Mop81 en ik87 en alle anderen op rood, balen zeg... Petrouschka en Madeliefje: gefeliciteerd! Geniet ervan! Bumbaa: wat ontzettend naar voor je, sterkte! Ik mag op rood
Ik ook lf van 13 dagen ja. Aan de andere kant ook wle fijn zo'n kort cyclus. Des te eerder begint de volgende ronde weer
Heb net een test van mat care midstream ultra en die was Omo wit!! Ik ga er maar vanuit dat ik straks op de rode zee vaar. @bumbaaa, sterkte meis das is echt super kl*te.
kom even alle rode dames een knuffel geven balen meiden!! succes de volgende ronde!! De roze van harte!!!!!!!
Dank voor de reacties. Nu herstellende van de migraine aanval van gisteren. Helaas vanmorgen negatief getest dus ik neem dat ik het kan vergeten voor deze maand. Nog geen bruinverlies of bloed te bekennen. Zo n negatieve test is zo confronterend. We zijn al 15 maanden bezig,waarvan de laatste paar met medische hulp. Eindelijk zwanger en kreeg ik twee maanden geleden miskraam. Had zo gehoopt dat t deze maand weer raak zou zijn. Ik gun het iedereen van harte maar moeite heb ik met vrouwen die al zwanger worden 'van de lucht'. X
Hoi meiden, Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Wat geweldig! En uiteraard zwaar balen voor alle meiden die op rood mogen :x Ik heb vanmorgen ook een vroege test gedaan en dacht eerst dat het negatief was, maar toen zag ik heeeeeeeeel vaag een 2e streepje... Omdat ik dacht dat mijn ogen me voor de gek hielden heb ik de test ook aan mijn man laten zien en hij zag het gelukkig ook! Het is denk ik nog te vroeg om te juichen, maar ik wacht woensdag maar even af of mijn menstruatie uitblijft... Hoop het wel!!! Spannend, spannend, spannend!!
Net ook getest met Kv2v5. Er was geen streepje, maar hij was ook niet omowit. Ik wilde eigenlijk gelijk even ook met action testen, maar het doosje bleek al leeg... niet slim... Kan je bij kv zien waar het streepje behoort te komen ofzo? Zal woensdag maar opnieuw testen... (Als ik het zolang volhou, denk dat zodra ik een actiontest in huis heb, die toch even ga proberen.) Na die miskraam van vorige maand, zou ik zo graag nu zwanger zijn en de zwangerschap ook uitdragen. Driemaal zou toch scheepsrecht moeten zijn? Maarja met wishfull thinking wordt je niet zwanger en het geeft geen garanties dat je zwanger blijft... @bumbaa, zwaar balen! Neem de rust en de tijd om het te verwerken @noamy, ga je nog opnieuw testen op je NOD? @roosje, spannend! @dames op rood, ze zeggen nieuwe ronde, nieuwe kansen... maar ik zou zo zeggen zoek eerst even de zon op met een glaasje wijn en een doos bonbons!
Gefeliciteerd roze meiden!! Mooi begin van de lente voor jullie! Rode dames: balen! Ik ben niet zo veel meer te vinden hier op zp. Behoefte is minder groot en ook de behoefte om te testen is minder groot. Maar vanmorgen toch een test gedaan en die was negatief. Ik weet alleen dat ik op dag 32 zit en verder heb ik geen idee. Langste cyclus van de laatste tijd was 34. Baal wel een beetje dat het zo lang duurt omdat ik helemaal klaar voor de 1e iui ben. Maar geduld is wederom een schone zaak Succes meiden en geniet van het mooie weer!
MMM tijdens het douchen ontdekte ik dat mn baarmoedermond extreem laag ligt echt bijna tegen de ingang van mn vagina..(sorry) Wat ik dus heel apart vind. Ik wacht wel af en ga mezelf niet nog gekker maken maar dit wou ik ff kwijt.
Als jouw kruidvat 2v5 test niet omowit was, kan dat wel een goed teken zijn! Toen ik een paar maanden geleden (helaas later miskraam) zwanger was, was mijn eerste kruidvat 2v5 test ook niet omo wit, ik zag een heeeeeeeel licht streepje. de dagen erna werd het streepje iets duidelijker maar clear blue gaf toen pas echt een duidelijke plus. Ik zal voor je duimen!
Bedankt voor je reactie! Ml zegt dat het alleen een lijntje is met waar het roze zou moeten komen. Maar dat zegt ie vooral omdat ie weer wil klussen
Ik test pas weer n dag na nod als mn ongi er dan niet is maar die zal r dan vast zijn en dat hoop ik ook als ik niet zwanger ben want dan wil ik zsm gewoon weer verder. ....