ik test hem alleen nog door om te kijken of hij afloopt en gesprongen is..maar bedankt iig!! moet je ook dan van de eerste positest uitgaan??
Vind 'm vandaag wel duidelijker, Joma! @ Goldfishie: jij hebt je knaller ook gehad toch? Ik weet het niet meer, na gisteren een duidelijke streep, heb ik vandaag ineens tuurstreepjes.. Nu weet ik wat het zijn, want ik moest echt goed kijken of er wel íets kwam... Ik snap het niet meer! Vooral de laatste (van iets over vijven, daar moet je bijna zoeken).
Hallo iedereen, Iedereen druk aan het testen, terwijl mijn wachtbankje al vreselijk begint te branden. Eisprong gehad van vrijdag op zaterdag en ik moet mezelf echt intomen om alweer geen verschijnselen van zwangerschap te vinden. Gelukkig heb ik nog mijn werk, want anders zou ik mezelf helemaal gek maken....
Joma die van jou is echt duidelijk! Als ik de andere z&k testjes zie denk ik toch dat ik eergister mn positieve test had want sindsdien loopt het weer af. Jeetje waar kunnen wij vrouwem druk mee zijn he
Alles kan bbtje! Ik gad 1,5 week lang spier wit en soms heeeel licht! Nu vanmiddag ineens een knaller! Uit het niks! We hebben vanmiddag even sexy time gehad En straks weer even testen om te kijken wat hij nu doet..
ff een stukje gevonden!! Langzame afname LH Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen.
Als jullie streepjes ingedroogd zijn zijn ze dan ook wat lichter??? eigenlijk is het ook niet te vergelijken haast meer nu want je moet ze binnen 3 tot 8 min aflezen en na 10 min niet meer..en wat doen wij we zetten ze onder elkaar
Test door natuurlijk! Nog geen knaller gehad en zit pas op CD 9. Vind het alleen zo gek dat de test van gisteren vrij duidelijk was (maar nog wel duidelijk negatief) en die van vandaag zijn bijna niet eens zichtbaar.
Hoi allemaal, Voor mij eigen gevoel is het niet nodig dat ik dit doe, maar wil toch wel graag met iemand kletsen. 12 feb heb ik mijn eisprong gehad. 2 dagen daarvoor heb ik seks gehad met mijn vriend. Dus er is wel een kans. Nog niet snel daarna had ik mega pijn in me borsten. Ik heb er nu nog last van. Ben verkouden en heb keelpijn. Ook wat last van winderigheid en vanmorgen voelde ik mij een beetje misselijk. Ook voel ik soms wat stekjes in mijn onderbuik maar kunnen ook mijn darmen zijn. Heb last van lichte hoofdpijn en last van mijn onderrug. Moeie armen..Nu heb ik dit ook als in ong moet worden... Ik moet nog een week wachten... Moeilijk. Iemand hier ook ervaring mee?
hoi welkom! ja dat is nou juist het rotte die symptonen kunnen alles zijn...vorige maand had ik in de wachttijd ook al die symptonen en was niet raak..dus ja het is lastig hoor
Kijk dat maakt t al wat duidelijker.. je eerste piek is de goede.. Hier ook alvast begonnen met testen, gewoon om fff te kijken wat mijn cyclus doet, hij was nog vrij wit.. dus alle tijd nog.. maar lekker alvast om de dag klussen. Nog fff wat anders. Mijn s.zusje is zwanger via clomid. Eerste keer met echo is een kloppend hartje gezien en nog een v.zakje maar die deed nog niks. Gister moest ze weer voor echo, en beide doen het met 1,3 wk verschil, bizar he!?
oke nee dan is het logisch..ja van info lees ik dat die lh hormonen kunnen schommelen dus zal dat dan wel zijn bij jou...en dat je dan ineens een knaller heb...heb je volgens mij meer aan dan al die streepjes die ik heb...hoop in ieder geval dat hij voor volgende week nog gaat knallen voor je
oh wel gaaf!! maar dat kan hoor heb ik wel is meer gehoord dat de ene net wat meer heeft gehad dan de ander daarom heb je dan ook wel vaak met 2 gewicht en groeiverschil..wel spannend hoor duim dat alles goed blijft gaan! ja ik denk dat dan die eerste piek gister goed was als ik dat lees ....nu wachten wat de komende dagen doet en zoiezo wat mijn temperatuur gaat doen dan krijg ik zekerheid he
Hey meiden, Ik moet nog even bijlezen straks. Net terug van werk en meteen mijn derde ovulatietest gedaan. Dacht weer heel iets donkerder dan gisteren maar die van gisteren is weer wat donkerder ingedroogd. Maar alsnog is die zeerrrr licht Had toch echt al meer verwacht op dag 10 van cyclus van 25 a 26 dagen. Want na positieve ovu duurt eisprong ook nog 24 tot 48 uur. Wat denken jullie?