Maar toen was je ook niet zwanger? Of wit en wel Zwanger? Fijn zeg dat je nieuwe testen krijgt!! Top!
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Ik vandaag m'n ei gevoeld. Helaas niet meer geklust sinds zondagavond omdat men vriend enkele daagjes weg is. Vrees dat dit weer een verloren ronde geweest is...
Zo, duurt altijd weer even voordat ik bijgelezen ben hier. Lastig met al die testen. Ik heb deze maand voor het eerst met ovutesten gedaan en ik kreeg ook alleen maar vage uitslagen. Ik ben er mee gestopt toen ik op dag 16 was. Ik geloof het deze ronde allemaal wel, hopelijk was mn ei er gewoon precies op dag 14/15, is ook het enige moment waarop we sex hebben kunnen hebben. Anders door naar de volgende ronde. Maar eerst nog 1,5 week op het wachtbankje.
goedemorgen dames!! Hier alles goed ..temp blijft tot nu toe gewoon omhoog gaan...het is nog vroeg kan natuurlijk naar beneden kelderen maar vindt zo eerste keer temp wel spannend!
uhm dat zou jammer zijn maar zegt echt niks bij mijn dochter bleek..waren er niet zo mee bezig nog was 2e ronde 1e ronde was Ma...was dus 4 dagen voor ei laatste sex en raak
Haha dat had ik de vorige ronde ook. Iedere dag weer blij als hij nog wat omhoog was gegaan en vervolgens vol spanning wachten op wat hij morgen weer zou doen. Deze ronde is mijn temperatuur totaal anders, waar hij de vorige keer redelijk stabiel was heb ik nu een schommelende temp. Vooral voor mijn ei, na ei gelukkig alweer wat rustiger. Vorige ronde begon mijn temp vanaf 8 dpo opeens te kelderen hoop dat dat dit keer niet zo is.
Goedemorgen Hier niks nada symptomen Behalve dat ik verkouden aan het worden ben en veel moe ben. Zit ook weinig achter de computer..... Hopelijk komen er snel roze testjes langs!
Ik bestel al m'n testen daar. Alleen die extra gevoelige ben ik niet echt tevrede over. Daarmee al twee keer een vlekken test gedaan (van de 3) Kan ook gewoon pech zijn hoor. Maar daarnaast ben ik zeer tevrede over alle andere testen en ze zijn zo goedkoop dat ik een vlekkentest op z'n tijd op de koop toe neem.
Bedankt Pugga voor je belangstelling! Ben nog steeds ziek. Temperatuur wel normaal, ainis die voor mijn doen hoog; 37,2. En hoop stiekem dat dit niet komt door ziekte maar door een gunstige cyclus voor zwangerschap De ontstekingen worden wel minder door de antibioticazalf. En de blaasjes drogen wat in. Verder nog erg lamlendig, zwak en ontzettend moe. Hier velen druk met vage ovulatietesten zie ik. Vervelend zeg!! Bij mij waren die actiontesten toch meteen mijn eerste testcyclus duidelijk!
Hey meiden Even een vraagje. Ik heb elke maand tussen ei en ongi steken in mn lies/eierstok. Het is niet echt pijnlijk maar zeurend gevoel. Niet hele dag door maar af en toe. Zijn er anderen die dit herkennen?? Elke maand denk ik weer, zou het?? Maar door die steekjes denk ik nu juist dat niet raak is. Heb al echo geahd, geen cystes te zien ofzo..
Hier nog één dag thuis zitten en dus weinig afleiding van buikpijntjes en andere kwaaltjes (moet ook veel boeren laten en heb wat last van winderigheid, gezellig ). Morgen hele dag werken en dan lekker op reis dus dan komt het wel goed met de afleiding @Annn: Fijn dat je je ietsje beter voelt Annn. Zou idd mooi zijn als de hoge temperatuur door zwangerschap komt! @Joma: als je temp zo hoog blijft heb je goede kans dat het raak is toch? of kan het net zo goed ineens naar beneden gaan? Heb niet zoveel verstand van tempen..
Joma: fijn je temp zo hoog! En dan morgen of overmorgen een tempdipje voor de innesteling en volgende week een positieve test! Ik87: ik zie dat je temp na je ei stabieler is, hopelijk blijft ie hoog en heb je een latere of helemaal geen tempdaling! Hier vanochtend ook eindelijk een hoge temp, ben ik wel blij mee. Geeft ook een beetje rust, nu benieuwd wat mijn temp tot 8 maart gaat doen.
Mop81: ja, die steekjes voel ik ook wel. Ik hou niet alle symptomen bij, anders zou ik mezelf gek maken. Annn: fijn dat je je alweer iets beter voelt.
@Ikke87 spannend dan zo,n ander tempkaartje dan anders..hoop dat hij nou hoog blijft bij jou!! je zit op 7 dpo toch?? @Annnn fijn dat de blaasjes indrogen en hoop dat dit een mooie zw temp is voor je!! @Mop81 ik denk dat de meeste wel steekjes hier en daar hebben iedere maand...het is zo irritant dat je niet naar binnen kan kijken he! @Picassso 91...goede reis alvast!! en over de temp heb er zelf ook geen kaas van gegeten hihi @Goldfisch ..goed zeg je temp omhoog toch dipje geweest en duim dat hij nu hoog blijft!!
hier vanmorgen wat testen gekocht heb 2 verschillende genomen...denk toch maar in huis halen voor ik niet meer in de buurt komt daar!