♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (start okt 2020) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (3) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (2) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na bbz) Kvinne 30 jaar- 2e kindje - ronde 2 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (2) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 15 maart (2) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 Onbekend (2) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar - 2e kindje -ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi iedereen! Ik zou jullie willen vragen om met me mee te kijken met een test van vanochtend. ff info: ik zit op CD 26 en 11DPO en vorige maand CD 25 maar normaal CD 28 dus zou NOD 6 maart zijn.. met de ochtend urine een test gedaan alleen is het schermpje ook perongeluk nat geworden.. maar ik zie wel twee gekleurde kringen/ lijntjes.(foto 1&2) voor de zekerheid na 3 uur (wel wat water gedronken) nog een test gedaan en daar zie ik niks op.. (foto 3) Wat denken jullie? Je zou toch zeggen dat als schermpje nat is je niet twee rozige dingen gaat zien als er geen hcg te meten valt? En zou de tweede test misschien te waterige urine zijn waardoor het niet meetbaar is? Of is dit gewoon vals positief de eerste? Ik hoor het graag want dit maakt me onzeker..
Jouw eerste test lijkt best uitgelopen kleurstof te zijn van de controlelijn.. Een echte tweede lijn zie ik niet. Op de tweede test zie ik nog geen lijn..
Gister 10dpo negatieve test. Vanmorgen temp al iets aan t zakken. Dus ik verwacht eigenlijk morgen of overmorgen mijn menstruatie. Ook al alle klachten die ik normaal voor menstruatie krijg. Dus ik denk dat ik dit weekend op rood ga. En bij jou?
Pfff normaal wacht ik netjes mijn NOD af maar vanmorgen toch getest op 8DPO, omo wit natuurlijk. Het is natuurlijk nog vroeg maar toch ga ik er al vanuit dat ik dinsdag ongesteld word(korte lf).
Ik had vanmorgen een temperatuurdipje. Deze dip of lagere temperatuur heb ik bij alle zwangerschappen gehad op 3 DPO.. Normaal stijgt de temperatuur juist door. Misschien een teken..of niet
Ik denk als de andere test wit blijft dat de andere test doorgelopen is en hierdoor ongeldig en dus negatief helaas..
ja kan zeker. Alleen de al zakkende temp erbij denk ik dat het toch meer na een kant neigt haha. Hopen kan altijd, maar ben daar vrij nuchter in
Heb vanmorgen intake gehad bij de kinderwenspolie. Bloed geprikt. Vervolg afspraken gemaakt. Krijg een nieuw uitstrijkje. Maar pas na ebentuele menstruatie. Durfde niet zo rond een mogelijke innesteling.
Wellicht heb je er al van gehoord/gebruik je het al maar ik had ook een korte lf en heb afgelopen cyclus tarwekiemolie geslikt van A. Vogel. Dat zorgt ervoor dat er dikker baarmoederslijmvlies wordt aangelegd en de ervaring van veel andere vrouwen is dat het ook de lf verlengd. Of het de olie is geweest of niet: ik ben deze ronde zwanger. Wellicht her proberen waard?
Kan het ook zijn! Heb die ook meestal op 4 of 5 DPO. Alleen bij mijn zwangerschappen had ik de dip op 3 DPO.
Ja die slik ik nu ook sinds 2 maand. Helpt al een heel stuk aangezien ik eerst 9/10 dagen had en nu gemiddeld 12. Dus dat is al heel fijn.
Ik slik ze na mijn ovulatie. En voor mijn ovulatie slik ik Agnes cactus tabletten met monnikspeper omdat ik een lange cyclus had en een korte lf. Zonder de tabletten had ik een cyclus van 33 dagen en deze maand had ik een van 28 dagen. Dus die lijken ook goed te helpen
Alles wijst erop dat eisprong klopt. Vroeg dipje valt op in mijn temp. patroon van de afgelopen jaren. Kan ook een uitzondering zijn, zal je net zien