Deze slik ik nu. Volgensmij hadden we in het begin van deze forum over lange cyclussen en wat we eventueel konden proberen. Toen heb ik deze gekocht en 2 maal daags 2 tabletten geslikt. Normaal heb ik mijn eisprong pas op CD 23. Ik heb net een ovulatietest gedaan en die is al bijna positief. Als ik naar de ovulatietesten van de afgelopen maanden kijk dan zou ik donderdag/vrijdag mijn eisprong hebben, dat is op CD18, jeetje wat zou dag dan geholpen hebben zeg… Dat had ik niet verwacht. Dus voor de dames die dit ook hebben kan dit geen kwaad om te proberen. Ben er nu al heel erg blij mee.
Net naar het zkh geweest maar was weinig zinnig nog.. baarmoederslijmvlies zag er goed uit, eierstokken ook. Bloed geprikt om zwangerschap te checken (wat me stug lijkt want pas 4dpo lol). Maar die uitslag wil ze even afwachten en dan maken we verder een plan. Ze gaf wel al aan dat er waarschijnlijk weinig gaat gebeuren omdat ze wachten tot een jaar na een zwangerschap voor ze gaan ingrijpen/assisteren zeg maar. Maar mocht er geen zwangerschap uitkomen konden ze evt wel medicatie aanbieden om een onttrekkingsbloeding te veroorzaken om de boel even te resetten in de hoop dat dat wat doet. Maar ja dan denk ik, is het niet beter om even af te wachten want misschien moet er evt nog iets innestelen ofzo... maar goed misschien is dat ook iets wat ik mezelf dan wijsmaak ofzo haha. Maar goed ze belt zo nog even met de uitslag en om te overleggen.
Zo, ik ben heel benieuwd of ik op dit lijstje ga horen of niet. Vandaag ziekenhuis geweest om clomid op te halen. er was nu een eitje van bijna 14 mm dus die gaat waarschijnlijk toch wel springen, ergens volgende week dacht ze of eind deze week. Spannend! Cyclus daarna eindelijk medicatie om toch is een normale cyclus te krijgen!!
Whoeoeoeoeeoe ovulation incoming! Vandaag ook deze binnengekregen. Ik heb het idee dat mijn vagi wat zuurder is dan dat het moet zijn, en volgens bronnen zorgt dit ervoor dat de PH waarde van de vagi wat wordt gebalanceerd met de soldaatjes van m’n vent rond 7.0-7.6. Dat is de kwaliteitsgarantie die ze bieden in ieder geval. Ben benieuwd, en dan in combinatie met de Fertilily cup. Niet geschoten is altijd mis…… lol
In ieder geval mooi om te horen dat de eierstokken en de baarmoederslijmvlies er goed uit zien. Ik kan me ook wel indenken dat je er nog niet veel wijzer van word. Hopelijk kunnen ze straks iets voor je betekenen. Of Nouja ik hoop natuurlijk dat er uit het bloedonderzoek komt dat je zwanger bent al is dat een kleine kans
Oh hier ben ik ook wel erg benieuwd naar. Ik heb dit idee namelijk ook. Misschien dat ik er ook een bestel.
Zkh belde net terug, niet zwanger.. wat ik ook niet had verwacht, dat ei is net uit de startblokken en heeft zn ogen nog nauwelijks open Maar nu dus even menstruatie afwachten en kijken of het volgende cyclus weer zo raar gaat. Fijn om te horen dat alles er van binnen goed uit ziet, maar verder niets opgeschoten ofzo
Nou wel fijn dat alles er goed uit zag toch. Misschien toch alles een beetje van slag na die missed abortion. Hopelijk de cyclus wat minder lang wordt nu!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (2) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 5 maart (3) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 maart (0) 7 maart (0) 8 maart (3) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 13 maart (4) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 8 ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (0) 15 maart (3) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 8 na mk ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (3) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (27) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik net bij een verkeerde NOD lijst mijn reactie neer gezet. Ik ben nu dag 14 van mijn cyclus en vandaag positieve test.. jammer genoeg manlief in Lissabon voor voetbal Zondag nog gezellig gehad maar acht de kans klein dat mijn ei nog zwemmers tegen komt. Maar goed, ik ga op het wachtbankje.. Succes allemaal!
Nu op dit moment ben ik sowieso niet zwanger, maar het zou kunnen dat er ergens nog een bevrucht ei onderweg is wat nog moet gaan innestelen ben pas 4dpo. We duimen dat we niet ongesteld worden natuurlijk, maar deze cyclus heeft tegen mn NOD 50 dagen geduurd dus als het deze ronde niet raak is heeft het wel lang genoeg geduurd haha Sinds onze miskraam is mn cyclus helemaal de weg kwijt, dus ik hoopte dat ze een tomtom konden installeren Nee maar de huisarts wou de boel even laten na kijken na een paar gekke cyclussen vorige x pas eisprong rond cd26 en nu pas rond cd36, das vrij laat haha.