Tsja, volgens mij sta ik er steeds aan het begin van mijn cyclus wel zo in en dan denk ik 'he, ik begin het te leren. Gewoon rustig afwachten, het komt wanneer het komt' maar zodra ik op het wachtbankje zit word ik gek. Heb ik allerlei gekke symptomen enzo en ga ik toch weer vroeg testen
Goeiemorgen meiden! Iedereen in de ban van het ei hier Hebben jullie al `kwaaltjes`? Heb het nu al een paar dagen zó koud. Da's volgens mij geen goed teken toch, aangezien mn temp. juist hoger zou moeten zijn nu.
Ja dat geloof ik wel zo zijn er veel van ons, maarrrrrrrr ik denk ook telkens iets te voelen he en toen ik een keer helemaal voelde was ik zwanger dus ik geloof echt stellig dat al die krampjes niks doen vermoeden aan een zwangerschap ik denk dat doordat je zo graag wil je je zelf van alles aan praat. Het enige waardoor ik dacht hu....was dat mijn wijntje niet meer smaakte ik werd er beroerd van. Dus ik drink elke avond een wijntje en als ik er ziek van wordt dan weet ik bingo! Nee grapje maar dat is blijven hangen van vorige keer
Ja denk het wel, maar dat dacht ik de vorige keer ook, toen was ik er van overtuigd dat ik 4 dgn overtijd was, tot ik een positieve ovulatietest in mn handen had De 29e paste beter in het plaatje van een cyclus van 35/40 dgn, nu waarschijnlijk een cyclus van 50+ dagen. Hij is toch echt wel de 15e of 16e geweest he?
Ja 14e 's avonds laat was hij ook wel positief geloof ik, maar de 15e was hij het donkerst. Ben zo bang dat mn lichaam me weer voor de gek houdt Al is deze achteraf veel donkerder dan de 29e jan.
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA ook ik heb vandaag een positieve test in handen ja ovu test dan hihi Had eerst sensitest gedaan en daarop zag ik dat hij zwel posi moest zijn dus hop een cb er tegen aan en die gaf een mooie lach! Dus nu twijfel ik ff......ik heb gisteren sexy time gehad en de dagen ervoor om de dag. Wat zal ik dan nu doen?? Gewoon vanavond en morgen nog een keer? Op de site van cb geven ze als antwoord als je een smiley hebt je het beste 2 dagen achter elkaar kunt vrijen.....maar ik twijfel om de dag is toch beter wat zouden jullie doen?????
Jippie!! Ik zou denk ik vanavond toch gewoon klussen, maar als je alleen morgen klust is het ook prima, dan komt waarschijnlijk je ei. Maar dat is de discussie die hier eerder ook al was. Om de dag of elke dag, kwaliteit, hoeveelheid enz. enz.
Ja dat klopt heb dat ook gelezen. De gyn zei wel dat het advies om de dag wordt gegeven bij zwak zaad en ik weet nog niet of mijn ml dat heeft. Ik denk dat toch dat vandaag mijn ei springt de sensitest was gisteren al bijna posi denk dat ik laat de piek te pakken heb. Volgens mijn berekeningen is het gewoon vandaag. Kijk ik denk zo. Als ei springt vandaag dan is gisteren goed geweest. Springt hij morgen dan geloof ik niet dat het zaad van gisteren het nog haalt. En als ik morgen pas vrij dan kan het weer net te laat zijn en moet ik gokken op gisterenavond......dus ik neem het zekere voor het onzekere vanavond en morgen gewoon extra er zit dan 24 uur per keer tussen dus dat moet genoeg zijn denk ik.
Zou ik ook doen. Wij hebben het 3 dagen achter elkaar gedaan, omdat mn ei als een complete verrassing kwam, maakt volgens mij allemaal niet zo superveel uit. Als je er maar plezier aan beleeft toch
Ik heb net ff de verloskundige gebeld. Zei vertelde de aanloop naar de eisprong om de dag. En tijdens de eisprong dus bij de eerste positieve ovulatie test 3 dagen achter elkaar. Ze zegt dat maakt niks uit. O en wat ze ook zegt is dat waarschijnlijk de bevruchting plaatsvind uit het zaad van afgelopen dagen. Want gem. leeft zaad toch echt 5 dagen in de baarmoeder.
Ja dus dat is dan echt raar he....de testjes zeggen dat je ei eraan komt binnen 36 uur en je temp zegt van niet. Echt joma ik zou die van cb kopen dat neemt zoveel onzekerheid weg. Nu ben je elke dag ermee bezig. Trouwens mijn cb was net posi!! Ik heb de verloskundige gebeld over sexy time lees maar is staan ergens hier boven.
Ja was het getwijfel ook echt zat! Ik dacht ga bellen want dat geneuzel elke keer over om de dag pffff. Als je 3 dagen achter elkaar doet dus 24 er tussen is meer dan genoeg zegt ze. Wat ze ook als advies gaf is dat je bv woensdagavond en dan vrijdagochtend kunt doen. Ik zei hmmm maar dan staat die kleine mama te roepen en ga echt niet mijn wekker ervoor zetten hahaha
zo jullie zijn lekker op dreef leuk al die ovulatietestjes nu zijn het die testjes nog over 2 weken die andere stress testjes JAAAA mijn ovutest is lichter (net getest en 3 uur niet geplast en gedronken dus aardig geconcentreerd) dus nou test ik door en lichter blijf is mijn ei geweest Als hij nu lichter is is je ei dan al gesprongen of niet???? want dan kan natuurlijk zoveel uur na de positieve test Bekijk bijlage 379249