Wat jammer nou!! Kan het misschien zijn dat je geen eisprong hebt gehad deze maand? Dan ook word je 'gewoon' ongesteld..
Ohh.. hmm.. hoelang ben je al bezig met zwanger worden? wellicht toch verstandig om eens te gaan temperaturen als je dat nog niet deed. Elke dag om dezelfde tijd (voordat je je bed uit gaat). Dan kun je kijken of je temperatuur omhoog gaat, na een dip. Dat is vaak een teken van eisprong. En je zou nog dipsticks kunnen gaan gebruiken om te testen. Dan kun je een oploop zien in het hormoon. (Streepje wordt steeds wat donkerder) Mocht je echt twijfelen dan zou ik de huisarts even bellen voor advies..
We wachten het af meiden. Sinds gisteren hoofdpijn, dus denk dat de menstruatie eraan gaat komen.. Vind het gewoon moeilijk om nog te hopen en los te laten..
Ik van vanmorgen ook opgestaan met hoofdpijn en buikpijn heb dit normaal ook voor mijn menstruatie maar ben vandaag 7dpo dus dat zouden wel vroege tekenen zijn Wil je nog wel testten? Of wacht je nog n paar dagen af?
Ik denk zondag, dan 12 dpo als het goed is. Mocht ie dan nog steeds negatief zijn dan weten we dat we weer een ronde verder zijn...
Ja maar ik denk dat ik naar volgende maand ga mijn temp is naar beneden gegaan en ik denk niet dat je op 11 dpo een dip kan hebben of dat wel
Niet echt meer alleen pijnlijke borsten maar dat kan 2ckanten op . Mijn temp is ook laag .dus nu denk ik kom maar op met de menstruatie dan kan ik door
Had vanmorgen getest vandaag 8dpo zie een heeeel licht lijntje Maar heb ook hele erge buikpijn dus kan nog goed gewoon ongesteld worden over een aantal dagen misschien zie je hem wel niet meer na uploaden
Vanmorgen getest.. Ja kon het niet laten.. Negatief. Gespannen borsten ook weg. Dus vermoed dat de menstruatie er echt aan komt. Zal morgen of overmorgen wel zijn. Kak zooi
He verdorie meiden! Wat balen! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.. Hier eigenlijk hetzelfde.. nog geen menstruatie.. maar wel menstruatie achtige buikkramp.. pffff.. en m'n temperatuur is nog hoog..