AmandaH de beslissing ligt idd bij jezelf, maar ik zou niet de risico nemen op een miskraam, want dat is een hele pijnlijke ervaring. Maar je moet doen waar je peace of mind mee hebt.
Ja kan ik doen, maar dan ga ik het rond 11u al moeten doen tijdens mijn pauze.. Om 12u is het op 't werk een v/d drukste momenten dus dat gaat echt niet helaas Ik heb die testen v/d Action, gaat het met die testen dan ook als ik de plas opvang en het er even inhoud? Zou wel handiger zijn Ooh dat ziet er al goed uit precies hè voor nog maar op dag 9 te zitten?
Ik baal zo dat mijn cyclus telkens langer wordt en dat mijn eisprong pas na cd 20 is. Having a downdag vandaag....en helemaal als ik denk dat ik pas na de komende 3 rondes naar zkh kan gaan....mijn geduld raakt op, en ik heb toch geen keuze.....nou moest me alleen even uiten.
Heel herkenbaar hoor meid! Ik had ook moeite met het nieuws van mn schoonzus. EN met 13 weken is dat misgegaan en toen voelde ik me nog rotter...
Ik zou toch wachten als ik jou was. Kan goed voorstellen dat het een hele teleurstelling is, maar een verhoogde kans op vroeggeboorte kan je teleurstelling alleen nog maar groter en verdrietiger maken. (en dan bedoel ik in het geval dat een zwangerschap misgaat) Maar de keuze is aan jullie! Succes! Is niet niks!
11 uur is een prima tijd hoor ik heb ook van de action en dan vang ik op en hou dan 5 sec in de urine en klaar dus dat kan gewoon hoor.. ja ik ben benieuwd hoe mijn testjes de komende dagen gaat lopen
knuffel meid ik snap je helemaal met zo,n lange cyclus kan je echt niet terug met de mededeling dat je er doorheen zit ik zou het toch proberen meid!!
Jeetje wat kletsen jullie veel haha en dan moeten we nog met de hele klus beginnen @amanda. Ik zou denk ik ook even wachten. Hoe moeilijk ook stel dat er iets mis gaat vergeef je jezelf nooit. En ja ik weet het ik heb makkelijk praten. Pfff was het allemaal maar wat minder ingewikkeld . Hoop datje snel terecht kan en he allemaal snel aanslaat. @tempen op vakantie. Als je echt toe bent aan vakantie tja dan zou ik het denkmik ook even niet doen maar gewoon even laten wie weet helpt dat dan welmjuist weer. @joma je bent goed bezig hier met die lijst bijhouden en alles superleuk! @hier ik ga een andere vent nemen. Toen ik vertelde dat ik geen positieve ovutest had zei hij doodleuk ow dan hoeft het dus voorlopig niet. denk dat ik morgen maar gewoon zeg dat tie positief is haha deze girl just wanna have fun
Oké dan ga ik dat zo proberen, want anders is het geen doen En ga het ook rond de middag proberen te doen dan.. Maar eerst bij de apotheek ofzo nog van die urinepotjes gaan kopen dan.. Merci voor de raad! Hopelijk lopen ze snel mooi op bij jou! Foto's van hoe het verandert mogen altijd
Ja he, misschien moet ik het idd gewoon proberen..maar ben bang voor teleurstelling..nog afgewezen te worden en weer naar het wachtbankje te worden gestuurd...maar ja nee heb je , ja kun je krijgen, dus het is het proberen waard.
Lieve dames bedankt voor jullie advies! We zullen er over na gaan denken. Mijn vriend weet het ook niet zo goed. Net nu een positieve ovulatietest hebben @furby, heel begrijpelijk. Sterkte meid!
uhm das bale zeg morgen maar dat hij positief is en zeg dan gelijk maar even dat je het dan anderhalve week lang om de dag moet doen whhaha
ik neem aan dat je voor de test ook nog geklust heb en dus ook de kans nog aanwezig is dat je zwanger kan worden dus ja om nu nog verder te gaan maak ook niet uit...je kan ook denken mocht het niet raak zijn deze maand dan wachten tot het weer beter is en geen risico,s meer heeft...is lastig hoor meid
ja ik doe het gewoon in een glas maar urine potje voor tijdens je werk is wel zo hygienisch ja...succes en ben benieuwd hoe je test morgen is...ja ik hou jullie op de hoogte met de ovutesten moet wel zeggen meer ogen die meekijken is toch makkelijk..en dat is weer het fijne dat we allemaal de zelfde wens hebben en het hier kan bespreken he
nou in zovere ik denk ook echt wel dat je er wel door zit en als je dat nog eens een paar tikkeltjes harder laat blijken komt dat vast goeddus ik zeg doen en je kunt het kom op!! ik duim voor je maak een afspraak en laat je niet kisten!
woow dames jullie kletsen echt veel hihi jeetjemina.. nou ik kan het wachtbankje op hihi .. ben zooo benieuwd !
Amanda: lastige beslissing met deze positieve ovutest, overleg het met je vriend en beslis wat het beste voor jullie is. Tinkerbel: je had toch vandaag je positieve ovutest? Dan moet je nog niet op het wachtbankje gaan hoor! Je eisprong is binnen 24 tot 48 uur na je posi ovutest. Dus het kan nog zo twee dagen duren voordat ie echt springt. Dus voor de zekerheid nog een paar dagen doorgaan met sexytime en ovutesten doen totdat ze weer lichter worden. Joma: ik heb nog geen ovutesten gebruikt omdat ik pas op dag 8 zit en normaal start ik er pas mee op dag 10 of 12. Zeker omdat mijn laatste aantal cyclussen ook lang zijn, verwacht ik mijn eisprong nog niet. Maar misschien toch sexytime hebben met manlief omdat mijn temp ineens zo hoog was.