je ei komt vast wel meid misschien later als hij maar komt he meiden met een langere cylcus worden ook echt wel zwanger hoor..zolang je je ei niet mist en aan de klus blijft
Het gaat goed hoor, ik kan niet wachten tot mijn ei er is. Ik ben bang dat mijn ei nog niet in zicht is, mijn ovutestjes zijn nog omowit.
@Iez mijne is zoiezo geweest wel fijn dat dat nu zeker is door het tempen..en dat hij nu FF aangeeft wanneer hij geweest is..had je me kaartje gezien ? vanmiddag neergezet...onder in mijn handtekening krijg ik hem jammer genoeg niet...kan die code echt niet vinden
oh, dat klinkt naar zeg! Ik zou het gewoon even bij de huisarts melden dat je een kinderwens hebt en in de tijd na ovulatie zit.. @pugga, sterkte met wachten, het komt vast! Zolang je niet ongesteld bent is er hoop..
Mijn lopen idd meestal langzamerhand op. Ik had je kaartje gezien idd, dat zag er keurig uit. Fijn toch zo met ff, dat geeft meer duidelijkheid.
ja ben blij dat ik het gedaan heb hoor vooral na die vorige maand 1e keer rommeltje ovutestjes..had nu ook weer veel donkere streepjes voor en na de donkerste maar getest tot bijna wit..hoop dat je misschien morgen begint met het lichte streepje en voorruitgang in komt!
ik kreeg ook nu voor het eerst die lijst erboven van die codes die kwamen ondanks de uitleg hier gewoon echt niet in beeld maar nu ineens wel..had via mobiel app gedownload en ingelogd en toen kwamen ze wel dus opgelost..maar op laptop niet ..vaag maar jaaa hij staat er
Fijn dat het gelukt is! Ik heb vanavond weer een flink opgeblazen gevoel zoals iedere avond en voel me weeïg. Ik hoop zo dat mijn test morgen eindelijk wat duidelijker wordt!! Nu 3 tuurtestjes gehad en natuurlijk ook wel logisch met zo vroeg testen maar vind het nu wel tijd voor duidelijkheid Dus wit of kleur maar geen tuur haha
Thanks Mijn vriend moest trouwens erg lachen om de term "tuurtest" Had ie nog nooit van gehoord, maar hij snapte direct wat ik bedoelde toen hij de test zag. Gelukkig zag hij trouwens wel het streepje haha
Hallo dames, Na een MA op oudejaarsdag en curettage op 3 januari gaan we er weer voor. Dus zou ik ook op het lijstje mogen? Vermoedelijke NOD 6 Maart.
@Mama-in-love spannend hoopr dat hij morgen duidelijker is voor je!! @Brenda87 welkom! Wat vervelend van je ma en curettage. .ik kan er net als vele over meepraten hoe dat moet zijn...wat is je leeftijd is het je 1e kindje? Zijn jullie allang bezig??