Ik spring ook over naar de andere groep. Ovulatietesten waren vrij donker maar geen positieve gezien tot nu toe helaas. Ik hoop voor alle dames dat er veel roze komt op de lijst!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (4) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (0) 7 maart (0) 8 maart (3) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (1) 11 maart (0) 12 maart (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (1) Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5. 15 maart (3) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 8 na mk ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (3) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (26) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (4) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (0) 7 maart (0) 8 maart (3) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (1) 11 maart (0) 12 maart (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (1) Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5. 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (3) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi dames, ik zou graag hier mee willen kletsen. Lang heb ik me weggehouden van dit soort pagina's maar deze ronde ben ik toch overstag gegaan. Wij zijn al 2,5 jaar op en af, met tussenpozes, aan het proberen zwanger te worden. Tot nu toe heb ik 2 x een positieve test in handen gehad maar ging ik enkele dagen daarna toch menstrueren. Ik wilde hier eigenlijk niet mee gaan schrijven maar ik merk dat ik toch mijn ei kwijt moet. Deze ronde is er van alles gaande wat ik niet herken, ook niet van de andere rondes met de vroege miskramen. Verschil is wel dat we deze cyclus overgestapt zijn op de pillen en het glijmiddel van concieve plus, zowel ikzelf als mijn vriend. Ik ben veel bewuster gaan leven, oa vit E bij gaan slikken sinds de eisprong en veel granaatappelsap en pitjes. Ook gezorgd voor voldoende vetten dus eet veel avocado's en noten. Volledig gestopt met caffeine en alcohol. Deze ronde is zo anders maar ik word er zo nerveus van. Kan het niet gewoon komen door de pillen van concieve plus dat ik me anders voel?! ik heb ovulatietesten gebruikt en daarmee mijn piek gespot vorige week zaterdag ochtend. De test in de avond liep alweer af. Vanaf zondag had ik een erg trekkend en drukkend gevoel in mijn buik, met maandag uitstraling naar mijn rug en rechterzij. Dit was vooral in de nacht zo erg dat ik er wakker van werd en paracetamol heb geslikt. Ik ken dit gevoel niet van andere cyclussen. Ik ga er vanuit dat het mijn eisprong geweest is of wellicht napijn daarvan. Het drukkende en trekkende gevoel heeft tot eergister, dus een volle week, aangehouden. Het voelde zwaar achter mijn schaambot en had ook veel last van rommelende darmen, toch een beetje vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Was er van overtuigd dat er iets gaande was. Mijn strakke broeken zaten ook niet comfortabel op mijn buik. Het was natuurlijk wel erg vroeg om te testen, maar toch hield ik het niet meer en heb ik een sensitest gedaan zondagmiddag, ik dacht hier een heel licht lijntje op te zien maar mijn vriend zag hem niet. Wat we wel beide zagen was een verkleuring aan de zijkant op de plaats van het lijntje, deze was echt paars. Als ik hem schuin hield leek je vanaf dat punt echt een heel licht lijntje te zien. Heb de test nog vergeleken met de ovulatietesten die ik over had (ongebruikt dus) en zag daar geen enkele verkleuring aan de zijkant. Daarom gister ochtend (de sensitest was smiddags) een kruidvat 2v5 test gedaan maar deze was helemaal wit. Voelde me daarna weer teleurgesteld ookal weet ik dat het nog hartstikke vroeg is. Ik voel me deze ronde gewoon zo anders, dat ik er zo van overtuigd was dat het raak is. Ik heb nu ineens ook ontzettend pijnlijke borsten, sinds zondagavond. Dit heb ik andere cyclussen nooit gehad. Gevoelige tepels rond de eisprong en een paar dagen daarna, en dan pas pijnlijke borsten vanaf de zijkant vooral (nu is het echt de borst zelf), op de dag dat ik ongesteld word. Tussendoor voel ik mijn borsten nooit. Ik heb ook het gevoel dat ze voller zijn dan voorheen. Maar de pijn is soms erger aanwezig dan andere momenten en dan denk ik weer, het zal wel weer niet gelukt zijn. Ik maak mezelf ook zo gek! Vast herkenbaar voor (sommigen) van jullie... Ook heb ik met vlagen ontzettende bekkenpijn. Gezien ik al 2 kinderen heb herken ik dit vooral van mijn 2e kindje, zij was een verrassing en ik ging toen testen omdat ik een pijnlijke bekken had en last had van mijn borsten bij het voeden van mijn oudste die toen nog borstvoeding kreeg. Menstruatie bleef toen uit maar omdat we niet bezig waren met zwanger worden (lieten de natuur wel zijn gang gaan) helemaal niet gedacht aan een zwangerschap, dus was al 6 weken toen ik positief testte. Mijn temperatuur blijft tot nu toe ook mooi hoog, normaal gesproken 36,5 en nu elke ochtend 37 of 37,1. Ik vind het