Dag 10 ben ik begonnen Ik was wel 6 dagen ongi. Dus na 3 normale dagen.. Kan hem haast niet gemist hebben.. Ga gewoon door en hooooop dat ik hem tegenkom.. Zo niet dan zal ik wel weer geen eisprong hebben net als vorige keer sorry wordt er een beetje down van...
Mijn ovulatietest van vandaag zit erbij..van 12 uur...neem aan dat hij nou toch oploop????? Bekijk bijlage 378445
Mammz: inderdaad gewoon doortesten. Kan ook zijn dat je een laat eitje hebt. Geef de moed niet op. Ik weet hoe frustrerend het wachten op ei kan zijn want mijn cyclus kan variëren van 21 tot 41 dagen. Joma: hij wordt al donker. Zal wel niet lang meer duren. Ik denk dat je in je vruchtbare week zit. Zet hem op!
ja ik hoop het..dat hij of heel snel donkerder wordt...en anders dat hij nog ff wacht tot eind van de week..mannetje is vanaf dinsdagmiddag dus morgen tot donderdag einde dag weg....ik denk dat ik er nog 1 begin van de avond doe ...omdat hij nu echt stuk donkerder is..is verstandig toch???
Die wordt duidelijk donkerder! Ik heb vandaag ook voor het eerst weer een ovu-test gedaan. Ik vind 'm nu duidelijker dan vorige maand mijn eerste ovu-test en dat was 2 a 3 dagen voor mijn ei. Dus ik blijf vanaf nu in ieder geval testen. Ik zal zo even de foto uploaden. Hij is nog negatief hoor, heel duidelijk, maar er is al wel een duidelijke streep te zien. Edit: Hierbij mijn ovu-testje van nu (17 feb), ik vind 'm donkerder dan mijn eerste van vorige maand (24 jan). Ene foto is van 7-8 minuten na het testen (daarna moest ik weg) en de andere is helemaal opgedroogd en van net (2,5 uur na testen dus).
Oh. haha, ik heb mijn berichtje hierboven net aangepast en foto's ingevoegd. Hmm.. streepjes zijn in het echt wel donkerder dan hier, maar gaat me ook om de vergelijking tussen 24 jan en 17 feb.
Leuk, zo samen testen ik heb er vandaag weer eentje gedaan met misschien een tuurstreepje, schiet nog niet echt op. Maar volgens de calculater op deze site is mij ei ook op zijn vroegst 21 februari (bij 28 daagse cysclus) en op zijn laatst 25feb. (bij 32 dagen). Blijf nog ff lekker doortesten en zal wel foto uploaden als er een iets meer dan een denkbeeldig streepje is
Als jullie zeggen tuurstreepje, is 'ie dan ook echt moeilijk zichtbaar, of een streepje zoals op de test bij mij vandaag? Ik ben nog nieuw in het ovulatietesten...
BBtje: Bij mij is een tuurstreepje nog lichter dan op jouw test. Voor jouw test hoef ik niet te turen T84: op de gebruiksaanwijzing staat vaak wel vanaf wanneer je bij welke cycluslengte moet testen. Hoe verlopen jouw cycli?
Ja ik was ook wel benieuwd wat jullie onder een tuurstreepje verstonden...maar ik snap dat ik geen tuurstreepjes heb....ik ga er denk als ik thuis ben 1 doen. ..nu onderweg in de auto eerste mijn 4 honden ophalen en dan richting DE naar huis...was gezellig weekend maar ben weer blij als ik thuis ben bij de diertjes hoor!
Ik heb pas 1 echte ongi gehad na het stoppen met de pil, deze was 32 dagen, dit herken ik wel van de vorige keer. Dus denk dat dat ze zoiets blijven...
Even inbreken hier, ik weet niet zo goed waar ik moet zijn hier of op 17 maart. Het is namelijk zo ik ben gestopt met de prikpil vandaag had het 3 maanden gehad en nu wordt er gezegd dat ik in de eerste twee weken vruchtbaar ben. Hoe moet ik nu rekenen ben 3 maanden niet ongesteld geweest. Weet iemand dat hier? Alvast bedankt.
Hmm, toch maar even geprobeerd een foto te maken om uit teleggen wat ik versta onder een tuurstreepje maar krijg 'm er niet echt op (heet ook niet voor niets tuurstreepje ) de linkse test is omowit, op de andere twee met heel veel fantasie en staren dus een tuurstreepje. Als ik lang klooi met contrast en helderheid van de foto kan ik 'm laten verschijnen dus er zit iets maar dit kan ik denk ik mijn hele cyclus wel krijgen hoor, je schijnt altijd een beetje LH aan te maken.. Bekijk bijlage 378506 Ik zie nu btw dat mijn teststreepjes ook veel lichter zijn dan die van jullie. er zat geen bijsluiter bij deze testjes, miss moeten ze langer? Houd ze nu meestal 5sec in een bakje urine..
Ik hou ze er 10 tellen in, maar op de gebruiksaanwijzing staat ook 5-10 seconden. Bij jouw rechtse testje zie ik wel een streepje, maar inderdaad héél licht! Hoelang is jouw cyclus meestal? Maar... ik zat pas op cd 7 en heb dus al wel een best duidelijke??? Hoe kan dat dan?