nog een vraagje. Klussen jullie na de eisprong nog veel en vaak door??? Ik niet heb het dan wel ff gehad weer 1x per 3 of 4 dagen vind ik dan wel weer genoeg. En als je een posi test hebt gehad is het dan ook zeker dat je ei na 48 uur springt....dus niet na 72 uur ofzo. want na het ei klussen wij niet zo veel meer 4 dagen tijdens ei en dan ff rust hoor.
Ik denk ook continue iets voelen, maar probeer mezelf echt niet gek te maken... Maar owwww wat is dat moeilijk! Maar meer afscheiding is volgens mij wel een teken! Het duurt nog zo lang voordat je kan testen... Ik zit er echt even doorheen...heb van het weekend te horen gekregen dat er 2 vriendinnen en me zus zwanger zijn. Onwijs leuk natuurlijk voor ze en ik gun het ze ook van harte, maar poeh wat is het lastig om niet jaloers te zijn. Maar goed positief blijven en over ruim een week weten we meer...
@mama-in-love, wat jammer! Had zo'n goede hoop voor je! succes in de volgende ronde. @ andere dames, we willen meer roze zien! @hier, gelukkig een dagje vrij. Vanmorgen had ik ineens helder rood bloed dus ik vreesde alweer het ergste. Ik heb mijn dokter even gebeld want ik moest toch vragen welke vervolg stappen er nu zijn na zo'n test (eerste keer zwanger dus heb geen idee) Assistente zei dat het bloed kan zijn omdat het zich nu verder innesteld. Ze vroeg of ik buikpijn had maar dat heb ik niet. Als ik dit wel krijg en ik begin weer te bloeden dan moest ik gelijk vandaag weer contact met ze opnemen. Laten we maar duimen dat alles goed gaat en het bloed niks bijzonders is.
Nou wij klussen om de dag, want elke dag dan word ik gek. Vind om de dag al behoorlijk. Dit doen wij vanaf dag 10 t/m dag 20 zo ongeveer. Daarna is het wel even klaar. En ik denk dat ik op dag 14 mijn ei gehad heb, had toen behoorlijke kramp. Al had ik maandag (dag 20) ook weer iets kramp en steekjes Bron: Ovulatie - Wikipedia De ovulatie vindt plaats 20-48 uur na de start LH-piek Dus denk inderdaad niet na 72 uur @Brenda87 Kan me voorstellen dat jij je dan even zo voelt
Aiii dat klinkt niet fijn AmadaH. Kan me je zorgen goed voorstellen. Hier duurt de tijd nu extra lang, doordat ik de hele dag ziek op de bank lig. Ik tel de minuten bijna. Nog 9 of 10 dagen tot nod. Jeetje. Dacht vanmorgen heel iets roze te hebben met afvegen. Stiekem hoop ik natuurlijk innesteling.
Mijn nieuwe mantra: "Geen bloed geeft moed". Ik blijf dit herhalen... totdat het tegendeel bewezen is . Vanochtend nog een test gedaan (ik zit op 11 dpo nu, nog ongeveer 3 dagen tot NOD), maar die was omo-wit. De (eventuele) volgende ronde doe ik dat niet meer en mag ik pas na NOD van mezelf testen. @kellyk: Wij klussen om de 3-4 dagen gemiddeld. Rondom de eisprong (deze ronde) elke dag. Mijn vriend weet overigens niet precies wanneer mijn eisprong is. Wil ie niet weten... krijgt ie faalangst van, zegt hij . @AmandaH: Hopelijk is het niets ergs. Ik duim voor je. @Brenda87: Zo herkenbaar dit. Ik kreeg vorig weekend te horen dat mijn schoonzusje zwanger is. Leuk voor haar inderdaad en ik gun het haar ook, maar ik kan tegelijkertijd niet ontkennen dat ik hartstikke jaloers ben. Sterkte!
Er zijn wel meer meiden die zwanger zijn die bloed verloren, volgens mijn verloskundige moet je je pas zorgen maken als je stolsels verliest en krampen krijgt! Kom jij ook meekletsen bij de november mama's? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/498537-uitgerekend-1-t-m-15-november-2014-a-9.html#post16650683
@love1990 & @AmandaH gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @kellyk nou wij rond de eisprong iedere dag en daarna 2 a 3 keer per week. @jonean fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die "jaloerse" gevoelens.
@Amanda jeetje zeg logisch dat je even schrikt..hoop dat die een eenmalig iets was en voor de rest alles goed zit!!
klussen hier nu niet omdat mannetje 4 dagen weg is en na de eisprong was de laatste keer tot nu toe..daarvoor wanneer het uitkwam dan 2 keer achter elkaar of om de dag minimaal
Vanmiddag ga ik met 1 van mijn bordercollie dames op pad voor haar 1e dekking bij de dekreu ...ik ben heeel erg benieuwd of het wat word
Wil iemand mij naar datumloos verplaatsen? Heb nog geen eitje gevonden denk ik. Hopelijk vind ik hem snel. Love en Ananda: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wauw, vrijwel iedereen is nu bezig. Spannend! Zelf verwacht ik weinig van deze maand. Ik ga pas na mijn nod testen. En jullie?
