Ben benieuwd, Joma! Annn: heel veel succes bij de dokter (morgen?). Ik hoop dat hij iets voor je kan betekenen, zodat je er snel weer vanaf bent! @ hier: Ik had vanmorgen allemaal bruin verlies (oud bloed/weefsel en bruine afscheiding). Ik zit vandaag op cd 14? Herkent iemand dit?
Toen ik ging zoeken kwam ik dat inderdaad ook tegen. Ik vermoed het niet eigenlijk, maar ik weet het niet, zou kunnen. Geen echt rekbaar slijm nog gezien. Voor het weekend wel wat, maar niet zoveel en duidelijk als vorige maand. En nog steeds geen positieve ovu-test?
Ik weet het ook niet. Huisarts had aangegeven dat ik nu wel weer een normale cyclus zou moeten hebben, nu het eenmaal weer op gang gekomen is. Nouja, afwachten maar. Ik dacht misschien herkennen sommigen het en weten ze waar het mee te maken kan hebben als je het middenin(?)/gedurende je cyclus hebt?
Bekijk bijlage 379972 Ik weet niet of het goed te zien is, heb een bagger telefoon op het moment. Maar begint nu beter te worden. Alleen beetje jammer dat ik ziek ben sinds het weekend , vandaag ook niet gaan werken, hopelijk doet een dagje rust wonderen. Want wil hem niet missen.. hihi... Joma, ben ook benieuwd, heb geen idee hoe het met het tempen zit.. Ann, succes bij de dokter. Ik zou het idd even aangeven...
bale dat je ziek bent beterschap!! jaa is zie hem oplopen die vandaag is echt een stuk duidelijker hoor!
Vanmorgen voor de 2e keer in mijn leven een (gevoelige) zwangerschap gedaan (de eerste keer was ik 17 en toen duimde ik voor een tegenovergestelde uitslag ). Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD en volgens de gebruiksaanwijzing kun je de test 6 dagen van tevoren doen. Helaas, geen streepje, nada-noppes. Nog witter dan de 95 graden was. Toch wel teleurgesteld, ik wil het zoooo graag. En meteen schiet ik weer de 'pieker-modus' in (dat is een talent van mij). Had net na de eisprong wel een paar dagen last van een lichte menstruatiepijn gevoel, maar daarna helemaal niets meer. Misschien beeld ik me dat soort pijntjes wel in, kan ook natuurlijk. Zucht, nu toch een beetje spijt van die test, ben m'n hoop al weer verloren. Oh... en als jullie denken wie die onrustige vrouw is op het wachtbankje... dat ben ik dus. Geduld is namelijk geen talent van me
blijf moed houden!!! als je een latere innesteling heb kan je bewijze van nu nog niet positief testen!!
Balen zeg jonean! Miss toch iets te vroeg? Ik had het bij mijn vorige zwangerschap, zaterdag omo wit, dinsdags kon ie niet donkerder zijn.. Ik hoop het voor je...
Thanks joma & T84. Ik hoop inderdaad dat ik te vroeg was met testen. De volgende test doe ik pas na mijn NOD. Anders blijft het maar in mijn hoofd zitten.
Love1990: gefeliciteerd!!! Mama-in-love: ik duim voor je dat je streepje donkerder wordt. Kan me bijna niet voorstellen dat alle 4 de testen vals zijn. Maar het is nog erg vroeg, dus inderdaad nog even afwachten. Hier: ff heeft vandaag dan eindelijk mijn langverwachte kruis gezet. Waarschijnlijk toch de 20ste mijn ei gehad, zoals ik zelf al dacht. Vroeg in de middag een positieve ovulatietest gehad en 's avonds menstruatiekrampen. Waarschijnlijk dus mijn ovulatiepijn. Nu nog 9 dagen wachten tot nod. Hoop wel dat mijn temp nog wat omhoog gaat, want vind hem erg laag blijven. Als hij ook maar iets omlaag gaat haalt ff mijn kruis weer weg en kunnen ze geen ei aanduiden (heb ik namelijk al geprobeerd).
heb net een beetje zitten googlen naar een vraag die me bezighoudt, maar de antwoorden verschillen heel erg... Wat is jullie mening over met het vliegtuig reizen rond de innesteling? Ik had wss gisteren (en anders vandaag) mijn eisprong en ga 1 maart én 4maart 2 uur vliegen.. Meeste mensen op internet zeggen dat het niet uitmaakt maar er zijn ook wat verhalen over kosmische straling en aangeboren afwijkingen daardoor enzo..
