ jaar, 2e ronde na mk, 3e kindje Tiinkerbell , 21 jaar, 3e ronde, 2e kindje Esi, 26 jaar, ronde 8, 1ste kindje pugga, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje 4. (4) : Ik87, 26 jaar, 12de ronde, 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Elphaba, 32 jaar, ronde 37, 1ste kindje Elionorah, 32 jaar, 3de ronde, 3de kindje 5. (3) : Joma, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje jolien91, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rainbow88, 25 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 6. (4) : Reamonia, 8e ronde, 1e kindje Stoeteltje, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Marietje25, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje kellyk, 33, 2e ronde, 2e kindje 7. (2) : Bumbaaa, 34 jaar, 6de ronde na mk Zeilbootje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 8. (2) : Mart, ronde 19, 1e kindje Annnn, 3de ronde, 1ste kindje 9. (2) : Lizanne84, 29 jaar, ronde 11, 2de kindje Picasso91, 23 jaar, 1e kindje 10. (0) : 11. (1) : Dolfijn1986, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje, 12. (2) : Boesje , 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Applejo, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. (1) : Madeliefje1987, 26 jaar, 10e ronde, 3e kindje 14. (1) : DSM 31 jaar, ronde 17 ,2kindje MMM 15. (1) : LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje Datumloos (4) : ikke142, 31 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje MamaSmurf, 31 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Totaal: 41 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0)
@Picasso91: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Succes woensdag!! @Mart: *knuffel* voor jou, niet iedereen snapt het helaas...
das niet leuk meid..en snap dat je huilend weggaat...je verwacht van je moeder toch wel wat steun en medeleven ..knuffel
succes meid en probeer je poot stijf te houden je wordt tegenwoordig al snel van kastje naar de muur gestuurd!! ik duim mee!!
@annn balen zeg succes deze maand. @mart logishe meis...van je moeder zou toch wat anders verwachten sommige mensen denken echt niet na bij wat ze zeggen. ik ga vandaag starten met ovu testen ..Hopelijk vind ik me ei !