Ik ben vandaag 7dpo en ik voel niks anders dan de afgelopen maanden.. Ik doe dan ook keihard m'n best om alle symptomen te negeren Afgelopen maanden was ik enorm teleurgesteld door de hoop die ik voelde.. Maar hoe harder je ze negeert, hoe harder ze roepen Ik denk dat ik zondag misschien een testje waag. Dan ben ik 11 dpo. En ik word vaak 12 of 13 dpo ongesteld..
Hier nog even spannend. Volgens de cyclus zou ik gisteren of vandaag ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks. Maandag en gisteren wel echt buikpijn gehad alsof het eraan zat te komen
Gatsie lees dat een paar ongesteld geworden zijn . Niet leuk .hier weet ik het ook niet wat ik moet denken . Mijn temp en rhs gaan naar beneden .en vind het een raar temperatuur lijstje .bijna al de graden zitten boven het kruis .het kruis moet toch juist eronder zitten .
Inderdaad een gek lijstje.. voor je eisprong moet je temperatuur rond je kruis zitten. Na je eisprong boven je kruis. Je temperatuur stijgt immers na je eisprong.
Ik heb last van mijn schaambot nog nooit gevoeld hopelijk is dat ook een symptoom maar ga weer niet te veel hopen Heb al meerdere rondes gedacht dat t raak was
Kon het niet laten.. Vanmorgen toch al getest. Gisterenavond zo misselijk geweest tijdens eten, met alle andere kwaaltjes dacht ik miss dan toch.. Ik denk altijd wat te zien, maar weet dat ik mezelf er gek mee maak. Test was negatief. Ook al is het nog vroeg, hoop voor deze maand is weer gevlogen, helaas. Baal weer even..
Snap dat je baalt voor de test van nu Maar je bent toch pas 9dpo? Kan toch echt nog alle kanten in.. snap dat je nu liever al iets gezien had.. maar zijn heeeel veel vrouwen die na 9dpo pas positief gaan testten hoor.. houd nog even hoop
Lief dat je het zegt. Ik weet het. Bij mn tweede zwangerschap had ik pas met 12 dpo een lichte positieve test. Zucht.. Wil zo graag..
Hier helaas op rood! Zojuist ongesteld geworden. Wat ik dan wel vreemd vind is dat de CB ovulatie test nooit positief aangegeven heeft
Snap ik.. en als je bij de tweede zwangerschap ook pas rond 12dpo n lichte test had kan t idd nog alle kanten in ben vandaag 6DPO en kan mezelf bijna niet meer beheersen om geen test te doen Maar wil t ook zo graag en lijk ook vanalles te voelen maar elke keer die teleurstelling is zooo vervelend als je niks liever wil dan zwanger zijn.. ga gewoon duimen voor ons allemaal dat t snel voor iedereen raak mag zijn
Ohh wat balen dat je een negatieve test had.. Daarom durf ik dus ook niet meer te testen.. de teleurstelling van een witte test is zoooo groot.. bah!! Nog even hoop houden! Je weet maar nooit... het kan nog!