Zou eigenlijk alles kunnen zijn. Niet echt een antwoord waar je iets aan hebt sorry. Bij m’n eerste had ik ook innestelingsbloeding. En was ik eigenlijk best ziek. (Een week lang). Na een week een ziek gevoel en licht bloedverlies getest en toen positief. Dus kan alle kanten op.
Jaa dat weet ik eigenlijk ook wel, maar zo lastig dat je moet wachten en dat je niet weet wat daar gebeurd hahah. Toch maat afwachten
Mehhh….. spotte op de test van gisterenavond al vaag een lijntje maar op een gegeven moment staar je je helemaal gek. Dus vanochtend uit frustratie alle testen weggegooid. Vanmiddag toch weer gaan kijken op die Kruidvat, zie ik toch echt een streepje in de verte … Ga ik net plassen, veeg af, druk iets verder… en ja hoor bruin. Dus ik wacht braaf op mn ongi die vast zaterdag of zondag zal starten.
Ah Kimm, wat balen... Maar bruin zegt niks toch, er zijn genoeg meiden die bruinverlies hebben rond de NOD als ze zwanger zijn. Hopelijk zet het niet door en loopt het streepje toch netjes op! Crmnn, spannend!! En zou geweldig zijn na zo'n lange tijd. Ik duim voor je dat je duidelijkere streepjes gaat zien! Hier zijn gisteravond alle kwaaltjes ineens weer terug! Borsten weer pijnlijk, gepaard met speldenprikjes in mijn tepels, gister sinds einde van de middag weer maagzuur en menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik, gepaard met een flinke steek van een paar minuten. Gisteravond misselijk en weer winderigheid. En toch ook wel heel erg moe, ik heb het gevoel dat ik alleen nog maar lig te slapen de laatste tijd buiten mijn werk om! Gister was het wel heel erg... na mn werk meteen in slaap gevallen in bed, van 14.00 tot 16.00 geslapen, en super levendig en raar gedroomd (droom normaal nooit, of iig, herinner me er niks van haha) moest er om 16u uit omdat ik met mijn dochter weg moest, maar sliep nog super diep en had liever nog doorgeslapen... en gisteravond om 21.00 weer in slaap gevallen op de bank. Zo moe!! Half 10 lag ik in bed en geslapen tot zonet.. moest opstaan om te gaan werken. Bekkenpijn blijft toch ook wel aanwezig. Temperatuur nog steeds 37,1 vanochtend. Wat me ook opvalt is dat ik van onder super droog ben sinds de eisprong, normaal verlies ik in die fase echt klodders wit slijm, maar deze keer niets. Ik vind het toch wel spannend worden... als het niet raak is dan doet mijn lichaam echt raar deze keer! Zo anders dan anders.. Mijn vriend herinnerde me er aan dat ik in september 2019, toen ik zwanger bleek te zijn, ook pas een week na dat ik overtijd was een dun lijntje testte.. Dat werd uiteindelijk wel een miskraam. Van mijn dochters weet ik het niet meer, bij de jongste (die nu 9 is) kwam ik er sowieso pas laat achter, ik weet wel nog dat clearblue toen 3-4 weken aangaf terwijl ik al 6 weken zwanger bleek te zijn. Misschien dat ik toch laat hcg aanmaak. Pff, wat kan een mens zich gek maken he! Ik ga dit weekend afwachten of mijn menstruatie er aan komt, volgens mijn app morgen en zelf denk ik maandag, als ik tenminste een LF van 14 dagen reken. Dus wil niet voor maandag ochtend een testje doen. Raak zo down van die witte testjes. Wat ik ook merk is dat ik nog helemaal geen last heb van PMS.. normaal word ik een paar dagen voor mijn menstruatie ontzettend somber, onrustig en kan dan huilen om niets. Nu heb ik juist steeds een euforisch en kalm gevoel over me heen. Maar dat kan ook door het zonnetje komen.
Oh wat ook echt raar is, van de week vroeg mijn jongste dochter ineens of ik zwanger was. Geen idee waar ze dat vandaan haalde. Ik heb haar gezegd van niet en vroeg waarom ze dat vroeg, ze had een gevoel dat ik zwanger was. (en wilde echt geen irritant broertje of zusje hoor, als ik dat maar ff wist, haha) Gisteravond tijdens het eten vroeg ze ineens of ik wel eens lieg... dus ik zei nee tuurlijk niet, hoezo? Ja, ik denk toch dat jij zwanger bent! Heel ongemakkelijk en raar!! Kan zijn dat ze ergens mijn (zorgvuldig verstopte) vitamines of testjes gevonden heeft, maar kan me er niets bij voorstellen, want dan moet ze hoog in de keukenkasten gaan zoeken haha.
@cappuchino oeeeehhh, klinkt allemaal best hoopvol! En heel vaak klopt je (onder)buikgevoel Vooral je temperatuur, je afscheiding en de niet-pms klachten maken het spannend!
Ja stom genoeg heb ik deze ronde al sinds de eisprong het gevoel dat dit het wordt. Maarja.. ik denk wel vaker dat ik zwanger ben. Nog nooit eerder zo sterk als nu. Maar kan ook komen doordat we deze maand nog veel bewuster er mee bezig zijn. Ovulatie testjes, granaatappel, concieve plus glijmiddel, extra vitamines etc... dan krijg je toch wel een instelling van "als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer!". Voorheen leefde ik ook niet erg anders, maar deze maand echt heel bewust gezond geleefd... Mijn wens voor een 3e is er al zeker 6 jaar, maar mijn ex partner moest er niets van weten. En ik weet ook dat als je het zo graag wil, je jezelf zo gek kan maken.. maar sommige kwaaltjes kunnen niet tussen mijn oren zitten. We gaan t zien!! Ergens ga ik toch nog uit van een naderende menstruatie hoor, wil toch mezelf beschermen. O en nog een klacht erbij, obstipatie. Heb ik normaal echt nooit last van. Blijft spannend...
@xxKimm ah nee, zo niet leuk dit @cappuchino oeee dat klinkt heel hoopvol! Ik ga voor je duimen! Wanneer wil je gaan testen?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (start okt 2020) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (3) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (2) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na bbz) 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (2) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (2) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dankjewel!! Ik wil het weekend even afwachten op temperatuur dip of menstruatie. Als er niks is veranderd doe ik na het weekend weer een testje.. na al die witte testen terwijl mijn gevoel zo duidelijk is, ben ik telkens zo teleurgesteld.. beetje klaar mee.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (3) ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (start okt 2020) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (2) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 5 maart (3) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (2) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na bbz) 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (2) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (2) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (13) Zwanger (2) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vandaag ongi geworden. @Voila86 en @IrMa91 gefeliciteerd!! @MamaAlice030 sterkte komende maand!! succes voor de andere dames die nog wachten, in spanning zitten met tuurtestjes en vage klachtjes, ik hoop dat jullie allemaal op roze gaan!!