Ik zie iets volgens mij. @cappuchino welkom! Ben benieuwd of je klachten een positieve test opleveren @Voila86 gefeliciteerd!!
Dames met een positieve test, gefeliciteerd! Hoop dat ze mooi blijven oplopen Ik ga mijn NOD aanpassen naar 14 maart, waarschijnlijk heb ik mijn ei vandaag op CD 14.
Enige betrouwbare methode in jouw geval deze ronde is je cervixslijm in de gaten houden en/ of ovulatietesten gebruiken. Dan weet je vrijwel zeker of en wanneer je ei is geweest.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (4) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (0) 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (2) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (3) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (26) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oké het is net een rollercoaster maar had net een ovulatietest die zowat ontplofte dus ik denk dat ik na een week wel positieve ovulatietest/geen positieve ovulatie test nu echt een ovulatie heb morgen. Dan ben ik net het randje van deze groep haha
@Asil jouw lijstje zou t mijne kunnen zijn! Het poepen en brandend maagzuur heb ik al die andere maanden ook niet gehad. Zelfs niet toen ik positief testte waarna t mis ging. Duim voor ons allebei!!
Nog een week tot nod, geen fluit te doen atm ook. Duurt weer lang lol. Waarom geeft fertility friend geen ovu lijn?
Ja dat heb ik ook gedaan. Ik had op dag 14 cyclus een knal positieve test… cervixslijm was heel dun/waterig.. Dag 12 laatste keer sex gehad omdat mijn vriend op vakantie ging naar Lissabon theoretisch kan het wel maar acht de kans klein. NOD is 5 maart. Vooralsnog nog geen symptomen van iets.
Nou pfft! Hoe is de test opgedroogd? Ik weet dat indrogen niet telt hoor, maar vind het altijd wel interessant om te zien. Echte zwangerschapslijnen zijn altijd veel beter te zien na een paar uurtjes ook haha
Hier hele dag geen bloedverlies meer gehad. Ik snap er geen fluit meer van Ben helemaal klaar met deze ronde
Hoe kun je aan de hand van je cervixslijm zien of je eingesprongen is? Ik heb 2 dagen en een dag na eisprong heel veel slijm en daarna niet meer. Kan ik er van uit gaan dat mijn ei gesprongen is? Hoe weet je of die niet gesprongen is dan?
Dan kun je er wel vanuit gaan dat je ei gesprongen is.. het is net ervoor en tijdens je eisprong heel dun en kleverig
Oh goed om te weten. Dus als je ei niet gesprongen zou zijn dan blijft dat slijm aanhouden of is er dan sowieso niet zoveel slijm geweest? Ik heb namelijk mij eisprong niet echt gevoeld deze maand terwijl ik afgelopen maanden wel iets gevoeld heb. Nu weet ik het alleen door de ovulatietesten en de heel veel slijm.