Die is zeker donkerder! Als ze bij jou gewoon mooi oplopen (en niet zo schommelen als bij mij), zal je vast snel je knaller hebben! Ik hoop het voor je! Hier de mijne nog even rechtop (als het goed is):
Ja op zich wel vorige week een dag ik m wat donkerder vond dan de rest.. maar nu lijkt hij wel op te lopen... Ik hoop voor jou ook...
Ja! Ik test vanavond nog maar een keertje. Want ik kan morgen pas rond 18 uur testen en dan zit er zo lang tussen want vandaag was om 11 uur.
@joma, misschien komt m'n lh piek toch aan het is 2 uur later weer donkerder. Vanavond nog een test. En nu ga ik weer weg want ik ben hier illegaal 😉
Dat zou idd goed kunnen Bbtje, even afwachten wanneer m'n ei springt en wie weet verhuis ik hierheen 😊
Zo, wat een pagina's weer! @Mama-in-love: balen zeg! Hopelijk volgende ronde beter! Ik was gister heel positief en vandaag heb ik juist weer overwegend het idee dat het niet gelukt is. Tsja, die wachtbank.. Ik weet niet meer zeker op hoeveel dpo ik zit. Kan verschilllen tussen 1 en 5dpo.. (had een dag of 4/5 lang positieve ovtestjes). Heb nu wel een soort spierpijn in mijn buik, alsof ik net een heleboel buikspieroefeningen gedaan heb. Dat is nieuw (en ik heb al heel wat kwaaltjes gehad de vorige rondes )
Dat ligt echt aan zwanger en kids wat een k*t testen, ja sorry hoor maar ik heb ze de prullenbak in gegooid telkens nega en ik dacht dat kan echt nie! Dus sensitest en cb digital voor de zekerheid en kei positief!!!!!! Ergens anders hier op het forum had een vrouwtje het het zelfde als ik ook nega en twijfel telkens en cb en sensitest posi Dus schakel maar snel over op andere is mijn advies!
Hmm.. ik las eerder juist allemaal positieve verhalen erover. Balen, ik heb net gisteren een nieuwe bestelling binnen gehad. Nouja, wij klussen ondertussen gewoon. Vandaag kan ik sowieso geen testen meer halen. Morgen dan misschien even kijken voor CB.
Joehoe.. maar mijn eitje lijkt er toch wel aan te komen. Net even gecheckt en ik had zowaar wat cervixslijm! Was al langer wel rekbaar, maar niet doorzichtig en nu begint het nog rekbaarder te worden en wel doorzichtig! Jeej! (sorry voor de details) Nu baal ik dat we gisteren (en eergisteren) niet geklust hebben (dagen ervoor wel), maar vanavond maar aan de klus dan. De ovu-testen zijn zeker nog niet positief, maar ik ga ook maar af op het rekbare slijm.
Yoehoe eitje kom maar snel!!!!!!!!!!!! ze wacht op je!! top zal wel snel knallen en wat de rest al zegt....dan ben je niet meer illigaal dus kom op ei ....
Yoehoe er komt nog een eitje aan vandaag of morgen zoieoz kan niet anders ivm je slijm!! maar klussen jij
je hoort meer dat die zw en kids rot testen zijn...ik had ze van de action en waren goed te doen vondt ik zag duidelijk verschil en niet zo wazig zeg maar!!en ik weet nu ook dat als er niks is ook gewoon wit zijn dat heb ik getest tot 3 dagen na ei
Vorige maand had ik met mijn 2e testje meteen een knaller te pakken, ook met zwanger&kids. Maar ik moet wel zeggen dat die streepjes wel onzeker maken (positief of niet) en helemaal als jullie nu zeggen dat er vaak nog negatief gegeven wordt met zw&k, terwijl andere (betrouwbare) merken als posi aangeven. Misschien komende maand (als het nodig is) dan toch eens proberen met action en eventueel ter aanvulling CB als ik rond dé dagen zit.
ja ik vindt die controle strepen zo op de foto te zien al wazig die van action zijn echt strakker zeg maar...en moet zeggen action is ook niet duur