@wachtbankje: Over exact een week ga ik testen als ik natuurlijk niet eerder ongi word... Ik probeer niet te veel te voelen en mezelf gek te maken, want vorige maand liep dat toch op niets uit. Makkelijker gezegd dan gedaan, want onbewust voel ik toch elk steekje in mijn buik en denk ik: Zou het kunnen? Maar ik probeer veel afleiding te zoeken: werken, gisteren iets lekker gaan eten met vriend, ... Nog 7 dagen!
Ha ha, ik had niet door dat ik jullie in spanning liet. Ik gebruik de testen van 123thuistest.nl verder nooit problemen mee gehad maar vanochtend wéér een vlektest. Kan er geen foto van maken want ben op mn werk. Heb twee testen bij me, hoop echt dat er een goede tussen zit want verwacht vandaag echt een knaller. Met vlektest bedoel ik dat de test niet goed doorloopt maar een grote roze vlek achterlaat waar je niets wijs uit wordt.
Succes met wachten! @picasso, met die testen heb ik geen ervaring. Ik gebruik van zwanger en kids, en sinds gister ook action. Maar wel raar dat ze nu ineens vlektesten worden. Is de datum nog goed?
Wow wat een bladzijdes weer!! Ik mag ook op het wachtbankje ei is gisteren gesprongen weet ik zeker want ongi kramp is weg. We hebben voldoende geklust dus nu afwachten.... Ik heb echt het gevoel dat er veel roze komt deze maand!! Heb een goed gevoel bij zeilbootje en joma weet niet waarom Nouja tot na het weekeinde heb veel te doen dees weekeinde!
ohh spannend nu dus echt wachtbankje....maar we slepen elkaar hier allemaal doorheen en op veeeel roze!!!!!!!!! oh ik hoop zo dat jouw gevoel goed is....je bent niet toevallig waarzegster of zo
@Kellyk: lief, ik hoop dat je voorspellingen juist zullen zijn!! @Ona82: ben benieuwd! Kan je het zo lang volhouden om te wachten met testen? Hihi.
Heb eisprong van vrijdag op zaterdag gehad. Dus echt wel op NOD. Hopelijk hou ik het vol, maar met vroeger testen heb ik mezelf gek gemaakt, dus nu ga ik proberen pas op NOD te testen. Ik wil echt volhouden en eerder niet testen. We zullen zien hoe lang mijn voornemen stand houdt...
eetje dames echt spannend. hoop echt dat er een hoop roze kleurt deze lijst. em dat het allemaal plakbabys zijn! zag al iemand die nog maar 6 voor nod zit haha ik had allang getest nee doe ik deze keer ook niet werd helemaal gek de laatste keer. al moet ik eerst nog mn ei vinden hopelijk dit weekend een knaller. hebben de dames nog leuke plannen om het weekend door te komen?
ja over een half uur staan er 6 vrienden met kids 6 stuks voor de deur en blijven logeren!! dus ben hier niet veel te vinden . Maar mijn testen zijn bijna wit hahahah dus dat was de laatste test maar weet het nu wel zeker!
Ah eindelijk wat zekerheid Joma!! Veel succes met de vele visite dit weekend! Gaat de tijd misschien ook sneller. Ik moet nog even kijken hoe laat ik ga testen vandaag. Gisteren 21.45 uur voor het laatst. Ben vandaag van 16.30 tot laat in de avond ook niet thuis. Dus denk voor die tijd een test doen? Of te dicht op elkaar?
Ik testte altijd rond 11u ..alleen op de dag dat hij positief was testte ik savobds nog een keer rond 23u
Jeej, eindelijk deze goede test. Zo duidelijk heb ik ze nog niet gehad. Veel lichter dan die van jullie maar de teststreep is net zo donker als de controlestreep volgens mij dus mijn ei zal ergens tussen zondag en maandag wel springen. Lekker dagelijks klussen denk ik :-D Ps . Vanavond betere foto.s, deze is van mobiel. Edit: nooo, kan geen bijlage toevoegen met mobiel! Moeten jullie toch even geduld hebben, sorry.
Hey meiden, er komen er steeds meer op de wachtbank zie ik!! Gezellig Ik heb gister en vandaag getest en op beide is een tuurstreepje te zien. Dat het een tuurtest is is natuurlijk niet gek met 7 dpo Had beter nog even geduld kunnen hebben maar helaas is dat niet mijn sterkste punt
dan mag je op oranje (twijfeltest) toch? Maar deze streepje is een streepje bij zwangerschapstest toch?