oke zo dan snap ik het wist wel dat hij hoog moest blijven maar hoe wat geen idee..en hoop dat hij hoog blijft...wist niet dat het nu nog spannender was als je tempt ja maar het gebeurd wel eens meer toch ...5 dpo innestelling lees ik hier en der...maar misschien is de innesteling bij jou wel iets eerder voor het eerst dat kan hoor en dat het dan daarom positief uit pak,....ik duim dat hij morgen omhoog schiet bij jou!!!
Mag ik ook weer op de lijst? Zwieppie, 25 jaar, 16e ronde, 1e kindje. NOD 11 maart Gisteren ochtend duidelijk mijn eisprong weer gevoeld. Dit voel ik gelukkig iedere maand. Het is geen pretje maar wel handig. Eergisteren voor het laatst geklust. Dus een dag voor het ei. Ben benieuwd. Als ontbijt heb ik 5 sneedjes brood met roomkaas en sla zitten eten. Vervolgens een zak kroepoek open getrokken en in de roomkaas zitten dippen?! Ik weeg maar 49 kg en ik houd er normaal gesproken redelijk gangbare eetgewoontes op na. Mijn tepels zijn groter ( alsof er lucht in zit ) en het tepelhof is iets donkerder. Mijn tepels zijn paars. Bij mijn laatste zwangerschap ( die weer eindigde in een miskraam ) heb ik ook die 'gevulde' tepels gehad alleen waren ze er toen ook gevoelig bij. Blijft vreemd zo'n vrouwenlichaam.
De cb digital, welke is het gevoeligst? Die met weekberekening of die alleen met zwanger/niet zwanger?
Oei dat weet ik niet. Heb je ook zonder weekberekening dan? Bij onze drogisterij alleen die met weekberekening gezien. Dames die dit weten? Ben ik ook wel benieuwd eigenlijk
ja je symptonen die kan je toch pas na een innesteling hebben en je heb gister pas je ei gehad zeg je dus denk dat het bij jou eisprongsymptonen zijn...dus nog ff geduld
jaa geregeld!! kan toch niet dat de eerste roze deze maand er niet opstaan...jij moet allemaal roze doorsturen!!
Daar ben ik het niet met je eens. Ik ben ondertussen 3 x zwanger geweest en ik voelde al heel vroeg dat ik zwanger was. Bij de allereerste keer was ik 18 jaar jong en toen heb ik een abortus laten doen. De dag na de daad voelde ik iets in mij dat me vertelde dat ik zwanger kon zijn. Waarom ik dat toen dacht wist ik niet totdat ik een paar weken daarna kotsend boven de wc hing. Test gedaan en ja hoor. Zwanger. Ik was er toen niet klaar voor en besloot toen de zwangerschap te beëindigen. Vorig jaar feb 2013 ben ik maar heel even zwanger geweest en toen voelde ik wel een heleboel nog ver voor mijn NOD. Afgelopen Nov 2013 liet ik een paar dagen na mijn ei de wijn staan. Onbewust maakte ik de keuze niet meer te drinken. Omdat mijn gevoel zei dat ik voor iets moest zorgen. En 3 dagen voor mijn NOD teste ik postief. Helaas is ook dit niet blijven plakken. Wel had ik gelijk die tepels. Dus ik ben benieuwd wat het gaat doen.
Ik had net bij het afvegen wat roze slijm. Dacht dat eisprong zondag was maar miss dan toch vandaag? Had uurtje geleden ook flinke steken linksonder in mijn buik waar ik de laatste dagen ook al een zeurderige pijn gevoeld had. Hebben jullie wel eens bloed bij de eisprong?
tuurlijk dat gevoel kan hoor had ik met mijn dochter ook....heb dat gevoel nu ook maar wil het eigenlijk ontkennen want ja kan zwaar tegenvallen als het niet zo is ..ik bedoel alleen maar dat je de hormonen waar je de echte zw kwalen van kan hebben pas aanmaak na de innesteling... kijk dat je wat voel gebeuren kan altijd...
Heel ander iets morgen ga ik een van mijn bordercollie dames laten dekken en dan vrijdag mag ze voor de 2e keer nog een keer....misschien zijn we wel tegelijk zwanger hihi...alleen zij een heeeel stuk korter uitraard
Ik vind dat je het mag koesteren als je echt wat voelt zo vroeg. Ondertussen ben ik toch een hele tijd bezig en alle rondes waarbij ik dacht wat te merken en toen gewoon ongesteld werd daar heb ik toch wel het een en ander van geleerd. Met 3 mini zwangerschappen achter de rug en alle symptomen die daar toen bij kwamen kijken die heb ik opgeschreven en naast elkaar gelegd. Toch zie ik overeenkomsten bij iedere zwangerschap. Dat maakt het wel een stukkie makkelijker om dingen te onderscheiden en ik voel me bevoorrecht het vroeg te mogen voelen. Een vriendin van mij is bijna uitgerekend en heeft haar hele zwangerschap niets gemerkt en heeft zich ook helemaal niet zwanger gevoeld. Dat vind ze aan de ene kant echt super maar aan de andere kant zag ze niets anders gebeuren dan dat haar buik groter werd. Ze zegt dat ze soms het gevoel heeft iets gemist te hebben. Tuurlijk is de teleurstelling groot als je denkt wat te voelen en je word ongesteld. Dat is voor sommigen ook een zware domper en zeker als je al heel lang bezig bent. Toch ben ik er van overtuigd dat als je een soort dagboekje bijhoud dat je al een hoop teleurstellingen voor zult zijn. Vaak komen bepaalde signalen iedere maand terug en rond dezelfde cyclusdagen. Dat heb ik gemerkt bij mij.
Ik ben wel blij dat je zegt dat jij duidelijk dingen voelt. Ik meen ook dingen te 'weten' deze ronde, waar ik de vorige ronde dat niet voelde. Zo 'wist' ik vrijdag-zaterdag ineens dat mijn eicel bevrucht moest zijn. En sinds vanmorgen heb ik het idee dat vandaag de innesteling moet plaatsvinden (al is dat super vroeg, ik weet het!). Ik kan het niet verklaren en natuurlijk kan er nu nog van alles mis gaan, maar ik heb een soort rust over me en heb het gevoel van 'het komt goed'. Overigens verklaart mijn vriend me voor gek, die vindt dat je zulke dingen niet kunt voelen !
Sorry dat ik er even inval hier, maar ik zat zo eens mee te lezen. Dat je de dag na de daad al voelt dat je zwanger bent, vind ik persoonlijk wel heel bijzonder... Maargoed dat zal dan bij jullie anders zijn dan bij mij. Ik ben van mening dat als je heel graag zwanger wilt worden, dat je ook een hoop symptonen hoopt te voelen en je jezelf ook echt inbeeldt dat je ze hebt. Iedere zwangerschap is weer anders he, dus dat je bij vorige zwangerschappen bijv. iets voelde aan je borsten, wil niet zeggen dat je dat bij een volgende zwangerschap ook gaat voelen.. Ik bedoel het niet rot, maar ik belicht even de realistische kant
Ik denk dat het gewoon voor iedereen anders is. Bij vorige keer zwangerschap voelde ik helemaal niks, pas nadat ik positief testen kwam dat. Net ovu test gedaan, lichter dan gister.. Misschien komt me ei langzamer omdat ik ziek ben, dan komt ie hopelijk eind van de week als ik beter ben..