@love kon het niet laten hihi. Hij is nog niet helemaal droog dus een duidelijkere foto kan nog volgen. Ik ben toch wel positief eigenlijk... Bekijk bijlage 380122 Bekijk bijlage 380129
Heb er nu weer andere staan maar ik geef het op. Het gaat langzaam maar ik vind em idd wel duidelijk dan gisteren. We wachten toch maar weer rustig af dan.. Pff
Gefeliciteerd Love 1990!!! Mooie duidelijke test! Hier gisteravond voor de zekerheid nog even fijn geklust en nu dan officieel op de wachtbank. Deze eerste paar dagen zal wss nog wel lukken en van vrijdag tot dinsdag heb ik gelukkig hele andere dingen aan mijn hoofd met mijn buitenlandtripje. Ik kom 4 maart aan het eeinde van de middag terug. Ben wel bang dat de testdrang dan behoorlijk op gaat spelen maar we zullen zien hoe lang ik me in kan houden
Gefeliciteerd positieve testers!! Hier ook getest vanmorgen maar was wit. Ik geloof er niet erg meer in deze ronde. Ik weet dat t nog vroeg is maar toch. Vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor nod al n redelijk duidelijke streep. Ik verwacht vrijdag/zaterdag mijn menstruatie.
zeg niks de ene zwangerschap is de andere niet zijn er zelfs bij die bij de ene laat positesten en bij de andere vroeg...een lichaam kan je geen touw aan vastknopen dus ik duim met je mee dat de test voor nu te vroeg was
@scrat, geen bloed houd moed! Kan nog steeds he?! @mama-in-love, ik kan het niet goed zien maar dat is misschien ook zo bij mijn test. Want die zie je in het echt ook gewoon. Spannend hoor! Misschien CB digital proberen?
Amanda: foto! Mama in love: je maakt het wel spannend met iedere dag die foto's van testjes! Ik87: ben blij voor je dat je temp gestegen is! Joma: jouw kaartje ziet er nog steeds goed uit! Hier is de temp naar beneden. Hij was al niet echt hoog geworden, dus heb nog niet echt vertrouwen in deze ronde. Ik voel ook eigenlijk niets, terwijl vorige ronde zo hoopvol leek.
Pff, ik zie al die testjes en ik krijg gelijk ook zin om te testen. Hoewel het natuurlijk totaal geen zin heeft want ik zit 4 dpo .
Hoezo vindt je hem er goed uit zien als ik vragen mag?? en bij jou kaartje kan je temp dan zo vroeg naar beneden gaan?? hoe zit dat dan??? al hoop ik dat hij de komende dagen ineens zal stijgen en een innestelingsdip heb nu!!!
Joma: met de eisprong gaat je temp in een mooie stijgende lijn omhoog, tot over de 37 graden! Nu hopen dat ie hoog blijft! Een eventuele innesteling op 5 dpo is wel vroeg hoog, gemiddelde is op 8/9 dpo. En dan heb ik van mezelf een lf van 15 dagen. We kunnen niet meer doen dan afwachten...