als je al bedenk dat het al bij het huis begint....veeeel goedkoper meer grond echt een prikkie ...goedkopere gemeente belastingen ect..goedkopere levensonderhoud...ect en dan heb ik het nog niet eens over de maandelijkse kinderbijslag dat is hier 185 euro per maand per kind...en heerlijk wonen ook en de mensen zo vriendelijk ik vermaak me prima hier willen nu al niet meer terug!
we wilden al jaren emigreren naar duitsland..en de stap genomen huis nog 1,5 jaar te koop gestaan..wilden ook gewoon vrijstaand huis en meer grond enz en alles bij elkaar ja het is gewoon goedkoper en veel schappelijker
Ja je snapt er niks van waarom het nu niet zo snel gaat erg frustrerend. Maar ik ben vorige week bij gyn geweest en die heeft meteen een afspraak voor april gemaakt bij fertiarts voor ons. Niet dat ze denkt dat er wat mis is maar ml is 47 en ik 33 dus echt heel lang door modderen willen we niet. Dus denk dat we dan echo en zaadonderzoek krijgen, dan weten we waar we aan toe zijn tenminste. Mocht er wat uitkomen dan kunnen we er ook naar handelen. Anders wordt ml toch echt te oud denk ik.
Ja dat is zeker waar! Maar als man wat minder zwemmers heeft dan vroeger hihih kunnen wel kiezen zei ze voor iui dus dat geeft wel rust in mijn hoofd. Anders komen we er misschien pas achter over 1.5 jaar en dan gaan we dat traject niet meer in. Dus ff zekerheid voor alles zodat we geen spijt krijgen
nee ik heb niet zo bintenis...ik ben met mijn ouders vroeger ook heel veel verhuisd dus dat scheelt ook denk als je heel je leven in een plaatsje woon ook niet zo snel weg zal gaan
Ik ben maar ooit 1 keer in m'n leven verhuisd vanaf m'n ouderlijk huis na dit huis om samen te wonen. Voor de rest hoef het voor mij niet.
maar je moet er wel rekening mee houden als alles nog gewoon goed is dat ze toch eerst misschien zeggen probeer maar eerst een jaartje...dat hoor je zoveel...ik hoop dat snel raak is ..voor iedereen trouwens natuurlijk als je eenmaal wil wil je echt snel
oja ben ook al met testen begonnen. lichte streep is al te zien. ik denk as wo mijn ei dus wij gaan vanavond al aan de klus vinden wij niet erg!
Nee dat is dus niet zo. Tegen ons hebben ze gezegd ivm leeftijd man ze ons niet een jaar door laten gaan. Dan gaan ze een handje helpen. Voor andere mensen spreek ik niet ff voor mezelf We hebben zelf 2,5 jaar ervoor uit getrokken dus mag hopen dat het zo lukt!
ok nou dat zou mooi zijn toch mag je wel van geluk spreken hoor met zo,n arts want er zijn erbij die langer bezig zijn en en geduldig moet afwachten.
loopt al langzaam op heb je die van mij ook gezien? ik wist niet namelijk dat je al zo vroeg een streep kon hebben
Ja he Hopelijk heb ik van het weekend m'n ei.. Ben benieuwd! Ik heb hem net van jou ook gezien. Jij gebruik die duurdere? Ik gebruik van sensitest. Had ik de vorige keer ook. Eigenlijk hoefde ik pas morgen te gaan testen maar wil m'n ei niet missen!
nee hoor deze is van action ja maar als mijne van 28 dagen uitga dan moet ik pas na een week mijn ei hebben ...dus vindt nu mijn streep al aardig dan een week ervoor...of hij moet eerder komenzit nu op dag 9