NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Hoii mensen, een beetje laat, ik weet het.. Ik zat met een kapotte laptop en heb daarom niet op het forum gekund :(

Voelde me toch mede verantwoordelijk voor de lijst, aangezien ik het topic geopend had, sorry daarvoor.

Beetje laat maar hierbij alsnog.

@Elfje84 nog gefeliciteerd met je huwelijk
    @Bumbaaa *knuffel* Hopelijk is het snel blijvend raak...

@Love1990, AmandaH, Gewoonsamen, NYC, Saroanda, Anskev, Wesp, Elphaba1981, Motherlove76, Brenda87, Madeliefje1987, Petrouschka, Momo82, Mama86 en Roosje14: Gefeliciteerd!!

2. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels al 1,5 week overtijd. NOD was 4 maart. Dinsdag dokter bellen voor bloedtest, dan 2 weken overtijd. Vanmorgen test was negatief, denk ik..ik zie nu overal streepjes, maar manlief zegt omo-wit.. frustrerend!!

3. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Elise, dat is zeker frustrerend. Ik hoop dat de huisarts er iets mee doet. Ik hoor van veel vrouwen dat ze vaak de reactie krijgen dat je nog maar moet afwachten, maar ik hoop het niet voor je.
    Overigens ben ik zelf na meer dan een week ook nog niet ongesteld. Ik wil niet te snel na elkaar testen omdat ik pas vorige maand ben gestopt met de pil, maar ga het er zaterdag toch maar weer op wagen.

4. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mroz, laat je dan zaterdag weten wat eruit kwam bij jou? Ben wel heel benieuwd..hier weer een dag voorbij met hoofdpijn, doodmoe en 8 keer naar de wc om te plassen. Zouden het de zenuwen zijn, of toch....

5. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb net getest. Volgens mij weer hartstikke negatief. Ik dacht eerst dat ik misschien toch een heel licht tuurstreepje zag, maar volgens ben ik gewoon mezelf voor de gek aan het houden.
    Ik had 2 weken geleden op zondag toen ik naar de wc ging een dikke klodder bruin rekbaar slijm gehad. Dis het enige wat ik me nu nog kan bedenken is dat dit de eisprong was en ik nu nog wat te vroeg ben met testen. Maar anders heb ik inderdaad dus nog helemaal geen eisprong gehad :(

Weet jij al iets meer?

Bijgevoegde bestanden:

6. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Helaas, vanochtend toch ongesteld geworden. Nieuwe ronde!

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankjewel nog :)
    En bedankt ook voor de lijst!
    Veel succes in de volgende ronde

8. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    He verdorrie! Ik ben gisteren ook ongesteld geworden, dus ook ik ga door voor de volgende ronde. Zo jammer, maar nu wel duidelijkheid. Succes daar! Hopen dat komende maand een gewone cyclus wordt...zucht

9. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! Jij ook succes! :)

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Hoi dames:) ik had even een vraagje. Ik zie dan veel dames al voor nod testen, ik voel me eigen elke maand hetzelfde. Maar je hoef niet altijd iets te voelen zeggen ze toch? Want als jullie 11 dpo een test doen ofzo voelen jullie dan iets of is het gewoon nieuwschieringheid:D ik ben nu 7 dpo en voel verder niks bijzonders. Heb altijd een lf van 13 dagen. Wil mischien dinsdag een testje wagen. Me tante had maart bevruchting gependeld en gisteren kwam ik bij me nagelstyliste en toen zei ze wil je mij nog iets vertellen? Ik zei nee haha hoezo? Ze zei ja ik zei net tegen me moeder zoneteen krijg ik een klantje en ik denk dat ze mij gaat vertellen dat ze zwanger is. Nu denk ik iedere keet mischien is het nu wel eens gelukt? Ik hoop het zo

11. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    Yes! Ff heeft eindelijk mn eisprong bevestigd! Vorige vrydag dus nu 7 dpo! (Had ook een positieve test donderdag maar met pcos durf ik niet enkel op ovutest af te gaan!l
    Nu wachten dus..ach 1e week wachten heb ik al geskipped hihi! Heb gister op de fiets scheet na scheet gelaten, wat was ik opgeblazen zeg!

12. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Hé wat balen meiden in het rood. Lekker aan de wijntjes dit weekend!
    Voor de nieuwe roze dames: Proficiat :) Hopelijk zijn het allemaal plakkerds!

Hier nog geen teken van ongi, maar ik durf ivm vorige cyclus van 32 dagen nog geen test te doen. It's driving me crazy...
    We hopen zo dat het eindelijk weer lukt en dat onze babe nu wél verder wil groeien;)

Deel Deze Pagina