NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik me nou afvraag met die ovulatie testjes... moet het echt een even donkere of nog donkerdere streep zijn dan de teststreep...?
    Ik heb namelijk eigenlijk altijd witte testjes maar eens in de maand zie ik wel een aantal dagen streepjes, maar niet de knallers waar jullie het over hebben. Ik voel mijn eisprong wel, of kan het ook zijn dat je de symptomen voelt maar uiteindelijk geen eisprong hebt..? Heb het idee dat ik mijn max streepje gewoon nooit zo donker gaat zijn als de controle streep

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Picasso: Ligt aan het merk test. Bij die jij hebt (de blauwe met LH op de strip)) is de controlestreep inderdaad lichter dan die van zwanger en kids (de groene). Ik had toevallig een aantal van die blauwe gekregen, maar ik zou deze zelf nooit afschaffen. Doe mij Z&K maar, zijn veel duidelijker.
    Bloempje: Geloof me je weet het als je een positieve test hebt. In het begin was ik ook aan het twijfelen wanneer die positief was. Maar hij kan echt vele malen donkerder dan de controlestreep. Ik heb ze zelf wel eens donkerpaars gehad. Als je twijfelt kun je altijd 2 keer op een dag testen. Het kan namelijk wel zo zijn dat je maar kort je LH piek kan meten in je urine.

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Eerst een paar keer 28, later vaker 30 of zelfs 32. Laatste was een uitschieter van ongeveer 40 (toen helemaal gek geworden en veel zwangerschapstestjes gedaan, maar helaas). Maandag 10 maart mag ik voor het eerst naar de gyn.. Hopelijk geeft dat wat rust in m'n lijf.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh jee net uur geleden getest....de onderste en die daarboven van 12 uur vanmiddag...hij loopt op toch???? Moet ik vanavond nog een keer testen om hem niet te missen op de test? ??en uitraard klussen morgenmiddag is mannetje 2 dagen weg...
    Bekijk bijlage 378529

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Loopt duidelijk op hoor Joma!

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja ziet er mooi uit hè Joma, je ziet goed het verschil!
    Hier nog steeds redelijk witte testjes!

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja hoor! Knaller komt eraan :)
    Ik zou morgen gewoon weer testen (maar ik ben geen expert), dan heb je namelijk ook genoeg info.

8. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    ik zou niet testen maar klussen ;)
    ziet er goed uit
    hier een omo witte test ondanks dat volgens de berekening mijn ei vandaag zou moeten zijn:(

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja we gaan straks nog even aan de klus en dan morgen voordat hij pleitte gaat:D
    zal ik dan nu weer een gewone 28 dagen cyclus hebben i hope so vorige maand voor het eerst een uitschieter van 36 dagen
    even duidelijke foto met camera ipv mobiel

Bekijk bijlage 378538

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh bale nog..hoop dat je snel streepjes krijg;)

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik krijg ze nooit duidelijker dan die één na laatste van jou hoor Joma. ik vind die laatste al een knaller. Maar ik heb ook nooit consequent doorgetest, ga ik deze maand wel doen. Heb nu btw steeds wat steekjes links in m'n buik. Kan dat van een groeiend ei-dingetje zijn of zou ik dat dan al op de testjes moeten kunnen zien?

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik ben hierin ook een leed nog;) ik hoop het voor je....ik denk dat ik er straks vanavond laat nog 1 doe vorige maand eerste keer heb ik ze ook niet donkerder gezien dan de ene laatste dus waarschijnlijk net gemist dus wat let me testjes genoeg ben benieuwd:)

13. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jihoe bij mij beginnen de ovu´s nu ook ineens op te lopen. Vanmiddag eentje extra gedaan en toen nog gewoon net als andere avonden zichtbaar, maar vanavond was m´n test streep donkerder dan de afgelopen dagen... We klussen en testen dus nog even lekker door

14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    @Joma: ziet er al duidelijk uit zeg, die streep!

Die van mij wil nog niet zo. Hier een overzichtje van afgelopen week. Of zou ik mijn piek toch al gehad hebben?

15. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijke testen Joma! Dat lijkt bijna op een knaller toch?
    Ik zojuist mijn allereerste ovulatietest ever gedaan. Spierwit!
    Dag 8 van gemiddeld 26dagen cyclus. Had toch al lichte streep verwacht/gedacht.

Bijgevoegde bestanden:

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Klussen!!! ;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja komt goed:D

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    even vraagje voor de temp dames hier...je temp gaat toch na je eisprong omhoog??ik doe het voor het eerst vandaar

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    #719 joma, 17 feb 2014
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
    zitten toch ook wel
    strepen bij ik weet niet wat je cyclus gemiddeld is? maar echt donker zijn ze nog niet geweest.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben op dag 9 begonnen dus dat is de bovenste eerste test bij mij uitgaand van 28 dagen cyclus...en voor de rest is het ook nieuw maar kan ineens komen begreep ik dus wie weet begint morgen het streepje;)

Deel Deze Pagina