Joma: je kaartje ziet er mooi en stabiel uit. Nog een kleine twee weekjes wachten en we weten het resultaat!
Is ook zo, ik had alleen zelf het idee dat mijn cyclus nu niet zo lang zou zijn. Volgens de huisarts zou hij vanaf nu ook weer gewoon normaal moeten zijn en ik weet in ieder geval wel dat ik geen hele lange/afwijkende cyclus had vroeger. Dus ik hoop toch echt dat mijn eitje binnenkort komt.
Nee, een innesteling op 3 dpo is behoorlijk vroeg. Gemiddeld is dat tussen de 6 en 12 dagen dacht ik en dan ligt het er ook aan hoe kang je lf is. Mijn lf is 15 dagen, dus waarschijnlijk is dan een eventuele innesteling ook later.
ja het is afwachten jammer dat zo,n kaartje nog niks zegt maar we houden hoop en dat we goed geklust hebben en het goed innesteld en uitraard blijft plakken!!
heeft iedereen trouwens een innestelings dip met tempen of niet sorry dit is nieuw voor mij..maar fijn dat er zijn die er meer kaas van gegeten hebben
oke zo...maar er is altijd wel een innesteling zowel negatief of positief?? volgens mij moet ik biologie les nemen Dussss hihihi
Als je eitje niet bevrucht is, of als er iets mis gaat, is er geen innesteling. Als je wel een innesteling hebt kan het zijn dat er een bloeding en tempdaling is, maar ook niet in elk geval volgens mij. Kortom, het blijft toch altijd maar weer afwachten! (en wat ben ik die zin onderhand zat, haha!)
Ik ben t afwachten ook al beu! Hahaha en het is pas 4 pdo... Ik ben ook zo ontzetten moe maar kan niet is te vroeg lijkt me..!? Vanavond maar echt een x vroeg naar bedje
Hey dames, Ijn gevoel was juist, ongi heeft al doorgezet, ik schuif dus door naar het volgende topic. Fijn om te weten dat ik weer direct op een korte cylcus zit van 25/26dagen. Ik hoop op veel roze de komende weken.
Wachten, pff, ja op me ei en daarna pas op het wachtbankje... Haha!! Maar de ovu test werd al weer donkerder....
ja het is eerst wachten dat ongi over is en dan wachten op ei en dan wachten tot de tijd is voor de test of op de ongi in de hoop dat hij niet komt....het is allemaal zwaar irritant
Hey Joma, Mooi dat tempkaartje zo!! Ik trek het helaas niet om iedere ochtend zelfde tijd te tempen. En leef er te onregelmatig voor. Anders had ik met je meegedaan. Bbtje, Je zal toch een iets langere cyclus hebben. Gewoon 1 keer per dag doortesten en afwachten. Jammer dat we niet meer gelijk lopen. Ik zit echt al op het wachtbankje nu en dat duurt meteen al lang! Hahaha
Ik voel me niet fijn en zit erdoor....heb echt het gevoel dat het niet gaat lukken en dat ook deze maand niet gelukt is.