Ik ga ook nog niet testen! Heb expres alleen de clear blue thuis zodat ik echt goed kijk wanneer ik die gebruik omdat ze zo prijzig zijn. Ik ga niet langs de action deze week
Dat zeg ik ook elke keer haha. Ik ga maandag de predictor early doen. Dan ben ik als het goed is 10 dpo. Donderdag NOD. Maar pin me er niet op vast. Zou best kunnen dat ik er zondag al naar grijp.
Grote kans ja hahah, ‘ nee ik wacht echt… oh laat ik toch even in een kopje plassen en een test erin hangen oh oeps’
Oeh spannend meiden. Ik kon het de vorige keren ook niet laten. Wij gaan zaterdag een paar dagen weg en kan daardoor pas 2 maart testen. Ik ga nu pas testen op NOD. Hopelijk wordt mijn geduld beloond.
Leuk, het begint al een beetje spannend te worden hier in het groepje. Ik tuur graag mee. Hier vandaag pas begonnen met ovulatietesten. Dus voor mij duurt het nog wel ff
Verwacht morgen mn piek! Eindelijk lol. Let niet op de foto. Kon pas na al mn colleges testen. Hopelijk piek niet gemist lol
Ik ga in ieder geval niet eerder dan maandag testen. Dan ben ik 10 dpo (of 9 als mijn eitje een dag later gesprongen is). Eerder heeft sowieso geen zin. Gelukkig heb ik goedkope dipsticks liggen.
Hier gisteren nog geen tekenen van aankomend ei.. Nog geen "vruchtbaarslijm", en ga zo denk ik toch naar de action voor ovulatietesten haha. Gezien HCG 1 was ga ik er vanuit dat de boel zich weer oppakt, maar hoe en wanneer? Geen idee.. Gisteren een voor mij ongemakkelijk momentje nog.. Ben maar gaan douchen We hebben stormschade van onze achterburen, of opzij, nouja we hebben zo'n 10 tuinen aan onze grenzen gezien wij veel ruimte hebben. Schade aan de auto door het afgewaaide dak van buren hun tuinhuis. Blijkt het de gynaecoloog te zijn die mij vorige week onderzocht heeft. Ik had werkelijk geen idee. Ze woont ook aan een andere straat en achterkant van haar tuin zit tegen die van ons.
Pffffff duurd zo lang! Gelukkig de hele week werken dan gaat het wat sneller. Ik ben nog 5 dpo en heb vanaf vanochtend ontzettende steken voor bij me lies dat gepaard gaat met lage rugpijn ook aan mijn rechterkant schrik er gewoon een beetje van! En een beetje gevoelige borsten. Wil deze maand eigenlijk niet te vroeg testen omdat ik corona heb gehad en me ei dus 5 dagen later is gekomen. Maarja ik hoop dat ik vol kan houden tot donderdag 5-3 en anders maar iets eerder testen
Ik doe niet aan testen, ik krijg ovulatiepijn waardoor ik inschat dat binnen 24 uur erna m’n ei springt. Het is dus 8DPO maar kan ook 7DPO zijn.