NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    mijn stickje begon niet te lopen dus heb 'm nogmaals gedipt, nu droogt ie niet goed op :x

Zie nu wel eindelijk een beetje iets verschijnen. Misschien eind van de week/begin volgende week eindelijk eens knallen?
    Bekijk bijlage 378703

2. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je die van de Action uit elkaar gesloopt dan Joma?
    Want ik gebruik sinds gisteren ook die van de Action, maar de mijne zitten in een cassette.
    Gisteren spier en spierwit. Terwijl ik bij vele hier dacht ik vaak wel een licht streepje zie. Vanavond de tweede doen. Dag 9 van een korte tot normale cyclus.

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Niet dat ik Joma ben, maar ik gebruik ook die van de Action en die sloop ik ook uit elkaar en plak ze dan op een a4tje met datum en tijd erbij geschreven. Gelezen als tip van iemand hier op het forum!

4. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

Ja denk eind deze week begin volgende week maar kan zomaar ineens snel gaan
    Ik ben elke maand nog net op tijd geweest met testen
    Vorige maand had ik ook een heel licht streepje en daarna een knaller

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik plak ze ook altijd op een papiertje onder elkaar met de data en tijden erbij.. lekker overzichtelijk!

Ik ga denk morgen beginnen met de ovu-testjes, ff kijken hoe mijn cyclus loopt.. Vorige keer was ik na 32 dagen na laatste ongi na pil ongesteld geworden.. nu benieuwd wanneer mijn ei komt..

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou idd bljven testen, het kan ineens snel gaan! En misschien alvast beginnen met klussen.. :)

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees hier trouwens veel over de action testen, zijn ze goed? Heb ze nog nooit gezien daar.. wat kostte ze? en waar liggen ze? ;)

8. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

Ik ben er super tevreden over .
    Ovu testen kosten 2,58 geloof ik voor 5 stuks en twee zw testen voor 1,58

Ik gebruik die ovu testen sinds ronde twee en is echt super duidelijk bij mij dan

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je! Ga ik naar ze op zoek bij de Action. Omdat de action lekker overzichtelijk is (bij ons dan (niet) :D:D) waar liggen ze meestal bij?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bedankt allemaal voor het meekijken.....

Ja net nog even geklust :Dondanks gisteravond ook....en daarvoor hebben we het na de ongi om de dag gedaan..minimaal;)

JAAA ik gebruik die van action en haal ik eruit en dan plak ik ze onder elkaar in een schriftje dan kan je ze wat makkelijker zien en liggen ze dichter bij elkaar...

Is wel apart de een zeg dat is een knaller de andere zegt nog niet...ik moet wel zeggen na vele info en lezen van anderen dat de action 9 van de 10 keer niet zo donker worden als de andere merken maar ik zal het ondervinden zodra ze lichter worden weet ik wanneer de knaller was en kan hem niet echt missen nu met 3 keer testen gister en vandaag

nou nog ff doe ik nog een testje...dus nog ff geduld:)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ze liggen meestal bij het maandverband...lekker toepasselijk he:D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik vindt die controlestrepen daar ook licht of ligt dat aan de foto???;)

13. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ze gisteren gehaald. Liggen bij ons in zelfde tij als babyspullen.
    2,49 voor doos met 5 ovutesten.

14. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Nee, schijnt aan de test te liggen. Heb de aller goedkoopste. Van 123thuistest 30 voor 11eu. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar die Actiontestjes, wat kosten die?

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    5 voor 2,49:)

16. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Net nog even een ovulatietestje gedaan. Toch duidelijk lichter dan die van voor het weekend dus dan heb ik mijn ei toch al gehad ben ik bang. Die angst van 'heb ik wel genoeg geklust' heb ik nu toch ook, omdat ik er van uit ging dat mijn ei pas morgen zou zijn hebben we iets minder moeite gedaan...

Nog een paar dagen aankijken, maar misschien dat ik mijn nod en banner dus ook moet gaan aanpassen!

17. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    ik heb zo het gevoel dat het niet raak is voor ons deze maand. Dat zegt mijn gevoel:(:(

18. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Gelukkig voelen we wel vaker dingen die er niet zijn. Ik hoop voor je dat je gevoel nu niet klopt en dat het wel raak is!

Je hebt je ei al gehad toch?

19. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Belen beertje! Maarja, je hoort ook vaak genoeg dat vrouwen juist de keer dat ze helemaal niets voelden wel zwanger waren.. zolang je niet ongesteld wordt is er hoop!

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja! Hopelijk weer veel roze hier!!

Deel Deze Pagina