ja zeker en het is makkelijker als je gewoon 1 knaller streep ziet en klaar...maar we wachten vrolijk af
Ja precies! Had zondag om middag om 12 uur een knaller! En dat was zaterdagmiddag ook al. En toens midags had ik ovutestjes gekregen van CB van m'n schoonmoeder. Die had ze weer van een kennis gehad maar ze waren wel over de datum. Van vorig jaar de 10e maand zeg maar.. En die gaf savonds negatief aan en die goedkopere van mezelf....??? die gaf nog wel duidelijk een streepje maarrrr... het zal er net om gehouden hebben of ie nog positief was. Dus ga er vanuit dat ie gewoon gesprongen is.
ja is afwachten en daarna liepen je testen af?? na zondag?? ja en gewoon je temp nu afwachten morgen en daarna denk ik dan
Daarna ben ik ermee gestopt... omdat ik dacht dat ie dan wel zou springen. Eigenlijk stom van me. Het heeft geen zin om hem vanmiddag om 12 uur nog te testen hé?
ja je kan het niet meer terug draaien...maar als je zegt dat hij knalde dan knalde hij toch..maar ja dat is bij mij ook al even...nou ja als de test die doet zou dan nu echt minimaal of wit moeten zijn dus kan je wel doen om te kijken
Ja daarom! Eigenlijk stom van me.. Zal vanmiddag nog ff testen. Denk je dat testen die 5 maanden over de datum zijn dat ze nog goed werken? Van CB
Normaal heb ik precies 14 dagen later mijn ongi, bijna tot op het uur exact. Zo wist ik altijd precies wanneer mijn ongi gingen doorkomen. Dus denk dat het echt de exacte eisprong is. Behalve vorige maand natuurlijk, kinderwens en bam mijn cyclus is ontregeld. De natuur speelt soms rare spelletjes.
Goedemorgen dames!! Pfff deze cyclus heb ik niet het gevoel dat het gaat lukken, vorige was ik zenuwachtig en voelde ik van alles nu niet Ik ben er zo gerust onder geraakt. Mijn gevoel zegt zo van het komt als het komt en als dat over een half jaar is prima raar he ik heb helemaal niet dat het nu moet! Hebben jullie dat ook of zijn jullie wel elke maand er erg mee bezig?
Even over die ongi-krampen... Gisteravond heb ik ook ineens ontzettende krampen gekregen helemaal onder in mijn buik (schaamstreek). Een beetje zoals ongikrampen, maar nog veel pijnlijker. Het voelde totaal niet zoals mijn ei-pijn normaal voelt (die voelde ik afgelopen zaterdag). Ik voel me vanmorgen nog helemaal 'beurs' in mijn onderbuik, maar de ergste krampen zijn voorbij. Nu zit ik steeds maar te hopen dat dat een innesteling was, het is ongeveer 4-5 dagen na mijn vermoedelijke ei, dus dat zou kunnen toch?
Dat ook raar toch? Kijk als je van je dipsticks was uitgegaan had je gedacht dat het al was gebeurt, maar niet dus! Dus ook die testen geven geen zekerheid!!!!! Dus zoals de gyn al tegen mij zijn 2 weken lang om de dag tot aan ongi blijven vrijen! Want de kans zit erin dat je hem mist ook al geven de testen posi aan want die 48 in een ruim begrip zegt ze. Bij mijn vorige zw heb ik het ook zo gedaan en was ik zwanger. Vorige maand gestopt na posi test en niet zwanger dus ik denk dat een zeker een week eraan moet plakken.
Laat die zwangerschap verschijnselen maar varen die heb ik elke keer en wordt gewoon ongi. Toen ik een keer niks voelde was ik zwanger!
Daarom temp ik altijd. Scheelt een hoop geld. (kan alleen met regelmatige cyclus) Wij klussen vanaf dag 12 om de dag tot ik zie dat ik een tempverhoging (en dus mijn eisprong) heb gehad. Weet je zeker dat je goed zit en kost je niets aan testen. (zie ook mijn tempkaartje in handtekening)
Klinkt mss gek maar vanaf de eisprong ga ik er altijd vanuit dat ik zwanger ben. Mijn motto is: Ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is. Dat geeft me een rustig gevoel aangezien spanning erg slecht is voor een beginnende zwangerschap. Maar ik zit (nog) niet op de schopstoel hoor dus dan is het wel wat makkelijker om zo te denken. Voor onze eerste hebben we 5 jaar moeten wachten en toen zat ik juist in het stadium andersom: 'Ik wordt toch gewoon ongie'