NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gefeliciteerd Roosje en Danielle :D Echt heel leuk!!
    Ik hoop dat ik mee mag doen met jullie... :)

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ben heel erg benieuwd! Ik duim voor je :)

3. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Tnx! :)

4. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik lees al even mee, maar wilde nu toch mee kletsen :)

Ik ben 15 februari gestopt met de pil. Vanmiddag hield ik het niet meer dus heb vanavond voor het eerst getest. Natuurlijk hartstikke negatief. Vervelend hoe je het dan meteen somber inziet allemaal, terwijl dat nog helemaal niet nodig is. Ik ben nog maar een maand geleden met de pil gestopt, dus dit was te verwachten, maar ben toch een beetje verdrietig.
    Nu afwachten of ik deze week ook echt ongesteld word, anders nog maar een keertje testen...

Wel alvast enorm gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn! En voor de rest, hopelijk lukt het snel wel :)

5. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    laatste poging vanavond! (heb mezelf vanavond al 2x voorgesteld, eerst in het topic van februari, toen in die van 16-31 maart :p DOM DOM!)

Hoi dames, ik meld me hier ook aan!
    Mijn NOD is de 13e, test nog negatief (twijfelachtige test zondag gedaan, predictor early gisteren negatief, vandaag een indrooglijntje/tuurlijntje v.a. 15 minuten) :( zondag veegje rood-roze na het plassen en dacht toen dat ik ongi zou worden, tampon er die middag uitgehaald maar die was "schoon". gisteren niks, maar vanmiddag weer een veeg licht bruin (ranzig, sorry alvast) lijkt wel afwaswater; heel dun met een soort lichtbruine vlokjes) en al een week lang ontzettende lage rugpijn. verder weinig eventuele symp. ben ontzéttend moe, maar ook met vlage rete energiek (maar dat ben ik altijd, krijg steevast te weinig slaap, en met een baan een peuter en hardwerkende vent kom ik weinig aan rust toe!)

hoop zo dat het nu raak is, 20 kg afgevallen sinds ik weet dat ik PCOS heb, cyclus word al regelmatiger (van +- 90 dagen naar 35-40 dagen afgelopen halfjaar) okt 2012 een miskraam gehad met 7 weken en okt 2013 een missed abortion. TIJD VOOR NUMMER TWEE vinden wij! degene die positief getest hebben GEFELICITEERD, en ik hoop de rest op het wachtbankje ook te kunnen feliciteren binnenkort ^.^

test gedaan op zondag:

Bijlage 382747

en ook de data verkeerd genoteerd, zo warrig dus! moeten 09-03 en 04-03 zijn! (04-03 voelde ik me ineens anders, de dag ervoor net doorverwezen voor een vruchtbaarheidsonderzoek omdat ik PCOS heb, hoop dus zo dat het niet nodig is)

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Welkom Annemiek en mroz!
    het is al wel een beetje stil hier omdat we het einde van de lijst naderen, maar toch gezellig dat jullie erbij zijn!

Annemiek, zie op de ene test ook wel duidelijk een streepje. Vreemd zeg! Hopelijk snel duidelijkheid...

Mroz, een negatieve test is altijd een beetje triest. Maar het zegt niet meteen dat het voorbij is! Ik zou, omdat je vrij recent gestopt bent met de pil, eerst rustig je eerste cyclus afwachten. En idd volgende week weer eens testen als er nog niks is gebeurd. Succes!

7. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    Bedankt allemaal! Het is allemaal zo spannend! Ik hoop echt dat mijn"menstruatie uitblijft vandaag!

8. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Nou hier weer een Omo witte test.
    Voel me zwaar ***** en heb nu ook even de p erin.
    Ben zo bang weer in de mmm te komen en elke week een inwendige echo te moeten doen....
    Ik haat m'n lichaam nu echt even.
    De eerste x deed het al moeilijk en nu weer..

Ik weet zolang ik niet ongi ben het nog kan maar ben het echt even zat...

9. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Blegh, ik word gek van mijn lichaam.

Ik heb een erg regelmatige cyclus van 27 dagen. Met een keer een uitschieter dit jaar van 28 dagen.

Nu was gisteren mijn nod (ik sta verkeerd op de lijst). Ik heb al een aantal dagen last van dikke gekleurde afscheiding. Gisteren niet ongesteld geworden en vandaag ook niet. De test was vanmorgen negatief.

Hoop nu dus dat mijn menstruatie snel doorzet of dat ik allicht positief test. Mocht mijn menstruatie toch doorzetten zal het wel een teleurstelling zijn :(

10. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ahh sterkte meid! Ik ken het gevoel maar al te goed :(

11. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik mag ook weer op rood :'(
    3 dagen te vroeg, mijn cyclus is nog niet zo kort geweest.

Nog één maand proberen en dan toch maar eens bij de dokter langs. Heb zo geen zin in onderzoeken :'(
    Waarom wil het niet lukken????

12. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Ik was met mn 1e zwangerschap ook pas na 11 mnd zwanger en zat toen al een maand bij het zh voor wekelijkse inwendige echo's om mijn cyclussen te controleren.
    Nu wil ik het eerst zelf proberen voordat ik dat weer aan ga.

13. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Heb mn banner ff aangepast naar een nod op de 14e.
    Mocht ik geen rood vinden deze week dan doe ik echt pas volgende week een test.

14. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koekepeertje mag ook op rood. Gisteren menstruatie gekomen. De migraine kwam dus op door inzakken van de hormonen en niet door een zwangerschap.
    Nu gaan we de 16e ronde in.
    Het kost me erg veel moeite om erin te blijven geloven. Deze maand ook maar weer naar ziekenhuis voor ondersteuning.
    Succes voor alle andere meiden op rood en heel veel geluk gewenst aan de zwangeren!

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Dikke knuffel voor de dames op rood!
    @Koekepeertje en LinsyVH: de moed niet opgeven dames. Ik zat er deze keer ook weer een dag of 2 helemaal door maar nu probeer ik weer optimistisch te zijn. Ook wij gaan volgende week naar het zh en ook ik heb helemaal geen zin in onderzoeken maar wil nu wel weten of het allemaal OK is en we gewoon nog meer geduld nodig hebben. Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn en dat je over enkele dagen weer goede moed hebt. Succes!

16. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij misschien aan de lijst toevoegen bij NOD 12 maart?

Mroz, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje.
    Ik kan nu op blauw... Hopelijk blijft de ongesteldheid uit en kan ik na nog een keer testen dit weekend op roze.

17. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    ik meld me ook graag aan, had mezelf al meteen op rood willen zetten vanochtend, maar het is gebleven bij een theelepeltje bruinverlies.. thats all, kwam gisteren ook al dus ik dacht dat ik nu mega ongi zou zijn. iemand ervaring met bruinverlies? ik heb dit nog nooit gehad? altijd dik, slijmerig, vers rood spul... wel een hele lange cyclus altijd hoor, maar dat is dus normaal en altijd vers bloed.

18. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hee balen zeg weer zo'n witte test!
    We hadden afgesproken dat jij zwanger zou zijn he ;)
    Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt dit is niet leuk!

19. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Hier ook op rood... helaas..

Meiden op roze Gefeliciteerd :)
    Meiden op rood Jammer.. maar ook onze wens komt ook ooit in vervulling :)
    Meiden op het wachtbankje succes!

20. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Balen meis, hier nog in afwachting...

Deel Deze Pagina