Hoi allemaal! Ik wil me ook graag hier aanmelden. Vandaag eindelijk mijn ongi gehad. In principe zei de huisarts dat ik nu van een normale periode uit moet gaan en dus zeker voor half maart wel weer ongesteld moet worden (of niet natuurlijk, als ik zwanger ben) (hiervoor heeft mijn cyclus 53/54 dagen geduurd na verwijdering van de Mirena). Ik mag dus even op datumloos (tot ik mijn ei gevonden heb): datumloos, BBtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
Heyyyy BBtje Ook al ongie vandaag dus. Ik werd het gisterenavond Hopelijk ga je nu een kortere cyclus krijgen. Ik heb mezelf nu ingeschat op 26 dagen.
Ja, we gaan er weer samen in, hopelijk ook samen zwangeren? Ik schat mezelf ook op 25-26 dagen, maar wil het even afwachten d.m.v. ovulatietesten wanneer het echt precies gaat zijn. Hopelijk kunnen we beide deze maand ons eitje wel volledig benutten...
Dikke knuffel meid! Ik kan me goed voorstellen dat dit zeer doet! er mag zeker meer begrip zijn voor mensen die graag zwanger willen worden maar waarbij het niet zomaar lukt! Een vriendin van mij is ook lang bezig en ik begin het gevoel steeds meer te begrijpen nu ik zelf in ronde 10 zit. (en dan is het voor een 3de, dus mag niks klagen!!) Ik gun/duim/hoop dat jullie wens gauw vervuld mag worden...jullie wachten al zo lang!!
@alle nieuwe dames: Welkom maar toch jammer dat het nog niet gelukt is. Hopelijk gaan we deze lijst mooi roze maken! @Mart, gatverdarrie wat naar zeg dat je moeder zoiets kan zeggen! Logisch dat je dan breekt. Ze hoort je te steunen in zo'n situatie. Gelukkig heb je een fijne man! Sterkte! @hier, gisteren begonnen met ovulatietesten. Ben benieuwd of ik mijn ei ga vinden. Aan het streepje te zien gisteren zit ik al aardig in de buurt. We zullen zien hoop dat het deze ronde raak is. Goede vrienden van mij zijn afgelopen donderdag bevallen van een mooi zoontje heel leuk om te zien. Ook de eerste in onze vriendengroep. Het kleintje is alleen gisteren opgenomen in het ziekenhuis en krijgt lichttherapie op dit moment voor geelzucht. Moeders heeft een blaas en borstontsteking dus hopelijk gaat straks alles weer goed. Helaas is op dezelfde dag een collega van mij zijn zoontje verloren met 26 weken. Zijn vriendin was bij de verloskundige en die constateerde dat het hartje niet meer klopt. Het kindje wordt morgen gecremeerd. Ik had het daar toch best even moeilijk mee. Collega's weten niet dat wij aan het proberen zijn maar je hoort vaak zulke nare dingen... toen je nog erg jong was leek het zo vanzelfsprekend maar helaas is dit niet zo. Ik hoop dat iedereen hier een mooi gezond kindje krijgt.
Ja over die benutting van het ei, gaat deze week bij voorbaat al even over gebabbeld worden! Al blijken we afgelopen periode toch nog wel goed geklust te hebben gezien mijn korte cyclus. Afwachten maar weer. Merk dat ik in dit opzicht maar heellllll weinig geduld heb.
Morgen krijg ik dan een hercontrole... Ik zou onderhand gezworen hebben dat ik gisteren avond een klein druppeltje bloed weer ben verloren... Want toen ik met m'n onderbroek weer afveegde toen was het gewoon nat van het plassen zeg maar. Maar ik weet het niet 100% zeker want ik heb geen maand verband je in. M'n vriend zei gisteren: we gaan er niet eerder vandaan als dat jij de echo heb gekregen. Hij is zo lief voor me!
@Amanda dat is wel heftig om dat om je heen te horen!! Bij de ene gaat alles goed (bij de meesten gelukkig) maar helaas kan het ook mis gaan. Kom op meiden!! we gaan mee doen met de babyboom dit jaar!! kunnen we straks gezellig verder kletsen in het zwangeren forum Hoop het en duim voor ons allemaal!
Trouwens nog meer dames begonnen met ovulatietesten? @Beertje, hoop dat ze je toch goed gaan onderzoeken. Fijn dat je zo'n lieve man hebt! Sterkte met alles.
