Ik denk dat het niet raak is voel me niet zwanger, dat had ik bij de eerste echt wel. Dat voel je wanneer het raak is!
Ik heb ook altijd zo'n aanloop fase. Laatste x, dacht 4 dagen, voor NOD licht roze afscheiding. Dat ik elke x dacht, nog even niet doorzetten, please. Ik zit nu 4 dagen voor NOD, 10 DPO Ja morgen met ochtend urine is dan beter. Maar denk dat ik dan toch maar ga wachten tot zondag. Ouders en zusje komen morgen, dus straks kan ik mijn mond niet houden en wil het toch niet direct vertellen.
Ik kom ook nog eens piepen Net naar de gynae geweest voor een routine onderzoek.. Via de inwendige echo kon ze zien dat mijn eisprong geweest is, dus ik heb er wel degelijk een gehad! Heb er niks van gevoeld/gemerkt en de ovu-testen waren onduidelijk Dus nu is 't wachten op mijn NOD, geen flauw idee wanneer die gaat zijn
ja het is lastig zoiets..ik heb nu wel constant in mijn hoofd ..zou het ..ik denk het ?? maar ja je wilt graag he errug lastig!!!
Ja de aanloop fase begint bij mij altijd op 10 dpo en doe dan een beetje papier rond mijn vinger en voel dan binnenin. Vaak zit er dan bloed aan en dan weet ik dat de aanloop fase begint.
nou ik heb met vlagen ongigevoel nu en lage rugpijn....als ik bezig ben heb ik het niet zo in de gaten maar als ik stilzit... ik weet trouwens ook niet hoelang mijn lf fase is heb altijd gewoon 28 dagen cyclus vorige maand de eerste langste ooit gehad voor mijn doen en mijn ei geeft hij op dag 16 aan bij FF dus misschien is het dan wel wat korter of zie ik dat verkeerd hiervoor nooit met ovulatietestjes of temp bezig geweest dus wist helemaal niks ja dat ik iedere maand rond 28 dagen cyclus had en nu hou ik 14 dagen na ei aan!
Oke Nee ik heb gewoon roze afscheiding bij het afvegen. Ben nu ook erg aan het opletten of het al begint. Bij de eerste had ik precies dezelfde kwaaltjes als bij het ongesteld worden elke maand, dus geloofde er niet in. Behalve dat ik vergeetachtig werd, de week voor NOD. hahah. Naja we zien wel.....
Zit nu op 10 DPO en verwacht mijn ongi op 14 DPO (liever niet natuurlijk). Vorige cyclus, dag 13 mijn ei, 14 DPO ongesteld. Keer daarvoor op 12 DPO ongesteld. Dus tja. Als je 14 dagen aanhoudt zit je altijd goed
Ja dat wel idd... hij is gewoon later deze maand.. Ja we klussen om de dag... hopelijk komt ie dan in het weekend...
Ah, maar bij jou wordt 'ie wel donkerder, T84! Pugga, wat zenuwslopend! Maar wat gek dat beide testjes dan lichtroze waren, want ik zag toch echt duidelijk een streep. Misschien test jij ook beter met middag/avondurine, net zoals sommige anderen hier? Niet om je weer hoop te geven, maar je kan er vanmiddag of vanavond altijd nog even een zw. testje tegenaan gooien. Of afwachten natuurlijk, dat kan ook. Joma, wat een mooie hoge temp! Hoop dat 't raak is voor je! Sanoandra: ik zie wel héééél licht iets! @ hier: Hier is het vruchtbare slijm weer weg En ik heb nog geen positieve test gehad met zw&k. Test 2x op een dag, dus kan 'm niet gemist hebben, lijkt me. Mijn lichaam maakt er een potje van, geloof ik.
Ik wordt ook altijd 12 of 14 dagen dpo ongi Dus vandaar dat ik niet eerder durf te testen. Volgende week donderdag of vrijdag is mijn nod dus ga als ik niet ongi ben zondag's testen. (In mijn hoofd zegt al een stemmetje,,,,,tuurlijk dat ga je niet volhouden hahahha)
Ja dat komt door de testen van zwanger en kids koop de volgende keer action of sensitest extra gevoelig die zijn veel duidelijker! Vorige week kreeg ik ook telkens nega testen van z&k toen sensitest en cb er tegen aan gedaan en die waren posi!!
Ga dochter van school halen en joehoe nu carnavals vakantie!!! Ik spreek jullie na het weekeinde!!! Hopelijk lees ik veel roze terug! Dikke kus en knuffels aan jullie allemaal.