Ik moet nog zeker een week wachten om te testen. Wel spannend dat wachten. Ik probeer me met van alles bezig te houden maar lukt niet altijd.
erg he.. ik heb dat dus ook! en zit met de carnaval in mijn maag.. ik heb 5 maart NOD zou ik 1 maart al kunnen testen? dan ga ik namelijk savonds carnaval vieren en ik kan niet zeggen ik bob want is op loopafstand :S Ik ben niet iemand die zich van de wereld drinkt maar een wijntje vind ik wel lekker natuurlijk.. maar niet als ik achteraf zwanger blijk.. ik probeer niet te veel op mijn lichaam te letten maar is zo moeilijk en blij sinds 2/3 dagen zo ontzettend moe! maar ja we kijken wel hoe het loopt..
♥NOD-Lijst 1 t/m 15 Maart 2014♥ Deze nod lijst moet Roze worden 1. (7) : Love1990, 23 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje AmandaH, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Ona82, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Scrat, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Gimby, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Mama-in-love, 31 jaar,1e ronde, 3e kindje Jonean 37 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 2. (3) : Bloempje34, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Anskev, 28 jaar, ronde 2, 2 kindje Marjolein, 33 jaar, ronde 7 , 1e kindje 3. (10) : Mystiek, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Beertje22, 22 jaar, ronde 2 na mk, 1ste kindje Polkadot, 29 jaar, ronde 2, 2de kindje Angelaaaa, 22 jaar, ronde 14, 1ste kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje Tiinkerbell, 21 jaar, ronde 3, 2e kindje Esi, 26 jaar, ronde 8, 1ste kindje Mikarun, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje NYC, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje TJAH, 29 jaar, , ronde 3,1e kindje 4. (6) : MvanL, 24 jaar, ronde 2, 1ste kindje Elphaba, 32 jaar, ronde 37, 1ste kindje Elionorah, 32 jaar, ronde 3, 3de kindje Gouda82, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 26mei, 27 jaar, ronde 4 na MK, 1e kindje saroanda, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje. 5. (5) : jolien91, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Rainbow88, 25 jaar, ronde 1, 1ste kindje Kaatje 86, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Mammz 28 jaar, ronde 1,2e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 12 (maand 16), 1ste kindje 6. (7) : Reamonia, ronde 8, 1e kindje Stoeteltje, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Marietje25, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje kellyk, 33, ronde 2, 2e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 20, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Brenda87 26 jaar,1e kindje, Ronde 2 na MA en curettage 7. (5) : Bumbaaa, 34 jaar, ronde 6 na mk Zeilbootje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Punto, 27 jaar, 16e ronde, 1 kindje Motherlove76 ,37 jaar, ronde 2 na ma, 2e kindje Beebiebeeb 2e ronde,2e kindje 8. (4) : Mart, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje Annnn, 32 jaar ronde 3, 1ste kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde 9. (4) : Lizanne84, 29 jaar, ronde 11, 2de kindje Mop81, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Wesp, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 10 MMM, ronde 15 totaal, 1e kindje 10. (2) : Koekepeertje, 30 jaar, 15e(?) ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 11. (1) : Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje, 12. (6) : Boesje, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Applejo, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Furby, 27 jaar, ronde?, 1e kindje Maria79, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Petrouschka, 38 jaar, ronde 10, 2e kindje 13. (2) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 10, 3e kindje T84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 na stoppen met de pil 14. (2) : DSM, 31 jaar, ronde 17, 2 kindje MMM Mamma32, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 15. (2) : LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje Elf84, 29 jaar, ronde 8 (ronde 4 na mola), 1e kindje Datumloos (8) : ikke142, 31 jaar, ronde 1 na ma, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje MamaSmurf, 31 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje pugga, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BBtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje mamalucy, 25jaar, ronde 18, 1e kindje, nod onbekend Violetriot, ?? jaar, ronde 1, 3de kindje (nod=??) Jenny84, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Totaal: 74 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfeltest (2)