♥NOD-Lijst 1 t/m 15 Maart 2014♥ Deze nod lijst moet Roze worden 1. (7) : Love1990, 23 jaar, ronde 2 na MK, 1e kindje AmandaH, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Ona82, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Scrat, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Gimby, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Mama-in-love, 31 jaar,1e ronde, 3e kindje Jonean 37 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 2. (3) : Bloempje34, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Anskev, 28 jaar, ronde 2, 2 kindje Marjolein, 33 jaar, ronde 7 , 1e kindje 3. (11) : Mystiek, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Beertje22, 22 jaar, ronde 2 na mk, 1ste kindje Polkadot, 29 jaar, ronde 2, 2de kindje Angelaaaa, 22 jaar, ronde 14, 1ste kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje Tiinkerbell, 21 jaar, ronde 3, 2e kindje Esi, 26 jaar, ronde 8, 1ste kindje Mikarun, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje NYC, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje TJAH, 29 jaar, , ronde 3,1e kindje Anne86 , ,2e ronde,2e kindje 4. (8) : MvanL, 24 jaar, ronde 2, 1ste kindje Elphaba, 32 jaar, ronde 37, 1ste kindje Elionorah, 32 jaar, ronde 3, 3de kindje Gouda82, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 26mei, 27 jaar, ronde 4 na MK, 1e kindje saroanda, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Loes1977 ,2e kindje Brondy 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 5. (5) : jolien91, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Rainbow88, 25 jaar, ronde 1, 1ste kindje Kaatje 86, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Mammz 28 jaar, ronde 1,2e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 12 (maand 16), 1ste kindje 6. (7) : Reamonia, ronde 8, 1e kindje Stoeteltje, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Marietje25, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje kellyk, 33, ronde 2, 2e kindje Rozientje, 29 jaar, ronde 20, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Brenda87 26 jaar,1e kindje, Ronde 2 na MA en curettage 7. (5) : Bumbaaa, 34 jaar, ronde 6 na mk Zeilbootje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Punto, 27 jaar, 16e ronde, 1 kindje Motherlove76 ,37 jaar, ronde 2 na ma, 2e kindje Beebiebeeb 2e ronde,2e kindje 8. (4) : Annnn, 32 jaar ronde 3, 1ste kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Lynnetjee, 22jaar, 2e ronde, 1ste kindje 9. (4) : Lizanne84, 29 jaar, ronde 11, 2de kindje Mop81, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Wesp, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Flora01, 25 jaar, ronde 10 MMM, ronde 15 totaal, 1e kindje 10. (2) : Koekepeertje, 30 jaar, 15e(?) ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 11. (2) : Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje, Zwieppie, 25 jaar, 16e ronde, 1e kindje 12. (6) : Boesje, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Applejo, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Furby, 27 jaar, ronde?, 1e kindje Maria79, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Petrouschka, 38 jaar, ronde 10, 2e kindje 13. (2) : Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 10, 3e kindje T84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 na stoppen met de pil 14. (2) : DSM, 31 jaar, ronde 17, 2 kindje MMM Mamma32, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 15. (2) : LinsyVH, 25 jaar, ronde 9 (maand 10), eerste kindje Elf84, 29 jaar, ronde 8 (ronde 4 na mola), 1e kindje Datumloos (8) : ikke142, 31 jaar, ronde 1 na ma, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje pugga, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje BBtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje mamalucy, 25jaar, ronde 18, 1e kindje, nod onbekend Violetriot, ?? jaar, ronde 1, 3de kindje (nod=??) Jenny84, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mart, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje Totaal: 78 Zwanger (2), Ongesteld (3), MMM (6), Negatieve Test (1), Twijfeltest (1)
MMM ga bijna denken dat ik te rustig en relaxed ben. Ja voel van alles maar dat voelde ik ook de eerste ronde en toen echt van alles. Dus denk dat ik nu daardoor wat relaxter ben. Ik zie wel wanneer mn nod is, hou het wel bij maar niet dat ik zeg dan en dan moe ik testen. Mijn ml wil het wel weten en ik kan gewoon met hem er over praten wanneer ik denk mn ei te hebben of gehad. Hij wil dat ik snel zwanger word Amandah, dat bloeden kan idd geen kwaad zolang er idd geen krampen bij komen. Hier lkkr een relaxte dag en ja het duurt wel ff tot 14 mrt maar he "we shall see"
@mamma32, heerlijk toch dat je zo rustig bent? Ik kan me nu ook nog best inhouden, maar denk dat ik me volgende week wel gek ga maken haha! Super leuk dat de eerste roze dames op de lijst verschijnen! Dat er maar snel veel mogen volgen. @Annn: hoe is het met je? Klinkt niet echt fijn allemaal...
Ja zeilbootje het is idd wel lkkr , maar of het ook zo blijft is de vraag. Gelukkig word ik de aankomende weken bezig gehouden met wendagen en verplaatsing van kdv dus das ook wel een fijne afleiding. Hoop niet dat ik mezelf gek ga maken...