Hoi dames ik zit nu 12 dpo.. Op de foto zie je 2 testen.. De bovenste is van 10 dpo en de onderste van 12 dpo.. Is dit een goede oploop? Ben zo bang dat het niet goed oploop t
Dit is een ovulatietest haha. In het ZH had ze ook wel verwacht dat hij eind van de week ging springen dus ik denk nu zaterdag
Ooh sorry ik zie niet snel het verschil tussen een ovulatie test en zwangerschapstest bij KV. Veel plezier vanavond dan
Aflopen betekend dat je LH-piek geweest is, na die lh-piek heb je meestal 24-48h later je ei Maar sommige mensen ook eerder, als je het de dag vd piek gezellig maakt, en de dag daarna dan heb je igg verse zwemmers klaar voor je ei Wij proberen die dag erna ook nog te doen maar het moet wel leuk blijven haha.
Ik had gister echt een moeilijke dag, flink lang gehuild en helemaal blaah. Vnochtend ook beetje zuur wakker geworden en nog beetje in een funk, dus net bijna 2 uur gefietst en daarna een dutje gedaan en dat heeft mn brein echt wel even gereset.
omg noooooooooo over intiem met je buren omgaan gesproken ahaha, heb jij weer hoor! das prachtige oploop ! gefeliciteerd veel plezier haha!
Nee haha dat gaat me niet lukken denk ik. Ik wil het vanaf 11 DPO proberen maar wellicht zwicht ik al eerder. Ligt eraan of ik langs een drogist of action kom de komende tijd want aan mijn discipline ligt het in ieder geval NIET jij?
Oeiii, vanaf 9 DPO begint het bij mij altijd te jeuken om te testen. Die spanning kan ik dan niet aan.. Chapeau voor degene die dat wel kunnen!
Toch weer gek dat ik eergisteren een donkerdere ovulatietest had dan vandaag En ik heb toch echt 100% zeker mijn ei nog niet gehad. Thermometer kapot. Nieuwe gehaald. En nu dit. Hmzz.
Dat mag ook wel. Even ontladen. Het kan ook gewoon rot zijn als alles meezit, maar ook weer niet. Maakt je alleen maar sterker!
Brrrrr kan het sinds gisteravond haast niet meer warm krijgen zeg Heb zelfs een dik vest over mijn trui aan
Ik voel nu wel m’n baarmoeder “zitten”, degenen die zwanger zijn die herkennen wel wat ik bedoel denk ik. Dus erg aanwezig zeg maar, niet pijnlijk. betekent niks maar toch
Ik heb ook sinds een uurtje een zeurend gevoel alsof mijn menstruatie zo start wat niet kan op 9dpo.. zou het dan toch.