Ben benieuwd wat je temp morgen doet, want als die morgen verder stijgt kan het zijn dat je op cd 13 eisprong hebt gehad. Je temperatuur daalt als je ei springt en stijgt nadat het gesprongen is. Ben benieuwd
Ja precies zo lees ik het ook overal. Maar het blijft lastig om te geloven dat het genoeg is. Ik hoor en lees vel verhalen van vrouwen die niet dachten zwanger te zijn omdat ze maar 1x seks hebben gehad en dan een aantal dagen voor de eisprong, dus het kan wel. Mijn gyn en verloskundige en huisarts hebben mij toch echt verteld dat zaadcellen gem. 48 tot 72 uur blijven leven dus daar ga ik dan maar vanuit. Maar mijn gevoel zegt toch nog steeds van niet raar he? Ik denk doordat we graag willen we het gevoel hebben het zo vaak mogelijk te moeten doen hahaha. Maar nu ga ik ook om de dag doen vanavond mag ik weer en denk dat ik morgen mijn eisprong heb dus dat zo goed moeten zijn. Omdat ik van te voren juist om de dag heb gedaan doe ik morgen wel nog een keer extra gewoon voor mijn gevoel.
Lastig he Joma, als je ovulatietesten zo onduidelijk blijven. Al overwogen om toch de dure digitale Clearblue ovulatietesten ernaast te doen? Die geeft een smiley als je LH-piek er is. Dus geen ge-dimdam met turen naar vage streepjes. Morgenochtend zou nog prima je temperatuur naar beneden kunnen gaan, als "aanloopje" naar je eisprong. Zou mij niets verbazen als je vanavond of morgen pas je echte knaller van een ovulatietest krijgt, want ik vindt ze nog steeds nèt niet positief. (Hoewel sommige meiden die knaller nooit echt krijgen). Voordeel van als je morgen pas je knaltest hebt, is dat je nog prima op tijd bent om je man te bespringen als hij donderdagavond thuiskomt!! Edit: FF zet pas een kruis op je ovulatiedag, wanneer je temperatuur 3 dagen na elkaar een duidelijke verhoging laat zien. Vorige maand zette FF het kruis 2 dagen te vroeg. Toen ben ik alsnog mijn cervixslijm goed gaan noteren, en toen werd het kruis verplaatst naar de juiste dag, kwam ook overeen met mijn positieve ovulatietesten. (Ik heb mijn ei meestal 36/48 uur na de eerste positieve ovulatietest).
Temperatuurkaart van Fertility Friend in je onderschrift/ handtekening plakken: Ga naar de site van FF en klik op MY CHART (links bovenaan). Klik dan rechtsboven op SHARING Klik dan op GET CODE en kopieer de tekst bij SIMPLE LINK. Deze tekst plak je dan in je handtekening van deze site. (Onder gebruikersinstellingen). Is dit misschien handig Joma? Kunnen we iedere dag meekijken.
Ik sta helemaal te popelen!! Ik kreeg ineens menstruatie pijn en raar gevoel dacht zal nog eens testen! Is dit nu ineens een knaller????? We hebben eergisteren geklust, gister niet En vandaag hoop ik dat t lukt ivm dat manlief vroeg weg moet vanavond en de kleine wakker zal zijn haha Maar ja hoop hem zo niet mis te lopen!!! Wanneer nu weer testen? En tot wanneer klussen om kans te maken?
Mooie test mammz! Zou vanavond nog proberen (misschien als je man weer thuis is) en morgen ook nog even Have fun!
Ziet er positief uit! Hup, kaarsjes aan jij en aan de sexytime! Ik zou vanavond, morgenmiddag en morgenavond en misschien de dag erna nog testen om te zien dat je testen goed aflopen. En je eisprong zal binnen nu en 48 uur plaatsvinden. Dus vanavond, morgenavond of vrijdagochtend en zaterdag je man verleiden. (Wie had het in het vorige topic het ook alweer over de kruimeldief erbij pakken en met de billen draaien of zo iets? )
Ok dus de kans is er dat mijn ei nog niet gesprongen is maar op springen staat? Ok heb ik nog kans... De zaadjes van zondag alleen zal niet genoeg zijn 😊 Ik hoop dat t straks lukt haha doe mijn uiterste best!!! Ben alleen al opgelucht dat ik sowieso een eisprong heb!! Joehoe!'
De kans is groter dat je ei nog moet komen, dan dat hij al geweest is. Ik zou nog een paar keer extra sexytime hebben met je mannetje
Hoorde een tijdje geleden van m'n schoonmoeder: een kennis van haar had in die maand dat ze zwanger was geraakt het maar 1 x gedaan. Dat was een vluggertje. Boem raak! Je moet maar net geluk hebben.
Ja dat schreef ik een paar berichtjes terug ook al. Veel seks is gewoon echt niet goed. Ik ben bij de gyn geweest en die zegt zelfs dat als je ki of iui krijgt je 3 dagen geen seks gehad mag hebben ivm de kracht en hoeveelheid van het zaad. Dat is niet voor niks toch. Om de dag is meer dag genoeg. Ze vertelde zelfs dat als je het iedere dag doet na een aantal dagen (3) ofzo je heel zwak zaad hebt wat niet meer in staat is om bij de eicel te komen. Ik schrok daar best van. Dus wij doen het ook braaf om de dag, al zegt mijn gevoel toch anders!
Bij positieve test is het advies 2 dagen achter elkaar vrijen dat zegt cb op hun site. De gyn zegt gewoon om de dag. Maar als jij het van te voren netjes om de dag hebt gedaan is tijdens de posi test het geen probleem om het 2 dagen achter elkaar te doen. Je bent dus ruim op tijd
Mammz: veel plezier met sexytime! Jouw ei komt er ook aan! Hierbij mijn ovulatietestjes van eergister, gister en van vandaag.
Daarom denk ik ook altijd: als je als meid/vrouw zijnde verkracht word... Dan gelijk zijn ze wel eens zwanger.. Hoe kan dat dan gelijk vraag ik me eigen af
ik blijf gewoon lekker doortesten..doe maar 3 keer op een dag om te kijken of er nog en knaller komt..dus eentje die echt positief is ..terwijl ik die van gistermiddag duidelijker vindt dan die van MammZ... zo zie je maar zo vaag allemaal die testjes hahahha