En ja maken het zoiezo om de dag gezellig hoor ... .hoop dat hij snel komt en anders wat later..mannetje is van de week 2 dagen weg...dus hoop niet precies dan.....pfff
Annnn, meestal staat in de bijsluiter wanneer je het beste kunt starten. Je hebt geen lange cyclus dus denk dat je inderdaad nu al kunt beginnen. Succes ermee!
Beterschap mammz! Hoop dat de antibiotica snel aanslaat en je kleine man weer snel beter is. Zo zielig, zieke kindjes..
Ja echt he.. hoop je op een positieve zwangerschapstest (ik dacht dat ik 4 dgn overtijd was), heb je een positieve ovulatietest Wanneer was mn eisprong denken jullie? De 15e of 16e?
Zien er goed uit die testen gimby! Als je 15e meest positieve test had is dan dag erna je ei? Weet dat ook nooit precies.. Ik ga lekker mn mandje opzoeken. Welteruste!
Ze zeggen 24 tot 48 uur naar een positieve test. Vrijdagavond was deze ook al positief, dus weet het ook niet zo goed, maar ga uit van de 16e. Truste!
Volgens de mama app zou ik overmorgen mn ei moeten hebben. Maar op mn ovutesten zijn echt minimaal zichtbare streepjes te zien. Ben bang dat mn ei later komt
Volgends mij is gisteren m'n ei geweest. Gisteren nog ff geklutst! En vandaag is m'n temp als een gek omhoog geschoten. Dus ik zit ook denk ik op het wachtbankje!
Hallo weer iedereen. @ beertje goed zo dat je temp omhoog zit! @joma fijn weekeind gehad hier in hollanda? Hier nog geen spoor van mijn ei....wel slijm dus het komt wel goed. Ik gebruik cb digital geen getuur op streepjes heb ik een hekel aan. Iemand al op de wachtstoel?
we zijn er nog ..haha vanmiddag terug en vanavond thuis.. Al meiden op het wachtbankje spannend weer!!ik duim voor roze!!!!veeeel roze!!!