NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Reamonia, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend allemaal! Er komen steeds meer mensen op het wachtbankje nu. Ik heb gisterenavond geklust :D En vanavond weer een ovutest doen om te kijken of die lichter wordt of misschien juist noggg wel donkerder? Kan vanavond in ieder geval niet klussen. Manlief is er morgenmiddag pas weer.
    Vind het zo spannend deze ronde omdat ik nu weet wanneer mijn eisprong ongeveer is en vooral dat ik de bevestiging heb nu DAT die er in ieder geval is!
    En zie dat mijn leeftijd nog niet op de lijst staat. Ben 32.

2. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, Annn! Wat fijn dat je een positieve ovu had!

Hier gisteren nog steeds heel erg licht. :(
    Ik ga zo weer even testen, maar ik verwacht er nog niets van.. :(

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wat leuk dat er al zoveel eisprongen geweest zijn! Spannend nu er steeds meer naar het wachtbankje kunnen! :)

Mijne is nu ook duidelijk geweest, onderstaande testjes zijn van:

woensdag 12 uur
    donderdag 12 uur
    vrijdag (vandaag) 8 uur
    vrijdag (vandaag) 11 uur

Het is misschien niet goed te zien, maar hij was net om 11 uur al weer iets lichter dan gistermiddag. Heb gisteravond en vanmorgen erg veel kramp gehad en nu is het ineens over. Dus ik denk echt dat mijn ei geweest is!

Nog liever: vriendlief was toch nog best een beetje ziek gisteren, maar we hebben het wel gezellig gemaakt. Hij vond het zonde om deze kans te laten lopen, wat een schat is het toch.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je staat erbij met leeftijd..
    hier ook echt de eerste keer dat ik mijn ovulatie heb getest en gevonden..spannend he

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kan ineens komen he Bamm!!!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat lief van hem!! en zo is het wel!! ik zeg donderdag 12 uur is het donkerste he duidelijk hoor de 2e van boven;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en mijn kaartje nog niet zichtbaar??

8. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Helaas niet zichtbaar, ik krijg een inlogscherm.

9. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Mijn testjes bleven gisteren nog steeds maar een héél vaag lijntje laten zien. Wel had ik ineens rekbaar slijm.. had ook best veel water en thee gedronken gisteren dus kan de test btje beïnvloed hebben.
    Gisteravond fīin geklust en vanochtend wilde mijn man ineens weer. Aangezien hij niet zo vaak wil heb ik mijn kans maar genomen :)

Ga over een of twee uurtjes nog ff een testje doen, hopen dat hij eindelijk wat kleur krijgt...

10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    @picasso: ik had afgelopen weekend ook wat slijm en een licht streepje op de ovulatietest. Toch doorgetest en gister ineens knalpositieve test, maar iets minder slijm. Misschien komt de knaller bij jou ook iets later dan je denkt?

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    nee, daaronder ;)

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik hoop het! Begin een btje ongeduldig te worden want over precies een week vlieg ik naar het buitenland. Vrijdagochtend weg, dinsdagavond pas thuis. Dus het moet van tevoren raak zijn.

13. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, nu wel een duidelijk streepje.. Wat zegt dit nu?
    Urine was ook best wel geconcentreerd, in ieder geval veel meer als gisteren (toen had ik hele lichte met testen).
    Maakt dat wat uit?

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik echt een positieve ga krijgen of dat het bij mij gewoon schommelt.

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

@joma Net weer test gedaan en die knalde van het scherm af hahaha denk dat ik dus vandaag mijn ei heb of morgen.

Dan heb ik wel een korte lf en moet ff in de gaten houden, volgens mij dan 11 dagen en das op het randje.

Och ja vanavond en morgen nog ff gezellig maken en dan zit ook ik op het wachtbankje.

Is wel grappig dat mijn eisprong elke keer op vrijdag is, want 3 weken geleden was dat ook zo. En wordt ook altijd ongi op do of vrijdag. Nou meer volgens het boekje kan niet toch!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gelijk heb je zou ook de kans waarnemen! !

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh mooi dat je knaltest er is!!!hoelang is je cyclus normaal??

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ok als in thuis ben zal ik nog even kijken of ik hem kan vinden!

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hmm, ik zit op dag 15 van mijn cyclus en in de tabel van Sensitest ovulatietestjes staat dat je met een cyclus van 32 (heb ik meestal) pas op dag 15 moet beginnen met testen.. Soms heb ik een cylus van iets korter dus eerder beginnen is wel slim, maar het is dus niet heel vreemd dat ik nog niks zag.

gemiddelde lengte van de cyclus-start met testen
    21 dag 4
    22 dag 5
    23 dag 6
    24 dag 7
    25 dag 8
    26 dag 9
    27 dag 10
    28 dag 11
    29 dag 12
    30 dag 13
    31 dag 14
    32 dag 15
    33 dag 16
    34 dag 17
    35 dag 18
    36 dag 19
    37 dag 20
    38 dag 21

19. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een poosje alleen meegelezen. M´n ovu´s beginnen nu af te lopen dus m´n ei is geweest. Irritante nu alleen is dat ik nu niet weet wanneer m´n nod zal zijn. Had vorige maand namelijk ineens een cyclus van 25 dgn en nu heeft m´n ei pas op dag 17 plaats gevonden. Tel ik hier 14dgn bij gaan we dus naar 5maart mits ik niet eerder ongi word. Heb alleen sinds dinsdag al een vervelend ongi gevoel in m´n buik wat 3dgn heeft aangehouden, vandaag 1e dag dat ik er geen last meer van heb en ovu begint nu ook echt af te lopen. Tja we wachten maar af he meer kunnen we niet doen...

20. Jonean

Jonean Niet meer actief

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik ook graag met jullie meedoen. Ik wil graag op de lijst voor 1 maart. 37 jaar, 2e ronde, 1e kindje.

S-s-s-spannend :)

Deel Deze Pagina