Tsja, wat is veel? Ik drink 's ochtends altijd wel een paar kopjes thee, maar dat zullen er niet meer dan 4 zijn verspreid over de hele ochtend. Misschien moet ik dat niet meer doen . Ik blijf gewoon doortesten en afwachten of de streep verdwijnt. Dan weet ik in ieder geval zeker of dit inderdaad mijn donkerste strepen waren! Ter vergelijking: deze test heb ik gisteren om 12.30 gedaan.
Deze is volgens mij alweer een stuk lichter dan die in het weekend.. Gewoon idd door testen tot ie weg is, dan weet je het zeker!
ik heb er nu net nog een ovulatietest tegenaan gegooid streepje is nog niet lichter of misschien wel donkerder vindt het echt lastig hihi zal ff foto maken zo
moet ik dit nu van net de onderste als net zo donker beschouwen??? 10 uur getest..iets eerder dan normaal Bekijk bijlage 378645
ja de onderste ..ik heb net heel het rijtje geplaatst...we hebben het in ieder geval gisteravond gezellig gemaakt ik zie het vanzelf wel als ik doortest of hij lichter wordt..
Ik zou zeggen dat de onderste het duidelijkst is. Dus dat betekent binnen 24 - 48 uur je ei! Veel klussen de komende tijd . Ik hoop dat als ik mijn ei zaterdag toch al gehad heb, ik wel genoeg geklust heb... maar dat zal de tijd ons leren.
Als je het mij vraagt heb je nu vandaag je knaller. Hij is nagenoeg even donker als de controlestreep, maar ik lees zelfs weleens dat hij nog donkerder kan. Dus als dit de knaller is zal je ei nog komen!
ja veel geklust vanaf toen de ongi over was en gisteravond laat nog geklust en ga zo mannetje ook nog ff verleiden die gaat begin van de middag werken en komt donderdag einde dag weer thuis ...dus hoop dat hij morgen lichter gaat worden. dan zitten we goed toch..
dit is de action en als ik ga zoeken hoor ik dat er meer niet donkerder worden als mijn laatste dus als hij morgen lichter wordt weten we genoeg
Hmmm, het wilde deze maand niet zo lukken met klussen. Ml was gisteren wat ziekjes, niet heel handig voor de daad (en dat wilde dus ook helemaal niet, ook al wilde hij nog zo hard). En ik geloof dat hij er nog meer mee zit dan ik... Hij wil het liefst nu een kind, en volgende maand is voor hem geloof ik echt en eeuwigheid van nu. Ik zou er graag iets aan kunnen doen, ook omdat ik zelf ook wel wil... Nu goed, we hebben het klussen van de afgelopen dagen nog. De kans bestaat.
Joma, je onderste test is het meest donker, maar eigenlijk net niet positief! Waarschijnlijk heb je vanavond of morgenochtend een echte positieve test hebt. En je eisprong is dan binnen 48 uur na je positieve test. Maar dat geeft voor nu niets. Als jij zometeen nog aan de sexytime gaat, en donderdagavond wanneer je man weer thuis is nog een keer, dan zit je prima. Dan zou ik vrijdagochtend voor de zekerheid nogmaals doen, just in case. Onthoud dat zaadcellen een paar dagen kunnen overleven, dus no worries!
Door al die onzekerheid met die dipstiks ben ik er klaar mee. Ik gebruik de laatste tijd die van cb digital het is ja of nee heel gemakkelijk dat getuur wordt er niet goed van onbewust levert dat veel stress en vraagtekens op hoor. Ik koop ze heel voordelig 20 voor 37 euro ja goedkoop is het niet, maar in de winkel kosten ze boven de 50 euro. Ik gebruik er 4 tot 5 per maand. Dus met 20 stuks doe je 4 maanden en kijk dan is het niet duur. Uiteraart snap ik dat als je niet regelmatig bent hier geen beginnen aan in dan is het te duur. Ook makkelijk deze mag je met ochtend urine doen heb gebeld met cb. Weet je waar ik stress van krijg......dat ik denk dat ik te weinig seks heb.
Daar zit ook elke maand mijn stress hebben we genoeg geklust. Mijn gevoel zegt dat je voor je ei dagelijks moet klussen dus om de 24 uur.
@joma ik denk ook die laatste Ik.vind die dipsticks trouwens altijd erg onduidelijk Miss kan je volgende maand die van action proberen ik heb er goede ervaringen mee elke maand springt m'n ei nog net niet uit de test hihi @hier Ik had vandaag een onwijs levendige droom ik moest er vanochtend helemaal van bij komen!
volgens mij gebruikt Joma al die action testen. Op de foto zie je alleen de dipsticks (na het slopen van de huls, doe ik ook met die dingen )
Oohw haha ik laat ze er altijd gewoon in zitten. Maar die onderste lijkt me positief dus lekker gezellig maken he hihi