lastig op hoeveel DPO ik nu zit, mijn app zegt namelijk dat ik (aan de hand van temperatuur, ingevoerde ovulatietesten en slijm) zaterdag 19/02 mijn eisprong gehad heb, maar ik denk zelf misschien toch later omdat ze zeggen dat je ei springt 24-48 uur na de piek toch? Dan zou de pijn die ik voelde wellicht te verklaren zijn en mijn eisprong misschien maandag 21/02 geweest kunnen zijn. Dan zou ik nu op 8DPO zitten en toch veelste vroeg voor kwaaltjes zoals de pijn in mijn borsten? Daarom denk ik steeds, misschien komt het door de nieuwe pillen en is er meer hormonale balans? Mijn app zegt nl ook dat ik pijnlijke, gezwollen borsten kan hebben door progesteron. Maar eerder heb ik dit nog nooit gevoeld. Nouja goed ik weet dat jullie me niet uit mijn onzekerheid kunnen halen haha maar wilde toch ergens mijn verhaal kwijt. Mijn vriend vind dat ik het los moet laten, als het zo is is het zo. Maar dat is makkelijk gezegd als je niet de hele dag van alles voelt en alles loopt te checken. Daarom dacht ik, ik ga toch hier mee schrijven! Overigens zijn mijn cyclussen altijd tussen de 27 en 30 dagen in de afgelopen 3 jaar. De laatste 4 maanden elke keer netjes 29 dagen. Ik heb nog niet eerder ovulatietesten gebruikt voor deze maand dus mijn ei nooit opgespoord daarmee. Wel vaker een cyclus getempt en zie dan een mooie temperatuurstijging op t moment dat ik ook zeer gevoelige tepels heb, dus de gevoelige tepels is voor mij een graadmeter geworden voor t aan voelen komen van mijn eisprong. Nou lang verhaal geworden zo! Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (4) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (0) 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (1) Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5. 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (3) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (26) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik was zo onzeker gisteren, dat ik toch opnieuw wou testen deze ochtend. En nu ben ik ervan overtuigd er is echt een oploop! Bij mijn vroege miskramen had ik op NOD zelf nog niet zo een positieve test als nu 12DPO . Ik geloof dat het goed komt deze keer, natuurlijk pas echte zekerheid eens de 12 weken voorbij zijn ! Maar nu wil ik op mijn lichaam vertrouwen. Bedankt voor de lieve felicitaties allemaal! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe in 2022!!! En ik hoop op nog veel positieve testen deze maand!
O my f*cking gooooooood. Vandaag is NOD en ik had zwangerschapstest en potje om deze ochtend in te plassen klaargezet. Vanmorgen besloot ik opeens om toch niet te testen. Ik had nog steeds lage rugpijn en buikpijn. Echt zo'n bleeeehhh gevoel dus ik dacht: tarwekiemolie doet z'n werk en verlengt lf maar dan wordt ik gewoon paar dagen later ongesteld. Ik moest opeens van mezelf wachten tot 14dpo. Toch daarna nog niet gedronken, ging net weer plassen en twijfel sloeg toe. Ik dacht: gewoon doen, dan zie je weer een omo-witte test en dan is de teleurstelling er tenminste gelijk ipv over paar dagen. En toen gebeurde er opeens dit Met onze vroege miskraam nog (te) vers in het geheugen ga ik niet oprecht dolblij zijn TM 12 weken. Maar ik ga vanaf nu elke dag een schietgebedje doen dat dit ei blijft plakken
11 dpo vandaag, en een negatieve test. Nog steeds wat bruin/roze verlies met opstaan maar ongesteldheid nog niet verder doorgebroken. Denk dat het afwachten is
Jaaaa ze lopen supermooi op! Ik snap je onzekerheid maar al te goed helaas maar inderdaad vertrouwen op je eigen lichaam en zie het als een nieuwe kans. (ik meen deze woorden oprecht, maar ik moet ze dus sinds een uit opeens ook constant tegen mijzelf herhalen) Hopelijk mogen we dit de komende 8 weken dagelijks tegen onszelf herhalen en hebben we daarna een mooie echo met kloppend hartje, 10 vingertjes en 10 teentjes!
J jammer om te horen is soms zo zwaar als sommigen blij zijn met positieve testen en anderen dan weer door moeten naar volgende ronde
Gefeliciteerd !!! Ik denk dat we gelijk uitgerekend zullen zijn! Ik duim mee voor jou dat alles ook goed mag blijven gaan !
Ja sommige dagen is dat wel beetje balen, gun het andere ook zeker hoor maar mezelf ook wel inmiddels We zijn al zo lang bezig, ons 2e zoontje had inmiddels 7 maanden moeten zijn als hij niet was overleden... Maar goed, even lekker pauze nemen en dan over 2 maanden weer met frisse moed (en hopelijk een normale cyclus haha) weer beginnen
Jeetje wat balen deze onduidelijkheid . Ik duim voor je dat je ongesteldheid niet doorzet en dat je over een paar dagen alsnog dat felbegeerde tweede streepje ziet!
pfff moet echt zo moeilijk zijn… wachten duurt echt lang als je iets zo graag wil! Veel courage nog! En weet dat het echt komt, ik hoop dat het er snel mag zijn voor jullie <3
Wauw dames, ik zie echt al mooie duidelijke testen. Gefeliciteerd! @Maudje123 ik kan niet inzoomen heel irritant. Maar ik lijk een lijntje te zien of een schaduw? Zie jij zelf iets?