Annn geloof me ik dacht ook dat er niks ging komen ze waren witter dan wit en vandaag ineens BAM! Net nog een test gedaan lijkt hetzelfde...!? Wat vinden jullie... 1e is van gister met pen streep 2e is van vanmiddag 3e is van net Ik zit nu op de bank en heb buikpijn!! Echt een zeurende menstruatiepijn! Kan dit mijn ei zijn? Heb dit nog nooit gevoeld namelijk..
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je je ei kan voelen groeien. Voel nu weer, net als al wel eerder, een soort opbouwende druk rond m'n eierstok. Net of er een ballonnetje wordt opgeblazen. Dat zakt ook wel weer af. Pff hoop toch zo dat m'n ei t nog even volhoudt tot vrijdag haha.
heb je foto,s?? hier ook sinds vandaag zeurende buikpijn...ik heb het ook nog nooit zo ervaren zeg maar
hier de derde om 18 uur nog gedaan...dit is mijn rijtje nu en als je kijkt dan zijn die van gister ochtend en middag zelfde als vandaag.. Let niet op het vieze blaadje...ik had in de tuin gewerkt..met aarde handen en vastgepakt schaam Bekijk bijlage 379140
Was de foto's vergeten ahaha heb ze erbij gezet! Pff echt ik heb buikpijn niet te zuinig voelt als heftige ongi
die is duidelijk zo van niets zegmaar naar streep..en deze zijn positief bij jou??? action ook toch???
hier ook vanaf vanmiddag...ik denk zeg niks want ben ik dalijk een zeur en de enige...maar hier ook echt ongigevoel hoor en giga zeurend of er iets op klappen staat...zou haast denken dat ik ongi wordt
Ona, ik ook rond die dagen. Alleen heb ik volgende week vrij en veel te veel tijd om na te denken om dan toch maar te gaan testen... Denk nu al van alles te voelen en zou het liefst al testen, ook al weet ik dat het geen nut heeft.
Mijn temperatuur is in de schommeling na m'n ei.. Tenminste volgens mij heb ik m'n ei gehad. Hij gaf duidelijk 2 streepjes aan
Joma, fijn te horen dat jij het ook hebt! Het begon vanmiddag en met een beetje zeuren maar nu echt buikpijn lijkt idd een heftige ongi... We hebben zondag en vanmiddag geklust... Hopelijk genoeg
Mammz: veek plezier met sexytime! Hier ook vanavond manlief verleiden. Qua gevoel is mijn eisprong vandaag of morgen.
19 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 18 februari 2014 's ochtends 36,9° Celcius 17 februari 2014 's ochtends 36,9° Celcius 16 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 15 februari 2014 's ochtends 36,4° Celcius 14 februari 2014 's ochtends 36,4° Celcius 13 februari 2014 's ochtends 36,4° Celcius 12 februari 2014 's ochtends 36,5° Celcius 11 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 10 februari 2014 's ochtends 36,4° Celcius 9 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 8 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 7 februari 2014 's ochtends 36,6° Celcius 6 februari 2014 's ochtends 36,5° Celcius 5 februari 2014 's ochtends 36,8° Celcius 4 februari 2014 's ochtends 36,7° Celcius 3 februari 2014 's ochtends 36,7° Celcius 2 februari 2014 's ochtends 36,7° Celcius. Waarom stijft m'n temp niet?
ja toch afwachten ...mannetje is vandaag niet thuisgekomen morgen einde dag is hij weer thuis....maar gister en avond ervoor en daarvoor vanaf niet meer ongi om de dag geklust...dus denk morgenavond ook nog ff... maar zaadjes leven langer hoor...toen met mijn dochter..bleek achteraf 4 dagen voor mijn ei het laatst geklust en ook raak geschoten dus zegt echt niet alles hoor net op de dag of ervoor....ik denk eigenlijk dat de langste zaadjes het krachtigst zijn
wanneer denkt je dat je ei is geweest??? ik begreep ..(ik ben hier ook nieuw in) dat het o,2 tot 0,5 kan stijgen dus kan bij jou ook 0,2 zijn
Volgens mij heb je nu je megapiek Joma!! En mamz dat ziet er idd ineens goed uit. Ik ben het vertrouwen heel ff een beetje kwijt in de mijne. Maar morgenavond nieuwe poging dan maar. Misschien wel later omdat we een lange dag weggaan. Ben ook nog niet bijgelezen. Misschien morgen onderweg. Nu snel slapen!