ja het is de eerste keer dat tempen dus we wachten af maar geef wel duidelijkheid ivm met eisprong dus mocht het niet raak zijn..dan doe ik het gewoon nog een keer maar ja jij zit ook zowat hetzelfde wachtbankje net als mij en nog een paar...ben wel blij dat de stress van de ei voorbij is dat is alvast deel 1
Ik ken het gevoel.. Probeer positief te blijven! Ik denk ook dat we te weinig geklust hebben rond het ei.. Blijft zo verveld die onzekerheid maar je moet jezelf niet gek maken (zo goed als dat lukt...)
Ja hoe zal ik het uitleggen ik heb het gevoel dat het me niet meer gegund zal zijn. Heb natuurlijk die pap3b gehad en daarbij een operatie alles is goed hoor dat zegt de gyn en ze zegt ook dan ik gewoon zwanger kan raken, maar toch. Nu ik weet hoeveel geluk je per maand moet hebben denk ik dat ik dat niet meer heb. Toen ik van de 1ste zwanger wilde raken wist ik dit soort dingen niet en maakt ik me ook nergens druk over nu wel, kans voor dit en dan moet het nog innestelen en vaak gaat het dan ook mis......ik wordt daar erg onzeker van en durf bij wijze van al niet meer te werken bang dat de innesteling niet lukt. Vandaar de zin ik zit erdoor.
Zo, de lijst even bijgewerkt. @ Momo82: wanneer is jouw NOD? Ik heb je nu op datumloos gezet. @saroanda: Je staat op de lijst! @ Annnn: Ik verwacht mijn eitje eigenlijk nog steeds wel binnenkort. Heb nu ook een hoop klachten (pijn, pijn... veel pijn) en die had ik vorige maand ook rond eisprong. Maarja.. we wachten gewoon geduldig af. En nu mag jij gewoon eerst op roze en dan volg ik hopelijk ook snel! @kellyk: knuffel! Ik hoop dat je je snel beter voelt! ♥NOD-Lijst 1 t/m 15 Maart 2014♥ Deze nod lijst moet Roze worden 1. (7) : Love1990, 23 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje AmandaH, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Ona82, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Scrat, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Gimby, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Mama-in-love, 31 jaar,1e ronde, 3e kindje Jonean 37 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 2. (3) : Bloempje34, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Anskev, 28 jaar, ronde 2, 2 kindje Marjolein, 33 jaar, ronde 7 , 1e kindje 3. (10) : Mystiek, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Beertje22, 22 jaar, ronde 2 na mk, 1ste kindje Polkadot, 29 jaar, ronde 2, 2de kindje Angelaaaa, 22 jaar, ronde 14, 1ste kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje Tiinkerbell, 21 jaar, ronde 3, 2e kindje Esi, 26 jaar, ronde 8, 1ste kindje Mikarun, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje NYC, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje TJAH, 29 jaar, , ronde 3,1e kindje 4. (7) : Ik87, 26 jaar, ronde 12 (maand 16), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, ronde 2, 1ste kindje Elphaba, 32 jaar, ronde 37, 1ste kindje Elionorah, 32 jaar, ronde 3, 3de kindje Gouda82, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 26mei, 27 jaar, ronde 4 na MK, 1e kindje saroanda, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje. 5. (4) : jolien91, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Rainbow88, 25 jaar, ronde 1, 1ste kindje Kaatje 86, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Mammz 28 jaar, ronde 1,2e kindje 6. (6) : Reamonia, ronde 8, 1e kindje Stoeteltje, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Marietje25, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje kellyk, 33, ronde 2, 2e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 20, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (4) : Bumbaaa, 34 jaar, ronde 6 na mk Zeilbootje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Punto, 27 jaar, 16e ronde, 1 kindje Motherlove76 ,37 jaar, ronde 2 na ma, 2e kindje 8. (3) : Mart, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje Annnn, 32 jaar ronde 3, 1ste kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje 9. (4) : Lizanne84, 29 jaar, ronde 11, 2de kindje Mop81, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Wesp, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 10 MMM, ronde 15 totaal, 1e kindje 10. (2) : Koekepeertje, 30 jaar, 15e(?) ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 11. (1) : Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje, 12. (6) : Boesje, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Applejo, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Furby, 27 jaar, ronde?, 1e kindje Maria79, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Petrouschka, 38 jaar, ronde 10, 2e kindje 13. (2) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 10, 3e kindje T84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 na stoppen met de pil 14. (2) : DSM, 31 jaar, ronde 17, 2 kindje MMM Mamma32, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 15. (2) : LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje Elf84, 29 jaar, ronde 8 (ronde 4 na mola), 1e kindje Datumloos (10) : ikke142, 31 jaar, ronde 1 na ma, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje MamaSmurf, 31 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje pugga, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BBtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje mamalucy, 25jaar, ronde 18, 1e kindje, nod onbekend Violetriot, ?? jaar, ronde 1, 3de kindje (nod=??) Jenny84, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde (nod=??) Totaal: 73 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfeltest (1)
Hier eigenlijk best wel goed gevoel over op dit moment zo raar dat gevoel heb ik gewoon en ach misschien denk ik daar over 2 dagen weer anders over dat kan ook natuurlijk....je denkt gewoon te veel na als je op het wachtbankje zit ........ en ach misschien zit ik er naast ..pech gehad het blijft 50/50
Bij mij is dat ook ontdekt vorige zwangerschap en idd ook aan geopereerd.. maar ik wist niet dat dat de kans vermindert? Mijn gyn nooit wat over gezegd... wordt er gelijk beetje zenuwachtig van..
Wauw, nu al positieve zwangerschapstesten! Gefeliciteerd dames!!! Ik had gisterochtend, -avond en vanochtend een positieve ovulatietest. Zal er straks weer eentje doen. Verwacht dat ie morgen weer zal aflopen. Had vanochtend een tijdje pijn links onder in mijn buik dus ei kan denk ik elk moment springen (of zelfs al gesprongen zijn?). Gisteravond rond 23u en vanmiddag rond 17u echt super fijn geklust, wordt er helemaal hoopvol van Morgen en overmorgen ook nog even genieten van sexytime en dan toch maar op de wachtbank (pas maar op, dan word ik altijd helemaal gek )
Helpppp, ik heb sinds gisteren een fikse huidontsteking in mijn gezicht en dit verergert nu zo snel dat ik morgen meteen de huisarts moet bellen. Mijn lymfeklieren zwellen inmiddels ook op. Lees op google dat ik waarschijnlijk aan de antibiotica moet. Maar is dit wel goed als je mogelijk net bevrucht bent en nog zit te wachten op innesteling en zwangerschap??
@ annn ik denk dat het geen kwaad kan! Je hebt pas met een week of 5-6 een bloedband met je kindje. We heel vervelend voor je zeg! Het klinkt heel naar! Sterkte!
Ooh wat vervelend!! Antibiotica kan geen Kwaad ik ben GBS positief en heb tijdens mijn zwangerschap veel antibiotica moeten slikken en tijdens bevallig aan de antibiotica gelegen om besmetting te voorkomen. Dus moet kunnen!
he getsie ..maar goed dat je morgen maar gelijk naar de huisarts toe moet klinkt niet best,.maar wat al gezegd wordt het kan geen kwaad als je aan de ab moet!
Volgens mij is mijn ei in aantocht! Hoop het zo! Dan is mijn cyclus weer wat regelmatiger aan het worden en duurt het niet zo lang! Merk dat mijn tepels pijn gaan doen en dat ik weer slijm krijg.....hebben jullie ook van die duidelijke symptomen vóór je ei??
Ik zit nu op cyclusdag 22 ik had normaal altijd een hele regelmatige cyclus van 30 dagen alleen laatste keer ineens 46 waarschijnlijk ook door teststress en allerlei andere stress. Ook ik begin deze btje alle moed te verliezen alles en iedereen om me heen maar zwanger. En ik kan niet eens mn ei vinden
oh zou fijn zijn voor je voor ei had ik alleen vruchtbaar slijm...wat nu overigens wit en dikker is blehhh herkenbaar voor mensen?? zal vast normaal zijn dat het eerst verdikt het vruchtbare slijm en dan dikker en wittiger je lichaam verlaat