Pfff lekker dan. Snap dat je dan ook niet helemaal blij kan zijn. Ik heb zoiets met mijn oude mamagroep. Had met twee anderen beetje besloten dat we allemaal na de zomer zouden beginnen met voor een 2de te gaan. Dat we elkaar zouden updaten. Bleken ze ineens al zwanger. Ook weer zelfde week. Voelde me zo dom. Had ik elke keer gezegd dat het weer niet gelukt was. Nu zeg ik dus niks meer.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (1) ♡ Pattyx - 27jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) 3 maart (4) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) ♡ Bumpie - .. jaar - 3e kindje - ronde 1 4 maart (1) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 5 maart (0) 6 maart (1) ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 3 7 maart (0) 8 maart (2) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (1) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 4 14 maart (0) 15 maart (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mijn LH piek komt meestal rond dat 18-20 maar heeft me ook wel eens verrast op dag 16. Vandaag CD12 dus we moeten nog even geduld hebben
Cd12 vandaag. Vorige maand dag 15/16 positieve ovulatie test, en ze doen qua oploop hetzelfde als vorige maand dus verwacht maandag/dinsdag de piek. Wij maken het om de dag gezellig dus daaraan ligt het niet deze maand haha.
Ja ook niet fijn zoiets hè.. snap dat je dan niks meer zegt. Heb ik ook met mijn beste vriendin die 2 kindjes heeft en beide niet gepland/door de pil heen. En dan tegen mij zeggen: ja maar jij bent er te veel mee bezig.
Echt hè, oh nou dan zal ik er niet meer mee bezig zijn als dat werkt volgens jou. Nou nee zo gaat dat niet.
Vorige maand voelde ik steekjes aan de linkerkant dus wss heb ik daar een eisprong gehad toen (gezien ik daar geen eileider heb verwachtte ik al dat mijn kans een stuk kleiner zou zijn dan) en nu voel ik duidelijk iets aan de rechterkant , Ovulatietest was nog niet positief maar heb nachtdienst gehad dus heb ook niet op mijn normale tijd getest vandaag. Maar verwacht mijn piek sowieso morgen/dinsdag pas. Maar wel grappig dat nu ik er op let ik wel dingen (lijk) te voelen. Hopen dat mijn theorie klopt en ik met rechts sowieso al meer kans heb.
eierstok zit er wel nog. En mijn rechterkant zou links kunnen opvangen. Alleen is het wel een grotere kans lijkt mij dat als hij rechts is omdat hij dan makkelijker goed word geleid. Denk ik
Hallo dames, Ik meld mij vast hier omdat ik hoop dat ik nog net op deze lijst hoor Vorige ronde overgeslagen omdat we hier in huis met z'n drieën corona hadden. En uitgerekend rond de piek, met koorts en hoofdpijn op de bank lagen. Hoop toch ook echt, dat het nu weer een keer raak mag zijn. Voor iedereen hier, natuurlijk .
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (1) ♡ Pattyx - 27jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) 3 maart (4) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) ♡ Bumpie - .. jaar - 3e kindje - ronde 1 4 maart (1) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 5 maart (0) 6 maart (1) ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 3 7 maart (0) 8 maart (2) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (1) ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 4 14 maart (0) 15 maart (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 8 na mk Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ?? (PCOS en 2 miskramen) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Spannend ! Ik voel hem sinds m’n zwangerschappen juist wel heel goed als ik niet aan de pil ben. Ik verwacht mijn ovulatie dinsdag/woensdag en anders uiterlijk donderdag.