Ik zit idd ook 4 dagen voor nod, berekent door de ovulatietesten, dus het is alsnog een gokje natuurlijk. Ik heb die gevoelige testen ja. Ik zou vandaag niet meer testen, ik neem aan dat je al naar de wc bent geweest?
Hihi, ik krijg ook zin om te testen nu! Ik dacht echt dat ik het wel kon uithouden tot na mijn nod, maar de kriebels beginnen nu alweer te komen!! Maar ik zit vandaag pa 7 dpo, testen heeft dus nog geen zin... Moet me dus nog echt even in zien te houden!
Kan t dat je met n vroege test (die normaal 4 of 6 dagen voor nod kan) toch pas na je nod positief test? Denk dat t niets meer wordt deze ronde, maar wie weet... Pugga wat rot zeg!
hahah, ja en heb al behoorlijk wat thee op en zit op mijn werk. Dus als ik ga testen wordt t vanavond pas.
4 dagen voor nod zeg je.... Ik zou pas op je nod testen, maar je zou het vandaag wel kunnen proberen. Ff niks drinken de komende 2 uur en dan plassen en testen. Of morgen met je ochtend urine. Ik weet het is heel lastig want het kriebelt...bij mij ook alleen ik voel niks dus denk dat testen voor mij geen zin heeft.
Ik denk van alles te voelen maar weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. (Vroege) testen zijn nog steeds wit, maar nog niets te bekennen. Terwijl ik normaal 1,5-2 dagen vantevoren wel al kleine beetjes heb, soort aanloopfase of zo.
Ja die aanloopfase heb ik ook altijd. Weet je wel wanneer je je ei hebt gehad? Morgen vroeg nog ff testen dan.
Niet precies, maar heb vrijwel altijd n cyclus van 25 dagen en denk dat ik t ook za 14 dagen geleden gehad heb (gezien de kenmerken)
ik zit op 8dpo dus nog even te gaan!..maar oh wat kriebelt het om te testen maar verstandig om even te wachten!!
Zijn er nog meer die getest hebben of wachten jullie nu allemaal wijselijk jullie nod af? Hahaha Ik ben het testen helemaal zat heb geen ovutestjes meer dus ik wacht tot mn ongi en dan kijken hoelang cyclus nu was en dan kijk ik wel wat ik ga doen
Ik vind de testjes leuk van sensitest en ter controle doe ik altijd een cb want anders blijf ik twijfelen doordat ik test weet ik dat ik optijd ben en kan ik ook inschatten wanneer ik mijn nod heb. Maar ik wacht zeker tot 1 dag voor nod, lees veel teveel verhalen dat het posi is en dan toch in eens nega ik vind dat erg verdrietig want je zit toch ff op een roze wolk.