Ik zit nog maar in mijn eerste ronde, maar ben wel van plan om al ovu-testen te gaan gebruiken! Heb er genoeg in de kast liggen dus Ik wil graag weten wanneer mijn eisprong ongeveer valt
Hier op cd6, ik ga op dag 12 starten met de ovutesten. Wel fijn dat de eerste eitjes er alweer aankomen! Ik hoop zo dat we allemaal zwanger worden!
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Maart 2014 ♥ Deze nod lijst moet Roze worden 1. (5) : Cosy, 28 jaar, 5e ronde (2e na mk), 1e kindje Love1990, 23 jaar, 2e ronde na MK, 1e kindje Amanda, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Ona82, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje Scrat, 29 jaar, 1ste ronde, 2e kindje 2. (1) : Bloempje34, 33 jaar, 3 ronde, 1e kindje 3. (8) : Mystiek, 29 jaar, 5de ronde, 1e kindje Beertje22, 22 jaar, 2de ronde na mk, 1ste kindje Polkadot, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Angelaaaa, 22 jaar, 14de ronde, 1ste kindje Babybanjo, 40+ jaar, 2e ronde na mk, 3e kindje Tiinkerbell , 21 jaar, 3e ronde, 2e kindje Esi, 26 jaar, ronde 8, 1ste kindje pugga, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje 4. (4) : Ik87, 26 jaar, ronde 12 (maand 16), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Elphaba, 32 jaar, ronde 37, 1ste kindje Elionorah, 32 jaar, 3de ronde, 3de kindje 5. (3) : Joma, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje jolien91, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rainbow88, 25 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 6. (4) : Reamonia, 8e ronde, 1e kindje Stoeteltje, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Marietje25, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje kellyk, 33, 2e ronde, 2e kindje 7. (2) : Bumbaaa, 34 jaar, 6de ronde na mk Zeilbootje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 8. (2) : Mart, ronde 19, 1e kindje Annnn, 3de ronde, 1ste kindje 9. (2) : Lizanne84, 29 jaar, ronde 11, 2de kindje Picasso91, 23 jaar, 1e kindje 10. (0) : 11. (1) : Dolfijn1986, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje, 12. (2) : Boesje , 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Applejo, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. (1) : Madeliefje1987, 26 jaar, 10e ronde, 3e kindje 14. (1) : DSM 31 jaar, ronde 17 ,2kindje MMM 15. (1) : LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje Datumloos (5) : ikke142, 31 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje MamaSmurf, 31 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje BBtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Totaal: 42 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0)
NOD: 9 maart Wesp, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik haak aan in dit forum! Hopelijk hier meer roze dan in de vorige maand. Succes dames!
Hey meiden ook ik haak nog even aan... NOD is 2maart 2e ronde, 2 kindje en ik ben 28.. Sinds deze ronde voor ´t eerst gestart met ovu-testen en verder gewoon lekker klussen met manlief
Ik doe geen ovutestjes, weet ongeveer wel wanneer mijn eisprong is. Ga deze keer wel weer temperaturen, zodat ik het achteraf wel kan zien.
Ik ben vandaag weer begonnen met ovu testen. Ik check elke dag mijn slijm en omdat h nu doorzichtig was en beetje dradig ben ik alvast begonnen, day misschien van weekend al eisprong
Gezellig nog meer dames!! Ik ga het deze maand is ff anders doen. Geen ovu testen!! Krijg wat van die dingen. Ik heb toch een cyclus van 27/28 dagen dus weet het ongeveer wel. Om de dag ga ik sekse met 1x extra op de eisprong dag. Meer kun je toch niet doen. Vorige maand heb ik het 2 weken iedere dag gedaan maar dat was zo vermoeiend Heb kruisjes gezet op de kalender dus mijn man zei vanmorgen o is donderdag meer bms dag.....(baby making seks.) Hahahha grappig he.
Ik wil ook graag meeschrijven. Punto, 27 jaar, 1e kindje, ronde 16 NOD op 7 maart Hier wel ovutesten om het wat rustiger in m'n hoofd te houden. Anders denk ik bij elk krampje dat het met een eisprong te maken heeft etc. Nu op cyclusdag 3, begin meestal al bij dag 6 ivm korte cyclus soms.